Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ju normalt ett kontrollfreak av rang som har plan b, c, d osv :p

Men inte här. Han är så uppfriskande, charmigt dryg.
Den dagen han skriver kram, puss eller liknande måste han slagit i skallen rejält.
Jag är också ett kontrollfreak och är om mig och kring mig med det mesta. Men att ha kontroll i relationer/känslor? Glöm det. Känslor spelar i en helt annan division. Det går inte att bestämma vem man gillar eller inte gillar. Antingen gör man det eller så gör man det inte.

Jag är också ett kontrollfreak och är om mig och kring mig med det mesta. Men att ha kontroll i relationer/känslor? Glöm det. Känslor spelar i en helt annan division. Det går inte att bestämma vem man gillar eller inte gillar. Antingen gör man det eller så gör man det inte.

Mja, jag har aldrig haft problem att träffa flera samtidigt tidigare.
Vi är ju inte direkt exklusiva och jag är rätt övertygad om att han träffar flera.
Lagom slugt att kära ner sig i honom men vad gör man.

Jag har bokat in en dejt nästa vecka. Jag ser fram emot att träffa honom då han verkar snäll och trevlig.
Än så länge har vi bara chattat lite. Och jag har en känsla av att han kanske är lite för grabbig för min smak. Inte med intressen och så utan när det gäller tankar och värderingar.
Det är inget exakt jag kan sätta fingret på utan bara en känsla. Men jag ser fram emot att gå på dejt och känna hur det känns då.

Det är vissa saker som förvånar mig på dejtingsidor.
Att så många män jag ser på dejtingsidor verkar ta för givet att en relation innebär att man ska sitta i tv-soffan ihop varenda kväll. Det förvånar mig för bland mina vänner och släkt har folk intressen, och hittar på saker.

Det andra är att många män jag pratat med verkar ta för givet att kvinnan ska vara projektledare för relationen. Typ "jag är jämställd, jag gör allt hon säger åt mig."

Ikväll tvivlar jag. Imorgon är jag glad igen

Ikväll undrar jag om ett liv med någon man kan vara bättre än mitt singelliv.
Jag är så hopplös.

Att så många män jag ser på dejtingsidor verkar ta för givet att en relation innebär att man ska sitta i tv-soffan ihop varenda kväll. Det förvånar mig för bland mina vänner och släkt har folk intressen, och hittar på saker.

Det andra är att många män jag pratat med verkar ta för givet att kvinnan ska vara projektledare för relationen. Typ "jag är jämställd, jag gör allt hon säger åt mig."

Ikväll undrar jag om ett liv med någon man man vara bättre än mitt singelliv.
Jag är så hopplös.

Känner exakt detsamma!
Sista månaden har det känts som att det vore bättre att plocka ut hjärnan och låsa in det i familjens antika träskåp innan man öppnar Tinder :yuck:
Har också insett att det nog finns legitima anledningar till att jag varit singel hela mitt liv, mina (relativt) snart 20 år till trots. Som dagens 19-25 åringar är står man inte ens ut med de 5 min på Tinder. :yuck:

Ikväll undrar jag om ett liv med någon man kan vara bättre än mitt singelliv.
Jag är så hopplös.
Ibland så träffar man någon som gör alla dessa saker "til skamme" (på danska) ;)

Det blev ingen grillning och utgång med grannen då livet för oss båda körde ihop sig lite. Vi har dock snackat typ varje dag och han vill grilla nu till veckan istället och senast igår blev det lite flirtig stämning mellan oss båda.
Gick i alla fall ut i fredags och då kom en kille fram till mig och sa att jag var otroligt vacker, så det är väll alltid nått :angel::D

Hur var det nu med Tinders koppling till Facebook, vad måste man dela med Tinder? Använder man sitt eget namn?

Hur var det nu med Tinders koppling till Facebook, vad måste man dela med Tinder? Använder man sitt eget namn?
Du använder ditt egna namn, använder du betaltjänsten kan du ta bort din ålder. Bilder kan du använda både från FB och från kamerarullen på telefonen. Du kan välja att antingen ha med eller inte ha med exempelvis vart du jobbar.

(Sen kan vi ha en hel diskussion om vad jag anser om människor som inte har sitt riktiga namn eller ålder på sin profil, framförallt på Tinder:angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits