Haha JA! Men det som gör det ännu värre är att han inte ens är bra på att hångla
Killar som försöker sexa till det och misslyckas är det roligaste av allt. Man bah: "Neeeej. Tyst och hångla lite nu som vanligt folk gör".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha JA! Men det som gör det ännu värre är att han inte ens är bra på att hångla
Killar som försöker sexa till det och misslyckas är det roligaste av allt. Man bah: "Neeeej. Tyst och hångla lite nu som vanligt folk gör".
Jag tänker ta upp det här med jämställdhetsombudsmannen att män aldrig sugs upp i brygga.
De flesta bryggor ligger ju rakt ut i vattnet, behöver man suga upp en vattensjuk brygga så skulle jag låta den ligga där den ligger.Jag tänker ta upp det här med jämställdhetsombudsmannen att män aldrig sugs upp i brygga.
Fast har jag sagt att jag träffar honom nu? Det är ju därför han förstör, eftersom jag har sagt till honom att backa, men sen helt random säger han såntMen varför säger du inte bara tack och hej?
Förhoppningsvis blir det lite mer regelbundet nu framöver, lite svårt att säga när vi bara träffats en gång liksom. Men OM det skulle bli någonting så ska jag vara ärlig med att jag tycker att det är ganska så fördelaktigt att han bara är hemma varannan vecka, för jag är "rädd" för att bli en sån där människa som helt plötsligt tappar sin person när den går in i en relation. Skönt med lite distans och att hinna sakna varandra, även om vi inte behöver ta det på samma nivå som det varit nuDå är 2-3 veckor ingenting. Men alldeles för länge ändå.
Fast har jag sagt att jag träffar honom nu? Det är ju därför han förstör, eftersom jag har sagt till honom att backa, men sen helt random säger han sånt
Ja? Just därför slutade jag träffa honom privat för x-antal månader sen. Sen att vi är illa tvungna att stöta på varandra på arbetstid är ju en annan femmaFör mig räcker det att skriva/säga respektlöst skit.
Ja? Just därför slutade jag träffa honom privat för x-antal månader sen. Sen att vi är illa tvungna att stöta på varandra på arbetstid är ju en annan femma
Men precis! Jag inser att jag (förhoppningsvis ) tolkar det hela för bokstavligt men det är verkligen bryggan med händer och fötter i backen jag ser framför mig när snubbar säger sådärHaha Jag tänker att det beror på hur man reagerar när man njuter? Vissa gillar nog att försöka slappna av så mycket som möjligt och då blir det ju ingen brygga direkt, medan andra spänner sig och då händer det väl att ryggen krökar sig.
Alltså, då snackar vi ju om en svankning. Inte att man plötsligt står i brygga med händer och fötter i backen
Men precis! Jag inser att jag (förhoppningsvis ) tolkar det hela för bokstavligt men det är verkligen bryggan med händer och fötter i backen jag ser framför mig när snubbar säger sådär
Har du m. fl. läst den nyvaknade tråden. Sexobjekt eller flickvän? Ganska underhållande apropå män.Säng-akrobatik Finns säkert dom som håller på med sånt också Men det killar (som gillar att snacka och ofta överskatta sin egen förmåga) menar är nog en överdriven porrfilms-böj när tjejerna nästan går upp på skulderbladen och åmar sig.
Jag tänkte precis skriva att fredagsunderhållningen är räddad! Jag är redan irriterad och det har bara börjat...Har du m. fl. läst den nyvaknade tråden. Sexobjekt eller flickvän? Ganska underhållande apropå män.
Bukemaffian har knappt vaknat.Jag tänkte precis skriva att fredagsunderhållningen är räddad! Jag är redan irriterad och det har bara börjat...
AbsolutSäng-akrobatik Finns säkert dom som håller på med sånt också Men det killar (som gillar att snacka och ofta överskatta sin egen förmåga) menar är nog en överdriven porrfilms-böj när tjejerna nästan går upp på skulderbladen och åmar sig.
Exakt så känner jag också alltså skulle man ägna sig åt sån säng-akrobatik så hoppas jag på att killen också är kiropraktor, för min stela kropp skulle behöva fixas till efter detAbsolut
Alltså jag känner mest... Aj
Har du m. fl. läst den nyvaknade tråden. Sexobjekt eller flickvän? Ganska underhållande apropå män.
Inte att man plötsligt står i brygga med händer och fötter i backen