Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades samla mod till mig och skulle berätta hur jag kände (jag ville bara veta var vi var på väg, om han såg mig som kk eller dejt liksom). Eftersom vi inte kan ses på ett antal veckor minst (inget inbokat möte, men pga resor mm så kan vi inte ses) fick jag ta det på telefon. Men han ville inte ta det över telefon utan bara face-to-face. Jag hade också helst gjort det, men det är inte möjligt utan nästa tillfälle är tidigast om en månad och jag ville ju slippa fundera på det under den här tiden. Men jag tänker att inget svar är också ett svar i det här fallet.

En man på Tinder, som enligt profilen är 50 har i sin text "Det charmigaste och sexigaste som finns är ärlighet och ödmjukhet"...och avslutar med "Jo, så jag är 184...och 50+"
Är det ärlighet? Jovisst, han erkänner att han är 50+, men han uppger också en ålder på 50 (för det är väl många som har 50 som högsta ålder). Känns lite som att han kackar i eget bo, tycker jag.

Alltså hur står det till med män och läsförståelse??
Trots att jag, på Tinder, skriver "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster" så är det ingen jävel som skriver eller ens svarar. Jag blir så jävla trött!!!!:arghh::arghh::arghh:

Alltså hur står det till med män och läsförståelse??
Trots att jag, på Tinder, skriver "Swipa höger om du kan tänka dig en kontakt - i annat fall, välj vänster" så är det ingen jävel som skriver eller ens svarar. Jag blir så jävla trött!!!!:arghh::arghh::arghh:
Det är nog få som har tillräckligt mycket IQ för att läsa och förstå en text. Själv skrev jag att jag ville att den som svarade skulle skriva något mer än någon intetsägande mening. Jag ville liksom att de skulle bevisa att de hade något mellan öronen. Det var knappt någon som läste det där. En gjorde nog det men förstod inte vad jag menade så denna person ordbajsade i stället. Det var inte ett dugg bättre.

Satt på biblioteket när grannen gick förbi. Han skulle "slå sig ned i två minuter", två timmar senare gick vi därifrån och på fredag ska vi grilla och sedan gå ut. :angel: Får se om det blir att hela kompisgänget grillar eller bara vi, hur som blir det trevligt ^^ Mitt mål för kvällen är att fråga om han fortfarande är tillsammans med sin flickvän, för nu när vi snackade gav han mig i alla fall en kommentar som skulle kunna hinta att han är singel O_o.. Vi får se på fredag helt enkelt!

För någon vecka sedan deltog jag i en diskussion på Facebook där det var en som frågade om han skulle våga åka ned själv *Till medeltidsveckan kanske jag ska tillägga:angel:*. Jag, och många andra, hejade på och skrev att klart att han ska åka, det finns alltid folk att umgås med. Nu har han skrivit till mig "privat" och inledde med några relevanta frågor om hur han bör göra med värdesaker när han bor i tältlägret osv. Detta utvecklades dock ganska snart till TOKRAGG från hans sida och jag är mest såhär: :crazy: Gör folk såhär?! Nog för att jag hört om folk som kommer hit och hittar rum för natten hos personer som bor här, tro f*n att han sätter en fot innanför min dörr :D

För någon vecka sedan deltog jag i en diskussion på Facebook där det var en som frågade om han skulle våga åka ned själv *Till medeltidsveckan kanske jag ska tillägga:angel:*. Jag, och många andra, hejade på och skrev att klart att han ska åka, det finns alltid folk att umgås med. Nu har han skrivit till mig "privat" och inledde med några relevanta frågor om hur han bör göra med värdesaker när han bor i tältlägret osv. Detta utvecklades dock ganska snart till TOKRAGG från hans sida och jag är mest såhär: :crazy: Gör folk såhär?! Nog för att jag hört om folk som kommer hit och hittar rum för natten hos personer som bor här, tro f*n att han sätter en fot innanför min dörr :D
Folk passar på närsom, hursomhelst. Jag skulle sälja tallrikar i en köp-& säljgrupp på fb, en man tar kontakt med mig för att ragga på mig O_o sen har han mage att bli sur när jag säger tack, men nej tack och att han kanske skulle lyckas bättre i en fb-grupp som var mer inriktad på att träffa folk :banghead::meh::rofl:

Blir dejt om 1 1/2 vecka för mig. Har pratat massor med en kille från Skåne som pt. Jobbar i Finland. Och han är bara :love::love::love: Ser väldigt fram emot att få träffa honom.

Varje dag jag får meddelande från honom så är jag ungefär såhär :bump::banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar