Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej hörrni, jag är helt totalt jättelost och smått skräckslagen vid tanken, men jag funderar på att skaffa tinder. Så. Är tinder bara för sex/kk-relationer? Vad ska jag tänka på för att undvika nybörjarmisstag(rörande allt från bildval till sekretessinställningar(?) till hemliga nya kodord som jag inte förstår eftersom jag fortfarande tror att det är "titta på etsningar" som gäller:p)? Jag är egentligen inte i första hand ute efter något tillfälligt, men är kanske samtidigt inte helt redo för något seriöst och behöver närma mig detta med försiktighet:eek::D

Okej. Jag har skaffat tinder. Det är beroendeframkallande, men leder det till något? Jag vet inte, jag är nog för feg. Hittills matchar jag med dem jag gillar, men fegar ur att skriva och känner mig mest bortkommen. Finns det någon underförstådd regel om vem som börjar skriva?

Jag skulle inte säga att det finns så mycket regler att förhålla sig till :) om du vill kan du ju skriva i din presentation att du bara är ute efter något tillfälligt (det brukar jag uppskatta iaf). Annars är det väl mest, skriv till dem du vill skriva till, och svara dem du vill svara :)

Jag skulle aldrig palla att app-dejta. Jag är också pryd, tro det eller ej:D.
Det är otroligt skrämmande och vanebildande som sjutton. Värre än lösviktsgodis.

Jag skulle inte säga att det finns så mycket regler att förhålla sig till :) om du vill kan du ju skriva i din presentation att du bara är ute efter något tillfälligt (det brukar jag uppskatta iaf). Annars är det väl mest, skriv till dem du vill skriva till, och svara dem du vill svara :)
Jag är inte ute efter något tillfälligt, min fråga om det var mer ifall det var en dödsdömd kanal för mig som egentligen söker något varaktigt:)

Jag installerade Tinder igen härom dagen och har hur många som helst för tillfället som jag skriver med.
Ska träffa en av dem på fredag. Ska jag döma efter hans bilder skulle han kunna vara åt det dryga hållet, men han verkar okej och framförallt jobbar han med helikoptrar. Coolt så det förslår enligt mig. :D

Nu har jag rensat inkorgen på bc. 300 jäkla mejl på typ 2dygn. Jag antar att konkurrensen inte är så stor. (Misstänker att männen dominerar stort.)

Har blockat de flesta för har inte lust att ev. få sura mejl och vissa slutar inte skriva.

Så många dickpicks jag sett de senaste dygnen är fler än jag sett i hela mitt liv :cautious:. Jag är INTE intresserad av en kille som lägger upp sin rakade kuk på nätet, men tyvärr gör ju typ 90% det. Finns dock några "normala" så jag hänger kvar på sidan ett tag till. Kanske får jag napp.

Nu har jag rensat inkorgen på bc. 300 jäkla mejl på typ 2dygn. Jag antar att konkurrensen inte är så stor. (Misstänker att männen dominerar stort.)

Har blockat de flesta för har inte lust att ev. få sura mejl och vissa slutar inte skriva.

Så många dickpicks jag sett de senaste dygnen är fler än jag sett i hela mitt liv :cautious:. Jag är INTE intresserad av en kille som lägger upp sin rakade kuk på nätet, men tyvärr gör ju typ 90% det. Finns dock några "normala" så jag hänger kvar på sidan ett tag till. Kanske får jag napp.

Nog för att män antagligen är fler men den största anledningen är att kvinnor ytterst sällan tar första kontakten så skriver man inte så blir det inget som man.

Jag installerade Tinder igen härom dagen och har hur många som helst för tillfället som jag skriver med.
Ska träffa en av dem på fredag. Ska jag döma efter hans bilder skulle han kunna vara åt det dryga hållet, men han verkar okej och framförallt jobbar han med helikoptrar. Coolt så det förslår enligt mig. :D
Men vad fasen! Helikopterkillen tog bort matchningen! Strunt samma att jag inte var så intresserad, jag känner mig ändå lite dissad.

Jag är inte ute efter något tillfälligt, min fråga om det var mer ifall det var en dödsdömd kanal för mig som egentligen söker något varaktigt:)

Sorry, läste slarvigt :p Du kan absolut söka seriöst på tinder :) Jag letar också inte efter tillfälliga kontakter, och även om jag inte hittat the love of my lite än så ser jag ändå en hel del som söker seriöst när jag swipar!

Är det alltså ingen som vill gå på dejt med mig.:(
Min kollega sa igår att jag var bedårande och ljuvlig. Det ni...:confused:

Hade jag så gärna gjort! Om det inte var så att jag stressar mig igenom det sista inför min brors bröllop i helgen :nailbiting: I morgon bitti går bilen ner mot Tylösand :heart

Du är ju bedårande och ljuvlig! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar