Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suck."Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
"Jag är glad att du säger det innan det var försent iaf"
Jag:
"Men.. jag är singel. Det säger väl allt trodde verkligen du visste.."
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"
Jag skrev att man inte är tvungen.
Jag känner mest att jag inte bryr mig alls... om honom iallafall
Haha jag har världens sämsta shit-detektor egentligen, så jävla naiv och godtrogen så det finns inte och tvivlar jag på nån så tvivlar jag genast på om jag har en korrekt uppfattning istället. Har stött på min beskärda del av dumhuvuden jag också.Jösses Amalia vad läskigt! Skönt att du verkar ha en bra shit-detektor, låter som det är extra bra att ha ibland.
Suck.
Finns flera saker i det där jag tycker är tröttsamt.
Skönt att du inte bryr dig.
Det låter som han tagit för givet vissa saker utan att ni pratat om det och sen ska han ge dig dåligt samvete för att du inte gör som han vill. Utan att du vet att han ville det.Eller hur.
Han skrev att han inte varit i den här situationen förr, så han har ingen aning...
Det låter som han tagit för givet vissa saker utan att ni pratat om det och sen ska han ge dig dåligt samvete för att du inte gör som han vill. Utan att du vet att han ville det.
Snurrigt.
Var det inte han som hade flickvän/sambo/fru?"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
Jag:
Han:
"Jag visste inte att man var tvungen att jonglera flera åt gången bara för att man är singel sorry"
Var det inte han som hade flickvän/sambo/fru?
Var det inte han som hade flickvän/sambo/fru?
Yepp. Sambo och barn.
Men det går tydligen bra att göra det när man INTE är singel? Sicken tönt.
Urk, fy... Näe! Fick hans manliga ego sig en liten törn här kanske"Nä, jag är kille jag fattar inte sånt du måste tala klarspråk"
Jag:
Han:
Jag skrev att man inte är tvungen.
Jag känner mest att jag inte bryr mig alls... om honom iallafall
Så han tyckte inte att han jonglerade flera samtidigt?Eller hur.. känns skönt att ha han ur världen!
Så han tyckte inte att han jonglerade flera samtidigt?
Ge honom vad han tål! Om han ska hakka på dig ska han fan stå för vad han själv gör.Han har inte sagt något om det.. får se om han nämner det idag!
Alltså, det skrämmande, tragiska och skrattretande att en som är otrogen mot sin sambo med någon annan verkar tycka att det är dålig stil att denne inte är exklusiv med honom....!
Men det är jo klart det är FÖR JÄVLIGT när det rammar den stackars lilla mannen själv..... Stackarn! Nu blev han säkert ledsen också!Alltså, det skrämmande, tragiska och skrattretande att en som är otrogen mot sin sambo med någon annan verkar tycka att det är dålig stil att denne inte är exklusiv med honom....!