Haha tack Är rätt urusel vanligtvis men den där var ju öppet mål liksomÄlskar ditt svar! Önskar jag också hade förmågan att komma på såna snappy comebacks när det gäller och inte typ 4 timmar senare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha tack Är rätt urusel vanligtvis men den där var ju öppet mål liksomÄlskar ditt svar! Önskar jag också hade förmågan att komma på såna snappy comebacks när det gäller och inte typ 4 timmar senare
Vad menas med "totm "?Vettig är han. Vill inte skapa några förhoppningar som inte uppfylls. Skickade ett sms nyss och skrev helt enkelt "Kan jag förresten sova hos dig? Vill dock flagga för att jag inte vill ligga på grund av totm, men om det nu skulle bli aktuellt så vet du". Kanske too much too soon men det blev så nu.
Nej gud jag fattar aldrig att nån är same, börjar ana först när det talas om renskötsel.Det märks oftast ganska tydligt. Särbons kompis har någon droppe långt bakåt men nog sjutton syns det
Sedan, om någon blir så galen över att man inte svarar direkt när man rimligtvis har saker att göra så kvittar det vilken härkomst man har...
Time Of The Month. Hehe, fånigt sätt att säga att en har mens.Vad menas med "totm "?
"Kan jag förresten sova hos dig? Vill dock flagga för att jag inte vill ligga på grund av totm, men om det nu skulle bli aktuellt så vet du"
Jag tycker ärligt talat att du inte ska dejta nån som du känner så för. Du har fått ett väldigt trevligt bemötande här men jag måste säga att jag tycker att det är osympatiskt att dejta nån och på fullaste allvar oroa sig för att man är så mycket snyggare än hen att folk ska börja undra. Skulle jag dejta nån som tänkte så om mig skulle jag gå sönder om jag fick veta det.
Hade en manlig bukefalist skrivit som du hade det tagit hus i helvete.
Jag tycker ärligt talat att du inte ska dejta nån som du känner så för. Du har fått ett väldigt trevligt bemötande här men jag måste säga att jag tycker att det är osympatiskt att dejta nån och på fullaste allvar oroa sig för att man är så mycket snyggare än hen att folk ska börja undra. Skulle jag dejta nån som tänkte så om mig skulle jag gå sönder om jag fick veta det.
Hade en manlig bukefalist skrivit som du hade det tagit hus i helvete.
Jag skulle editera mitt förra svar men tiden gick visst ut för det och det jag skrev försvann Det jag skulle säga i alla fall var att utseendepressen är ganska påtaglig i vissa delar av min umgängeskrets och det är jobbigt för oss alla. Det är nog många av oss som skulle vilja ha det annorlunda men det är svårt i den miljön som vi befinner oss i, och vi gör vårt allra bästa. Så kommentarer som "skaffa nya vänner" passar sig inte riktigt här om det är någon som skulle tänka så. Det är lätt att ryckas med, framför allt om man känner att man har pressen på sig själv. Mina vänner har alltid skämtat om att jag är den snygga i vårt kompisgäng, ända sedan vi var unga tonåringar, och jag vet också hur folk har pratat om mina ex på samma sätt. Att den här tanken dök upp har ju absolut ingenting med denna fantastiska man som jag träffat att göra, utan enbart min egen inbillning att behöva upprätthålla den här bilden som andra har fått av mig. Det känns helt enkelt läskigt att gå utanför den här stämpeln som har blivit en snuttefilt för mig.
Men, sedan känner jag att du tog citatet lite ur sitt sammanhang. Jag bollade flera tankar som att det kan bero på att jag faktiskt inte är tillräckligt attraherad av honom, eller att det är min flyktinstinkt som har fått mig att börja tänka dumma tankar och försöka komma med ursäkter.
Om vi säger så här... varför missa chansen att han är en riktigt bra kille i det långa loppet endast pga hans utseende?! Utseende är något som är förgängligt och väldigt subjektivt. Utseende har i min värld dessutom väldigt lite med attraktion att göra. Jag har varit med killar av varierande utseende och det de haft gemensamt är en enorm utstrålning som varit en stor del av attraktionen. Att alla sedan inte sett ut som fotomodeller är en helt annan sak.
Jag blir lite ledsen att höra att "vi som grupp är snygga" fungerar som en snuttefilt. Det är som sagt något som kan ändras väldigt fort (jag har enbart tur som inte har ärr i ansiktet efter bilolyckan jag var med om). Det låter som ett enormt begränsande sätt att leva sitt liv.
@Singoalla: Jag förstår att du inte ser det hela som oproblematiskt. Hade du gjort inte gjort det hade mitt svar varit lite hårdare formulerat
Relationer ÄR läskiga, speciellt i början. Men som sagt, någon man sitter uppe och snackar med hela natten och sedan får en lätt överreaktion av är ju spännande
Tycker det låter bra att du tog upp det innan Svarade han bra?Vettig är han. Vill inte skapa några förhoppningar som inte uppfylls. Skickade ett sms nyss och skrev helt enkelt "Kan jag förresten sova hos dig? Vill dock flagga för att jag inte vill ligga på grund av totm, men om det nu skulle bli aktuellt så vet du". Kanske too much too soon men det blev så nu.
Men oj @Singoalla! Tur i oturen att ni klarat er bra Se till att ta hand om dig
Ett tips från en som helkvaddat en King Cab: Försök köra bil igen så fort som möjligt (om du inte körde hyrbil hem då). Det är lite som med att ramla av en häst, det är bäst att upp i sadeln (förarsätet) så fort som möjligt.
Kan dock inte rekommendera att göra det i en Caddy över berget i full snöstorm... men jag överlevde det också!
Har tagit upp frågan med kk om att ligga med andra.... Men fick inget klart svar, men sms är kanske inte den bästa kommunikationsvägen för en sådan diskussion . Men vi ska träffas idag (om han fortfarande vill) så jag får väl försöka prata vidare då. Tror att fast jag försökte lägga fram det fint så är jag rädd att han tog det lite som att jag inte är nöjd eller det inte räcker för mig... Men jag vill gärna fortsätta träffa honom men skulle ju ev tänka mig träffa nån annan med
Det är ju väldigt olika, jag har ingen lust att ha en kk som knullar runt med gud vet vad och kan komma dragandes med diverse smittor om man har otur. Sånt får man ju snacka om liksom.Men alltså, är det inte rätt uppenbart att man inte är exklusiva om man är KK? Det är väl det som är hela grejen, casual sex - no strings attached?