Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då är 2-3 veckor ingenting. Men alldeles för länge ändå.
Förhoppningsvis blir det lite mer regelbundet nu framöver, lite svårt att säga när vi bara träffats en gång liksom. Men OM det skulle bli någonting så ska jag vara ärlig med att jag tycker att det är ganska så fördelaktigt att han bara är hemma varannan vecka, för jag är "rädd" för att bli en sån där människa som helt plötsligt tappar sin person när den går in i en relation. Skönt med lite distans och att hinna sakna varandra, även om vi inte behöver ta det på samma nivå som det varit nu ;)

Haha :laugh: Jag tänker att det beror på hur man reagerar när man njuter? Vissa gillar nog att försöka slappna av så mycket som möjligt och då blir det ju ingen brygga direkt, medan andra spänner sig och då händer det väl att ryggen krökar sig.

Alltså, då snackar vi ju om en svankning. Inte att man plötsligt står i brygga med händer och fötter i backen :rofl:
Men precis! Jag inser att jag (förhoppningsvis ;)) tolkar det hela för bokstavligt men det är verkligen bryggan med händer och fötter i backen jag ser framför mig när snubbar säger sådär :D

Men precis! Jag inser att jag (förhoppningsvis ;)) tolkar det hela för bokstavligt men det är verkligen bryggan med händer och fötter i backen jag ser framför mig när snubbar säger sådär :D

Säng-akrobatik :D Finns säkert dom som håller på med sånt också :p Men det killar (som gillar att snacka och ofta överskatta sin egen förmåga) menar är nog en överdriven porrfilms-böj när tjejerna nästan går upp på skulderbladen och åmar sig.

Säng-akrobatik :D Finns säkert dom som håller på med sånt också :p Men det killar (som gillar att snacka och ofta överskatta sin egen förmåga) menar är nog en överdriven porrfilms-böj när tjejerna nästan går upp på skulderbladen och åmar sig.
Har du m. fl. läst den nyvaknade tråden. Sexobjekt eller flickvän? Ganska underhållande apropå män.

Hade en het hp date i veckan. Vi hånglade på biljardbordet :o bland massa folk. Sedan hade vi grymt sex hos mig.

Har en bc date ikväll med bdsm-killem, men är lite orolig. Jag har sagt att det inte är säkert att jag vill ha sex ikväll fastän bc är en sexsite. Man vet ju inte vilka typer som finns där. Jag känner honom inte väl alls även om vi setts två ggr.
Känns jobbigt att vara tjej. Risken finns alltid att bli våldtagen :crazy:.
Aja nu när jag fått ur mig det ska jag ha askul ikväll :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 323
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar