Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker inte jag ställer till det så mycket. Det är ju dom som blir betuttade osv. inget jag kan göra så mycket åt...

Alltså, nä man kan ju inte ta ansvar över andra människor och vad de gör/känner/tänker. Men om det blir jobbigt på arbetsplatsen kan du ju faktiskt välja att inte ha sex med kollegor så blir det enklare för dig.

Saker som "bara händer" gång på gång signalerar i alla fall för mig ett riskbeteende. Det är ju superbra att du dragit ner på alkoholen, verkligen! Men det innebär ju inte att du är fri från riskbruk/riskbeteende när du väl dricker.

Svarar alla här.
När jag dricker blir jag väldigt... ja, sexuellt intresserad av personer jag tycker är snygga.
Är jag ensam om det? Låter som det här åtminstone...

Alltså dessa superlikes på Tinder... Vad har de för funktion egentligen? Jag fick en notis om en superlike men när jag går in på Tinder ser det bara ut som vanligt :confused:

Angående BC.
Vad lägger ni upp för bilder där?
Inga bilder alls för mig. Vill inte bli igenkänd och har inget intresse av att slänga upp nakenbilder.
Har funtat på att fixa nån anonym påklädd bild där kroppsformen syns men känner mest att äh, orka. Jag är för bekväm och orkar inte fixa en bakgrund jag slipper noja över att någon ska känna igen :o

Alltså dessa superlikes på Tinder... Vad har de för funktion egentligen? Jag fick en notis om en superlike men när jag går in på Tinder ser det bara ut som vanligt :confused:

Inga bilder alls för mig. Vill inte bli igenkänd och har inget intresse av att slänga upp nakenbilder.
Har funtat på att fixa nån anonym påklädd bild där kroppsformen syns men känner mest att äh, orka. Jag är för bekväm och orkar inte fixa en bakgrund jag slipper noja över att någon ska känna igen :o
När du sveper på folk så ser du om dessa har superlikeat dig så det är en bekräftelse för dig att den här personen har likeat/superlikeat dig. En garanterad match för dig om du vill.

Jag menar att i de allra flesta fallen så skriver män mer till kvinnor än kvinnor gör till män. Det är oftare männen som initierar kontakten.

Så är det definitivt på bc iallafall. Jag ser ingen poäng att jag ska leta killar när jag har massa mejl i inboxen som jag kan svara på om jag vill. Hade jag inte fått det hade jag såklart letat.

Så är det definitivt på bc iallafall. Jag ser ingen poäng att jag ska leta killar när jag har massa mejl i inboxen som jag kan svara på om jag vill. Hade jag inte fått det hade jag såklart letat.
En poäng är att du kan gå direkt på vad du är intresserad av istället för att det ska hända genom slump och tid.

Kan ni hjälpa mig att få bukt på ett pinsamt problem?

Jag är ytlig, har jag upptäckt. Eller, jag tror att jag är det i alla fall. Han som jag satt uppe med hela natten i början av veckan.. det är någonting som känns annorlunda med honom. Jag kan inte sätta fingret på det men det känns som känslor. Inte attraktion som det brukar vara i början när man träffar någon utan något djupare. Men han är inte särskilt snygg i mina ögon. Jag skäms ju ihjäl bara jag ens tar upp det här som en grej :nailbiting: Jag trodde verkligen att jag var en person som såg förbi sådant.

Mina båda ex har varit dunder(norm)snygga, och nästan alla jag dejtat sedan jag blev singel också. Jag blir rädd för att jag inte kommer finna honom attraktiv när den här första rosa dimman avtar, och jag är också rädd för att folk ska undra vad jag gör med honom. Till och med han själv undrade vad jag gjorde tillsammans med honom den där natten i början av veckan.

Kan det vara så att jag faktiskt inte ÄR tillräckligt attraherad av honom redan nu, och att det är det som tar emot? Även fast hjärtat säger att han kanske är rätt person för mig. Eller är jag helt enkelt en ytlig person och kan inte riktigt släppa vad andra tycker? Eller använder jag det här som en ursäkt nu för att det är läskigt att känna någonting för någon?

Kloka Bukefaliser, har ni något tips på hur jag kan tänka i det här läget?

Svarar alla här.
När jag dricker blir jag väldigt... ja, sexuellt intresserad av personer jag tycker är snygga.
Är jag ensam om det? Låter som det här åtminstone...
nä, det blev jag med när jag drack alkohol för många år sen, och då kunde jag fatta mindre kloka beslut som jag kunde ångra dagen därpå. Om man inte upplever några problem med att ha sex när man är packad så är väl det ok, men du har ju fått problem på jobbet nu så kanske det är mindre smart att ligga med kollegor utan ligga med andra mera random personer. Så skulle jag ha gjort iaf.

Kan ni hjälpa mig att få bukt på ett pinsamt problem?

Jag är ytlig, har jag upptäckt. Eller, jag tror att jag är det i alla fall. Han som jag satt uppe med hela natten i början av veckan.. det är någonting som känns annorlunda med honom. Jag kan inte sätta fingret på det men det känns som känslor. Inte attraktion som det brukar vara i början när man träffar någon utan något djupare. Men han är inte särskilt snygg i mina ögon. Jag skäms ju ihjäl bara jag ens tar upp det här som en grej :nailbiting: Jag trodde verkligen att jag var en person som såg förbi sådant.

Mina båda ex har varit dunder(norm)snygga, och nästan alla jag dejtat sedan jag blev singel också. Jag blir rädd för att jag inte kommer finna honom attraktiv när den här första rosa dimman avtar, och jag är också rädd för att folk ska undra vad jag gör med honom. Till och med han själv undrade vad jag gjorde tillsammans med honom den där natten i början av veckan.

Kan det vara så att jag faktiskt inte ÄR tillräckligt attraherad av honom redan nu, och att det är det som tar emot? Även fast hjärtat säger att han kanske är rätt person för mig. Eller är jag helt enkelt en ytlig person och kan inte riktigt släppa vad andra tycker? Eller använder jag det här som en ursäkt nu för att det är läskigt att känna någonting för någon?

Kloka Bukefaliser, har ni något tips på hur jag kan tänka i det här läget?

Vi är alla ytliga. Sen kan personligheten vara så attraktiv att man upptäcker attraktion på oväntade ställen. Ta det lugnt och se vad som händer?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar