Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en fin födelsedag med H som bjöd mig på restaurang med present och övernattning :heart

Exet tyckte helt plötsligt att vi skulle ses. Som om inget hade hänt. På min födelsedag. Men det hade han glömt att det var.

M kommer till mig om 3 veckor!

Och nu är jag på väg till dejt med en snubbe som är väldigt intressant att träffa oavsett vad vi gör.

Ehm. Jag hamnade att prata med en man som jobbat i morsans hus med en grej. Vi pratade mycket och länge om allt möjligt. Supertrevlig var han och ser ganska bra ut också :D Innan jag gick så gav han mig en lapp med sitt telefonnummer och sa att vi ju kan höra av oss direkt till honom, om morsan skulle behöva hjälp med något mer. Känns lite som att han vill att jag ska höra av mig men jag vet inte... Nu är jag allmänt förvirrad av hela situationen.

Ehm. Jag hamnade att prata med en man som jobbat i morsans hus med en grej. Vi pratade mycket och länge om allt möjligt. Supertrevlig var han och ser ganska bra ut också :D Innan jag gick så gav han mig en lapp med sitt telefonnummer och sa att vi ju kan höra av oss direkt till honom, om morsan skulle behöva hjälp med något mer. Känns lite som att han vill att jag ska höra av mig men jag vet inte... Nu är jag allmänt förvirrad av hela situationen.
Jag förstår heller aldrig sånt. Om alla bara hade talat klarspråk från början så man slapp gå runt och gissa om folk menar det de säger eller om de menar något annat

Men om det talas klarspråk så kan det uppfattas som påfluget, och blir gnäll över det.
Så hur det än görs så kan det bli lite knepigt, så enkelt är det inte.
Kan ju vara så att det inte är just mer än det som sagts, en direktkontakt med den som varit på plats. Många kunder som hört av sig direkt genom åren som hantverkare istället för att gå genom chefen, skulle ju inte funka om det ansågs att jag flirtade med dem eller de med mig! Hur mycket vi än pratat vid sidan om trädjobben.

Fick ett mail från en snubbe som tyckte att jag skulle läsa hans annons och se om det var nåt för mig. Kollar in annonsen och möts av följande:
"P.g.a olika motiv i livet så har du blivit en väderlös slampa, ingen vill ha nåt seriöst med dig längre och du vet varför..

Kom till mig, behöver en väderlös slav som jag kan styra över..

Om jag är nöjd med dig så kan du få flytta in hos mig..
Kommer ta dig till swinger fester o sex klubbar..

Eftersom väderlösa slampor bruka va lata behöver du inte oroa dig att du behöver jobba, jag tar hand om ekonomin

OBS!!! Du har ingen talan, du gör bara som jag säger alltid!! du tillhör mig nu!"

Det regnar här för tillfället, men ibland har jag tom sol faktiskt. Attans! Lät så hemskt lockande annars.

Jag har hittat en kille på Tinder som verkar lite för bra.:love: Vi har setts fyra gånger hittills varav de tre sista inom två veckor. Imorgon ska vi ses igen. Jag har flyttat till närliggande stad nyligen men ska tillbaka imorgon för annat och ska passa på att träffa honom såklart. Det skulle egentligen passa mig bäst om jag sov över hos honom och åker direkt till jobbet dagen efter. Det känns dock som att säga att en vill sova över indikerar "hej jag vill ligga" (vilket vi inte gjort än alltså. Bara hejdå-pussar och näranärasittande i princip på fysiskhetsskalan) men pga anledningar (mens, osäkerhet osv) vill jag inte riktigt än. Jag tänker att skulle jag fråga honom om jag kan sova över så skulle han tänka att vi ska ligga och kanske ha förväntningar på det. Det kan ju då bli knas om jag inte säger något förrän då. Inte för att jag tror att han skulle göra något dumt eller så, han verkar inte vara den som egentligen skulle bry sig om liggande asap heller. Alltså det är ju inte att jag inte vill vara fysisk, jag vill mer än gärna ta på honom (:angel:), ligga nära och sådär, bara inte ligga egentligen. Borde jag säga något innan på sms för att döda eventuella förväntningar? Hur skulle ni gjort? Hjälp en strandad! :bow:

