Vad bra!Tillägger också att jag faktiskt dragit ner på vardags/ensamdrickandet, och kör bara fester nu
(inte varje helg heller)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra!Tillägger också att jag faktiskt dragit ner på vardags/ensamdrickandet, och kör bara fester nu
(inte varje helg heller)
Inga alls. BC använder jag mest som tidfördriv och letar inget aktivt där. Det syns nog ganska bra på min inkorg; 171 meddelanden varav 126 olästa. Då ska tilläggas att jag även kastar många utan att ens läsa dem
Tycker inte jag ställer till det så mycket. Det är ju dom som blir betuttade osv. inget jag kan göra så mycket åt...
Angående BC.
Vad lägger ni upp för bilder där?
Tillägger också att jag faktiskt dragit ner på vardags/ensamdrickandet, och kör bara fester nu
(inte varje helg heller)
Jag menar att i de allra flesta fallen så skriver män mer till kvinnor än kvinnor gör till män. Det är oftare männen som initierar kontakten.Hur menar du? Mig skriver nästan ingen till på tinder. Jag skriver oftare till killar och de brukar inte svara.
Inga bilder alls för mig. Vill inte bli igenkänd och har inget intresse av att slänga upp nakenbilder.Angående BC.
Vad lägger ni upp för bilder där?
När du sveper på folk så ser du om dessa har superlikeat dig så det är en bekräftelse för dig att den här personen har likeat/superlikeat dig. En garanterad match för dig om du vill.Alltså dessa superlikes på Tinder... Vad har de för funktion egentligen? Jag fick en notis om en superlike men när jag går in på Tinder ser det bara ut som vanligt
Inga bilder alls för mig. Vill inte bli igenkänd och har inget intresse av att slänga upp nakenbilder.
Har funtat på att fixa nån anonym påklädd bild där kroppsformen syns men känner mest att äh, orka. Jag är för bekväm och orkar inte fixa en bakgrund jag slipper noja över att någon ska känna igen
Jag menar att i de allra flesta fallen så skriver män mer till kvinnor än kvinnor gör till män. Det är oftare männen som initierar kontakten.
I see, och dyker den som superlikeat upp direkt eller kan det ta ett tags swipeande?När du sveper på folk så ser du om dessa har superlikeat dig så det är en bekräftelse för dig att den här personen har likeat/superlikeat dig. En garanterad match för dig om du vill.
I see, och dyker den som superlikeat upp direkt eller kan det ta ett tags swipeande?
Den kommer nog ganska snart. Om du startar om tinder så kommer den nog väldigt fort.I see, och dyker den som superlikeat upp direkt eller kan det ta ett tags swipeande?
Gud nej! Brukar säga att jag blir "kärleksfull"Svarar alla här.
När jag dricker blir jag väldigt... ja, sexuellt intresserad av personer jag tycker är snygga.
Är jag ensam om det? Låter som det här åtminstone...
Du måste bläddra liteI see, och dyker den som superlikeat upp direkt eller kan det ta ett tags swipeande?
En poäng är att du kan gå direkt på vad du är intresserad av istället för att det ska hända genom slump och tid.Så är det definitivt på bc iallafall. Jag ser ingen poäng att jag ska leta killar när jag har massa mejl i inboxen som jag kan svara på om jag vill. Hade jag inte fått det hade jag såklart letat.
En poäng är att du kan gå direkt på vad du är intresserad av istället för att det ska hända genom slump och tid.
Svarar alla här.
När jag dricker blir jag väldigt... ja, sexuellt intresserad av personer jag tycker är snygga.
nä, det blev jag med när jag drack alkohol för många år sen, och då kunde jag fatta mindre kloka beslut som jag kunde ångra dagen därpå. Om man inte upplever några problem med att ha sex när man är packad så är väl det ok, men du har ju fått problem på jobbet nu så kanske det är mindre smart att ligga med kollegor utan ligga med andra mera random personer. Så skulle jag ha gjort iaf.Svarar alla här.
Kan ni hjälpa mig att få bukt på ett pinsamt problem?
Jag är ytlig, har jag upptäckt. Eller, jag tror att jag är det i alla fall. Han som jag satt uppe med hela natten i början av veckan.. det är någonting som känns annorlunda med honom. Jag kan inte sätta fingret på det men det känns som känslor. Inte attraktion som det brukar vara i början när man träffar någon utan något djupare. Men han är inte särskilt snygg i mina ögon. Jag skäms ju ihjäl bara jag ens tar upp det här som en grej Jag trodde verkligen att jag var en person som såg förbi sådant.
Mina båda ex har varit dunder(norm)snygga, och nästan alla jag dejtat sedan jag blev singel också. Jag blir rädd för att jag inte kommer finna honom attraktiv när den här första rosa dimman avtar, och jag är också rädd för att folk ska undra vad jag gör med honom. Till och med han själv undrade vad jag gjorde tillsammans med honom den där natten i början av veckan.
Kan det vara så att jag faktiskt inte ÄR tillräckligt attraherad av honom redan nu, och att det är det som tar emot? Även fast hjärtat säger att han kanske är rätt person för mig. Eller är jag helt enkelt en ytlig person och kan inte riktigt släppa vad andra tycker? Eller använder jag det här som en ursäkt nu för att det är läskigt att känna någonting för någon?
Kloka Bukefaliser, har ni något tips på hur jag kan tänka i det här läget?