Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nog för att män antagligen är fler men den största anledningen är att kvinnor ytterst sällan tar första kontakten så skriver man inte så blir det inget som man.

Håller inte med. På tinder och pannkakan får jag max några meddelanden per vecka. Där är killarna mer petiga för de kan välja och vraka. På bc däremot är många desperata. Även om jag är dryg/halvt ointresserad så skriver de flera gånger och de är noga med att vara artiga. Jag tror många där lärt sig att det inte funkar att bete sig hur som helst. Finns inte så många tjejer.

PS. jag och många tjejkompisar skriver ofta till killar först (många svara inte) men du kanske har bättre statistik på det? Eller så kan vi kolla bland tjejerna i tråden?

@Myblackcat @Frokennordberg Alltså det här borde inte ha kommit som en överraskning (för mig), men jag blir så fascinerad över alla... Ja. Intima bilder. Jag när jag surfat inne på BC:
"Jaha! Kan den se ut sådär?!", "Oj.. Den såg obekvämt stor ut!", "Vilken vinkelhake":nailbiting:

:o:D

Jag blev förvånad över att alla såg likadana ut. Trodde de skulle ha mer personlighet :p.

Kollega 1 har varit lite mysko och kall idag sen en annan kollega sa att jag skaffat "pojkvän".. (han syftade på praktikanten - fick förklara sen att det inte händer nåt mer där.)
Vi har firmafest imorgon så funderar på ta upp det imorgon och fråga om han är sur eller nåt? Så konstig man.

Kollega 1 har varit lite mysko och kall idag sen en annan kollega sa att jag skaffat "pojkvän".. (han syftade på praktikanten - fick förklara sen att det inte händer nåt mer där.)
Vi har firmafest imorgon så funderar på ta upp det imorgon och fråga om han är sur eller nåt? Så konstig man.

Men lägg ner den där kollegan eller vad spelar det för roll om han är sur?

Håller inte med. På tinder och pannkakan får jag max några meddelanden per vecka. Där är killarna mer petiga för de kan välja och vraka. På bc däremot är många desperata. Även om jag är dryg/halvt ointresserad så skriver de flera gånger och de är noga med att vara artiga. Jag tror många där lärt sig att det inte funkar att bete sig hur som helst. Finns inte så många tjejer.

PS. jag och många tjejkompisar skriver ofta till killar först (många svara inte) men du kanske har bättre statistik på det? Eller så kan vi kolla bland tjejerna i tråden?

Om jag gissar så går det nog bra många mottagna mail på varje skickat.

Med tanke på vad du skrev om hans resonemang kring vissa saker, så skulle jag verkligen tänka två gånger innan jag lade tid och energi på att reda ut varför han beter sig purket.

Ja.. iofs. Tycker bara det är tråkigt, vi har ju kunnat sitta och snacka glatt tills idag...

Jag tänker spontant som @Modest dvs Skit samma om hen är sur. Om hen vill vara sur så låt det vara.
Men visst om det är lättare på jobbet kan jag förstå om du vill förklara. Men jag tycker inte du ska ta det för långt och börja ursäkta dig etc.

Nä sant.
Blir inget snack, vi umgås ju iallafall inte hela dagarna iallafall, tack och lov.

Angående BC.
Vad lägger ni upp för bilder där?
Inga alls. BC använder jag mest som tidfördriv och letar inget aktivt där. Det syns nog ganska bra på min inkorg; 171 meddelanden varav 126 olästa. Då ska tilläggas att jag även kastar många utan att ens läsa dem :o

Fast det är inte helt längesedan du skrev att du behövde dra ner på festandet. Om du gör saker på fyllan som ställer till det efteråt är det kanske ännu ett skäl att dra i bromsen?

Nä det är sant. Men det finns ju en underliggande attraktion också. Ligger ju inte med varenda kollega.
Festandet vill jag inte dra ner på, däremot vardagsdrickandet.

Tycker inte jag ställer till det så mycket. Det är ju dom som blir betuttade osv. inget jag kan göra så mycket åt...

Nä det är sant. Men det finns ju en underliggande attraktion också. Ligger ju inte med varenda kollega.
Festandet vill jag inte dra ner på, däremot vardagsdrickandet.

Tycker inte jag ställer till det så mycket. Det är ju dom som blir betuttade osv. inget jag kan göra så mycket åt...

Tillägger också att jag faktiskt dragit ner på vardags/ensamdrickandet, och kör bara fester nu :)
(inte varje helg heller)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar