Okej hörrni, jag är helt totalt jättelost och smått skräckslagen vid tanken, men jag funderar på att skaffa tinder. Så. Är tinder bara för sex/kk-relationer? Vad ska jag tänka på för att undvika nybörjarmisstag(rörande allt från bildval till sekretessinställningar(?) till hemliga nya kodord som jag inte förstår eftersom jag fortfarande tror att det är "titta på etsningar" som gäller)? Jag är egentligen inte i första hand ute efter något tillfälligt, men är kanske samtidigt inte helt redo för något seriöst och behöver närma mig detta med försiktighet
Okej. Jag har skaffat tinder. Det är beroendeframkallande, men leder det till något? Jag vet inte, jag är nog för feg. Hittills matchar jag med dem jag gillar, men fegar ur att skriva och känner mig mest bortkommen. Finns det någon underförstådd regel om vem som börjar skriva?
Jag skulle inte säga att det finns så mycket regler att förhålla sig till om du vill kan du ju skriva i din presentation att du bara är ute efter något tillfälligt (det brukar jag uppskatta iaf). Annars är det väl mest, skriv till dem du vill skriva till, och svara dem du vill svara