Har sovit på saken och surprise, fortfarande velig
Jag kan förstå att det blir lite öl när man drar ut på spelning första gången, och hade han bara velat boka om träffen så jamen absolut! Det var typ det första jag sa, bara att välja mellan att boka om eller dricka med måtta/inte alls, no big deal liksom.
"vi ska alltså ha en första spelning ever, hur kvällen slutar vet jag inte. jag är spontan person, inte den som på förhand bestämt sig för 2 öl och sen hem oavsett. har gott om såna kompisar och har aldrig förstått mig på dom
är vi uppe till kl 5 och hunnit dricka en del så är man inte superpigg dagen efter om man säger så. inte lika med att man inte kan kontrollera sitt drickande utan att man haft trevlig o varit uppe hela natten."
Alltså denna spontanitet och att vara uppe sent efter en första spelning och att det blir alkohol, jag har verkligen inga problem med det. Själv hade jag helt enkelt bokat om träffen och så hade det varit bra så, ain't no big deal. Att inte förstå sig på kompisarna som förmodligen helt enkelt prioriterar annat framför fylla, det däremot har jag problem med. Inställningen till alkoholen helt enkelt.
"Lilla gumman"-grejen märkte jag inte ens av och tolkar nog inte så heller. Jag konstaterade mest att jag blev då fan så mycket mer bakis vid 16 än nu vid 30, är jag felskapt eller?!