Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur fungerar MP, kan jag skicka meddelanden som gratismedlem? Får man ge ut kontaktinfo till t.ex. kik i sin presentation? Jag har försökt läsa på reglerna men de är duktiga på att undvika att tala om vad som gäller.

Hur fungerar MP, kan jag skicka meddelanden som gratismedlem? Får man ge ut kontaktinfo till t.ex. kik i sin presentation? Jag har försökt läsa på reglerna men de är duktiga på att undvika att tala om vad som gäller.
Inte förut i alla fall. Då kunde man skicka färdigskrivna små texter och så kunde mottagaren svara om den var betalande medlem.

Hur går det med professorn?

Hur går det med professorn?

Det går bara bra, vi försöker få till en träff men är båda så uppbokade nu i tiderna att det är svårt att få till, vi bor ju ändå två timmar ifrån varandra.

Någon på MP skickade mig ett meddelande idag där han beskrev sig som snäll och en sjysst kille. Jag lämnade sidan öppen och tog tag med allt som var tvunget att göras under dagen. Kommer tillbaka till tre(!) mails med en butthurt kille som tycker jag är elak och anklagar mig sedan för att vara rasist. Mot vadå, norrlänningar eller? O_o

Det går bara bra, vi försöker få till en träff men är båda så uppbokade nu i tiderna att det är svårt att få till, vi bor ju ändå två timmar ifrån varandra.

Någon på MP skickade mig ett meddelande idag där han beskrev sig som snäll och en sjysst kille. Jag lämnade sidan öppen och tog tag med allt som var tvunget att göras under dagen. Kommer tillbaka till tre(!) mails med en butthurt kille som tycker jag är elak och anklagar mig sedan för att vara rasist. Mot vadå, norrlänningar eller? O_o

Jag tycker ofta de som beskriver sig som snälla är lättkränkta skitstövlar. En normal snäll kille behöver inte framhålla hur snäll man är.
De brukar liksom ofta sakna andra intressanta kvaliteter och blir förbannade för att man inte fastnar för dem när de är så snääälla.

Jag tycker ofta de som beskriver sig som snälla är lättkränkta skitstövlar. En normal snäll kille behöver inte framhålla hur snäll man är.
De brukar liksom ofta sakna andra intressanta kvaliteter och blir förbannade för att man inte fastnar för dem när de är så snääälla.
Min erfarenhet också. En genuint snäll kille behöver liksom inte skylta med det, men de som försöker framhäva sig själva som snälla är sällan det, de är ofta ogina, bittra och alltsom oftast ganska trista :o

Jag har messat med en av mina kollegor (som jag vet är intresserad av mig) till och från hela dagen och jag saknar verkligen sånt! Jag bortser från att vi jobbar på samma ställe just nu, jag behöver lite närhet i mitt liv och jag tror att vi båda kan vara vuxna nog att hantera det hela. Vi försöker få ihop våra scheman så vi kan ses, han har lovat att laga middag till mig :D det är lite knepigt dock när han jobbar kväll och jag morgon :p men han skulle försöka byta :o:)

Jag undrar mest vart i hela friden han fick rasist ifrån O_o Han bor i norrland och ser europeisk ut, samt nämner ingenstans att han skulle vara av utländsk härkomst. Är idioter till män en ras? För då är jag kanske lite rasistisk. :p

Vart är alla normala, hyfsat klyftiga män som är trygga i sig själva och med riktiga intressen?

Blev för upptagen med mitt resesällskap att jag inte han hälsa på Tinder-snubben som skulle åka samma flyg idag. Bad om ursäkt över att jag inte "vinkat på honom" och så snackade vi lite fram och tillbaka. Detta utvecklades dock till en helt annan sida jag inte märkt av honom tidigare; han blev sjukt bitter och arg (inte på mig) och det hela slutade med att han bad om ursäkt över hans svar då han var trött och bitter, sen dog konversationen. Funderar på att låta det vara ett eller ett par dagar för att se om det är en återkommande trend, eller om han helt enkelt hade en dålig dag.

Jag undrar mest vart i hela friden han fick rasist ifrån O_o Han bor i norrland och ser europeisk ut, samt nämner ingenstans att han skulle vara av utländsk härkomst. Är idioter till män en ras? För då är jag kanske lite rasistisk. :p

Vart är alla normala, hyfsat klyftiga män som är trygga i sig själva och med riktiga intressen?
Han kan inte ha samiskt ursprung?

Det märks oftast ganska tydligt. Särbons kompis har någon droppe långt bakåt men nog sjutton syns det :D

Sedan, om någon blir så galen över att man inte svarar direkt när man rimligtvis har saker att göra så kvittar det vilken härkomst man har...
Självklart spelar det ingen roll vilken härkomst en har! Håller fullkomligt med att det lät som en kraftig överreaktion :)

Jag håller dock inte med om att det alltid syns. Har jobbat med många med samiskt ursprung när jag bodde i Norrbotten, och nog "syntes" det inte på alla.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Äldre hund ändrat beteende
  • Akvarietråden V