R
Raderad medlem 6459
*raderat*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vill jag veta mer .Så härligt med en Bukeflirt!
Fast alla bukeflirtar upptäcker ni inte
Tänkte skriva "Ah, är det xx du har hookat med?? " Men det kanske inte är netikett mot xx?Så härligt med en Bukeflirt!
Nu ringer någon klocka... det där låter bekant..Kanske någon har hookat med den snubben som hängde i förre dejtingtråden? Kanske någon kände igen sig som ett betäckningsredo sto
Kanske någon här i tråden som har ett giftasmoget sto?
Det är nog få som har tillräckligt mycket IQ för att läsa och förstå en text. Själv skrev jag att jag ville att den som svarade skulle skriva något mer än någon intetsägande mening. Jag ville liksom att de skulle bevisa att de hade något mellan öronen. Det var knappt någon som läste det där. En gjorde nog det men förstod inte vad jag menade så denna person ordbajsade i stället. Det var inte ett dugg bättre.Alltså hur står det till med män och läsförståelse??
Trots att jag, på Tinder, skriver "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster" så är det ingen jävel som skriver eller ens svarar. Jag blir så jävla trött!!!!
Men så kan man inte göra! Nu kan jag inte somna för jag blev så nyfiken ju!!Så härligt med en Bukeflirt!
Folk passar på närsom, hursomhelst. Jag skulle sälja tallrikar i en köp-& säljgrupp på fb, en man tar kontakt med mig för att ragga på mig sen har han mage att bli sur när jag säger tack, men nej tack och att han kanske skulle lyckas bättre i en fb-grupp som var mer inriktad på att träffa folkFör någon vecka sedan deltog jag i en diskussion på Facebook där det var en som frågade om han skulle våga åka ned själv *Till medeltidsveckan kanske jag ska tillägga*. Jag, och många andra, hejade på och skrev att klart att han ska åka, det finns alltid folk att umgås med. Nu har han skrivit till mig "privat" och inledde med några relevanta frågor om hur han bör göra med värdesaker när han bor i tältlägret osv. Detta utvecklades dock ganska snart till TOKRAGG från hans sida och jag är mest såhär: Gör folk såhär?! Nog för att jag hört om folk som kommer hit och hittar rum för natten hos personer som bor här, tro f*n att han sätter en fot innanför min dörr
Det går inte att ha en plan B.Ska antagligen träffa ryssen nästa helg
Tänker ibland att jag borde ha en plan b eftersom han kan dra när som helst.
Men alla andra är ju så himla tråkiga i jämförelse
Det går inte att ha en plan B.