Jag har hittat en kille på Tinder som verkar lite för bra.:love: Vi har setts fyra gånger hittills varav de tre sista inom två veckor. Imorgon ska vi ses igen. Jag har flyttat till närliggande stad nyligen men ska tillbaka imorgon för annat och ska passa på att träffa honom såklart. Det skulle egentligen passa mig bäst om jag sov över hos honom och åker direkt till jobbet dagen efter. Det känns dock som att säga att en vill sova över indikerar "hej jag vill ligga" (vilket vi inte gjort än alltså. Bara hejdå-pussar och näranärasittande i princip på fysiskhetsskalan) men pga anledningar (mens, osäkerhet osv) vill jag inte riktigt än. Jag tänker att skulle jag fråga honom om jag kan sova över så skulle han tänka att vi ska ligga och kanske ha förväntningar på det. Det kan ju då bli knas om jag inte säger något förrän då. Inte för att jag tror att han skulle göra något dumt eller så, han verkar inte vara den som egentligen skulle bry sig om liggande asap heller. Alltså det är ju inte att jag inte vill vara fysisk, jag vill mer än gärna ta på honom (:angel:), ligga nära och sådär, bara inte ligga egentligen. Borde jag säga något innan på sms för att döda eventuella förväntningar? Hur skulle ni gjort? Hjälp en strandad! :bow:
Jag hade nog i ditt läge frågat om du fick sova över, men att du vill vänta lite med sex. Alltså klargöra från början hur du känner och tänker. Som sagt, jag är för att vara tydlig.

Jag hade nog i ditt läge frågat om du fick sova över, men att du vill vänta lite med sex. Alltså klargöra från början hur du känner och tänker. Som sagt, jag är för att vara tydlig.

Ja, alltså jag vill ju också vara tydlig men hur jag än formulerar mig så blir det konstigt tycker jag. :banghead:

• Gilla
Reactions: ptr
Fick ett mail från en snubbe som tyckte att jag skulle läsa hans annons och se om det var nåt för mig. Kollar in annonsen och möts av följande:
"P.g.a olika motiv i livet så har du blivit en väderlös slampa, ingen vill ha nåt seriöst med dig längre och du vet varför..

Kom till mig, behöver en väderlös slav som jag kan styra över..

Om jag är nöjd med dig så kan du få flytta in hos mig..
Kommer ta dig till swinger fester o sex klubbar..

Eftersom väderlösa slampor bruka va lata behöver du inte oroa dig att du behöver jobba, jag tar hand om ekonomin

OBS!!! Du har ingen talan, du gör bara som jag säger alltid!! du tillhör mig nu!"

Det regnar här för tillfället, men ibland har jag tom sol faktiskt. Attans! Lät så hemskt lockande annars.

"Tyvärr, jag vill bara bli dominerad av någon som kan stava, har ordförståelse samt behärskar basal grammatik" :meh:

Jag har i liknande lägen sagt att jag vill sova kvar men att jag inte tänker ligga.
Jag vet inte om jag bara är tillfälligt sjukt dålig på att formulera mig men allt jag tänker att jag skulle kunna skriva låter så dissigt. Det är ju inte att jag inte vill ligga med honom, bara inte just imorgon typ.

Jag förstår heller aldrig sånt. Om alla bara hade talat klarspråk från början så man slapp gå runt och gissa om folk menar det de säger eller om de menar något annat
Men precis.. och samtidigt tänker jag att det ju skulle kunna bli tokigt om det uppfattades som att han gick runt och raggade på arbetstid. Hade jag varit intresserad av någon som jag träffat genom jobbet så hade jag iaf tagit det jäkligt försiktigt, för att det inte skulle bli jobbtrassel av det hela.

Är det en vettig karl så ska det inte behövas, men ta upp det genast ni träffas. Känns det inte bra så är det väl bara att låta bli att bli kvar.

Är det en vettig karl så ska det inte behövas, men ta upp det genast ni träffas. Känns det inte bra så är det väl bara att låta bli att bli kvar.
Vettig är han.:love: Vill inte skapa några förhoppningar som inte uppfylls. Skickade ett sms nyss och skrev helt enkelt "Kan jag förresten sova hos dig? Vill dock flagga för att jag inte vill ligga på grund av totm, men om det nu skulle bli aktuellt så vet du". Kanske too much too soon men det blev så nu. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V