Hur fungerar MP, kan jag skicka meddelanden som gratismedlem? Får man ge ut kontaktinfo till t.ex. kik i sin presentation? Jag har försökt läsa på reglerna men de är duktiga på att undvika att tala om vad som gäller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte förut i alla fall. Då kunde man skicka färdigskrivna små texter och så kunde mottagaren svara om den var betalande medlem.Hur fungerar MP, kan jag skicka meddelanden som gratismedlem? Får man ge ut kontaktinfo till t.ex. kik i sin presentation? Jag har försökt läsa på reglerna men de är duktiga på att undvika att tala om vad som gäller.
Hur går det med professorn?Hur fungerar MP, kan jag skicka meddelanden som gratismedlem? Får man ge ut kontaktinfo till t.ex. kik i sin presentation? Jag har försökt läsa på reglerna men de är duktiga på att undvika att tala om vad som gäller.
Nutscape, kan man söka på.
Lista över saker och företeelser som jag lärt mig på Bukefalos, och som jag med stor sannolikhet inte hade lärt mig någon annanstans.
Punkt 8763: "Nutscape"
Tack... eller nå't.
Hur går det med professorn?
Det går bara bra, vi försöker få till en träff men är båda så uppbokade nu i tiderna att det är svårt att få till, vi bor ju ändå två timmar ifrån varandra.
Någon på MP skickade mig ett meddelande idag där han beskrev sig som snäll och en sjysst kille. Jag lämnade sidan öppen och tog tag med allt som var tvunget att göras under dagen. Kommer tillbaka till tre(!) mails med en butthurt kille som tycker jag är elak och anklagar mig sedan för att vara rasist. Mot vadå, norrlänningar eller?
Min erfarenhet också. En genuint snäll kille behöver liksom inte skylta med det, men de som försöker framhäva sig själva som snälla är sällan det, de är ofta ogina, bittra och alltsom oftast ganska tristaJag tycker ofta de som beskriver sig som snälla är lättkränkta skitstövlar. En normal snäll kille behöver inte framhålla hur snäll man är.
De brukar liksom ofta sakna andra intressanta kvaliteter och blir förbannade för att man inte fastnar för dem när de är så snääälla.
Tja, jag hittade en i Vasastan/StockholmVart är alla normala, hyfsat klyftiga män som är trygga i sig själva och med riktiga intressen?
Han kan inte ha samiskt ursprung?Jag undrar mest vart i hela friden han fick rasist ifrån Han bor i norrland och ser europeisk ut, samt nämner ingenstans att han skulle vara av utländsk härkomst. Är idioter till män en ras? För då är jag kanske lite rasistisk.
Vart är alla normala, hyfsat klyftiga män som är trygga i sig själva och med riktiga intressen?
Han kan inte ha samiskt ursprung?
Självklart spelar det ingen roll vilken härkomst en har! Håller fullkomligt med att det lät som en kraftig överreaktionDet märks oftast ganska tydligt. Särbons kompis har någon droppe långt bakåt men nog sjutton syns det
Sedan, om någon blir så galen över att man inte svarar direkt när man rimligtvis har saker att göra så kvittar det vilken härkomst man har...
Dejt idag
Men Vlad?