stjarnhimmel
Trådstartare
Ja det kanske handlar om någon diagnos där han har behov av tydliga ramar.Undrar om han har OCD.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kanske handlar om någon diagnos där han har behov av tydliga ramar.Undrar om han har OCD.![]()
OkJodå - tjejer som vill att man ska ha samma tränings och tävlingsintressen som dem e helt ovanligt. Särskilt om de tränar riktigt mycket. Vill kunna följa samma träningsschema osv. för att få tid med varandra. Bra de är ärliga med det från början - så jag kan låta bli att intressera mig.
Nån som ville vandra inkaleden och ville ha grabb som var tränad och intresserad för att göra detta med osv. Heller inget för mig. Alternativare som vill ha någon som "tar hand om de manliga sysslorna på gården", låter heller inget som passar en annans sätt att tänka.
Bara välja bort, är väl inte svårare. Är väl jätteroligt om de hittar någon och de lyckas med det de har som mål, men inte tillsammans med mig.
Han söker inte en relation, inte ens en anställd, han söker en slav.Söker han någon att driva verksamhet med så bör han väl rimligen leta efter en delägare och kompanjon? Inte en livskamrat på en dejtingsajt. "Du måste gilla att röka fisk" ...![]()
Då är hen röktEdit: Jag menar, tänk om den potentiella partnern vill röka fläsk?! Blir det separation då?
"Rökt kvinna funnen i fäbovall. Internetdejtare anhållen"
Gris-krisen kan förhållandet kanske överleva. Värre om hon vill röka något från en ko (de är ju så jobbiga!)Edit: Jag menar, tänk om den potentiella partnern vill röka fläsk?! Blir det separation då?
Om jag var ko skulle jag känna mig kränkt av att han sa att vi var jobbiga...Gris-krisen kan förhållandet kanske överleva. Värre om hon vill röka något från en ko (de är ju så jobbiga!).
Kor kan tänka själva = jobbiga.Om jag var ko skulle jag känna mig kränkt av att han sa att vi var jobbiga...![]()
Det var en mening jag aldrig trodde att jag skulle skriva. I alla fall inte i en dejtingtråd.Om jag var ko skulle jag känna mig kränkt av att han sa att vi var jobbiga...![]()
Nu höll jag på att skriva något dumt om att allt som kan tänka och ha åsikter är dumma...Kor kan tänka själva = jobbiga.
Vad i skämtet är det som ska vara roligt? Fattar inte riktigt...Nån i tråden som har ett giftasmoget sto? Får nog utöka mina jaktmarker!
OBS skämt!![]()
Det var ingen som skrattade när du skrev det på Ungdom häromdagen så du tänkte att folk här nog var mer skojsna av sig?Nån i tråden som har ett giftasmoget sto? Får nog utöka mina jaktmarker!
OBS skämt!![]()
Jag fattade inte skämtet förra gången han skrev det och inte nu heller..Vad i skämtet är det som ska vara roligt? Fattar inte riktigt...
Det var ingen som skrattade när du skrev det på Ungdom häromdagen så du tänkte att folk här nog var mer skojsna av sig?
Du menar alla sura pissmärrar?Du menar att funkade det inte på ungstona kanske det skulle gå bättre med gammelmärrarna?![]()
Du menar alla sura pissmärrar?