Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han har en idé om vad och hur han vill driva sin verksamhet. Vi har ingen aning om bakgrunden till det. Vill någon vara med på tåget så okej, vill de inte så låt bli.
Egentligen inte konstigare än de som vill åka på vissa sorters resor samt ha att där ska finnas ekonomi till det. Eller de som vill att mannen ska vilja vara med och löpträna långdistans på elitnivå.

Tycker inte heller det är rimligt på något vis att tvinga någon att inordna sig, men att tala om att man har väldigt fyrkantiga förutsättningar och låta den andre välja om de vill vara med på båten. Det är något annat.
Du pratar om att åka på vissa sorters resor.
Jag har aldrig läst någon som skriver att vi ska tex åka på en friidrottsresa ihop och du ska hoppa stavhopp.
Jag har sett att folk gillar att resa men aldrig på mer detaljnivå än så.
Så jag hade inte tyckt varit konstigt om man skriver att man vill bo på gård eller ha självhushåll.

Vaknar och kollar inlådan På MP. 5 killar som har sänt mig mail! Jag är inte ute efter killar. Något måste ha blivit fel. Nå väl sudda bort.

Han har en idé om vad och hur han vill driva sin verksamhet. Vi har ingen aning om bakgrunden till det. Vill någon vara med på tåget så okej, vill de inte så låt bli.
Egentligen inte konstigare än de som vill åka på vissa sorters resor samt ha att där ska finnas ekonomi till det. Eller de som vill att mannen ska vilja vara med och löpträna långdistans på elitnivå.

Tycker inte heller det är rimligt på något vis att tvinga någon att inordna sig, men att tala om att man har väldigt fyrkantiga förutsättningar och låta den andre välja om de vill vara med på båten. Det är något annat.
Söker han någon att driva verksamhet med så bör han väl rimligen leta efter en delägare och kompanjon? Inte en livskamrat på en dejtingsajt. "Du måste gilla att röka fisk" ... :wtf:

Fast om du läser igen vad jag skrev i första inlägget så skrev jag att det kan bli svårt att hitta någon som vill ha exakt samma och killen verkade inte fatta det. Han pratade om att tjejer är bortskämda och väljer bort honom.
Japp - Tror det blir värre än svårt, för att inte säga omöjligt att hitta någon!

Du pratar om att åka på vissa sorters resor.
Jag har aldrig läst någon som skriver att vi ska tex åka på en friidrottsresa ihop och du ska hoppa stavhopp.
Jag har sett att folk gillar att resa men aldrig på mer detaljnivå än så.
Så jag hade inte tyckt varit konstigt om man skriver att man vill bo på gård eller ha självhushåll.
Jodå - tjejer som vill att man ska ha samma tränings och tävlingsintressen som dem är inte helt ovanligt. Särskilt om de tränar riktigt mycket. Vill kunna följa samma träningsschema osv. för att få tid med varandra. Bra de är ärliga med det från början - så jag kan låta bli att intressera mig.
Nån som ville vandra inkaleden och ville ha grabb som var tränad och intresserad för att göra detta med osv. Heller inget för mig. Alternativare som vill ha någon som "tar hand om de manliga sysslorna på gården", låter heller inget som passar en annans sätt att tänka.
Bara välja bort, är väl inte svårare. Är väl jätteroligt om de hittar någon och de lyckas med det de har som mål, men inte tillsammans med mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Svar
1 045
· Visningar
107 922
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser