Herregud, just nu är det mycket karlar. Orkar inte ens presentera dem här i tråden, men en utav dem förtjänar ett eget inlägg.
Vi träffades på en fest igår kväll och gick hem tillsammans. Tanken var väl att vi skulle ligga, men vi hade bara så mycket att prata om. Satt uppe och drack bubbel och snackade skit till kl. 8 på morgonen. Det var liksom känslor i luften på ett helt annat sätt än vad det brukar vara, och vi pratade om att det känns som att vi känt varandra hur länge som helst. Det var något i mig som bara kändes som "hemma", med honom.
I morse slog hela systemet bakut. Jag fick total panik och ringde en kompis och bara grät. Snyftade helt orimliga saker som typ "Tänk om han kommer slänga sina smutsiga kläder på mitt golv? JAG VILL INTE HA KLÄDER PÅ GOLVET!" och "Han glömde släcka badrumslampan två gånger och jag kan liksom inte leva mitt liv med en tänd badrumslampa! Eller att alltid behöva tjata om det!"
Tror visst att det är en viss fröken här som inte alls är lika redo för något seriöst som hon själv tror..