Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jodå - tjejer som vill att man ska ha samma tränings och tävlingsintressen som dem e helt ovanligt. Särskilt om de tränar riktigt mycket. Vill kunna följa samma träningsschema osv. för att få tid med varandra. Bra de är ärliga med det från början - så jag kan låta bli att intressera mig.
Nån som ville vandra inkaleden och ville ha grabb som var tränad och intresserad för att göra detta med osv. Heller inget för mig. Alternativare som vill ha någon som "tar hand om de manliga sysslorna på gården", låter heller inget som passar en annans sätt att tänka.
Bara välja bort, är väl inte svårare. Är väl jätteroligt om de hittar någon och de lyckas med det de har som mål, men inte tillsammans med mig.
Ok
För mig är det märkligt att ha krav för vad en partner ska ha för intressen och vad den ska göra på gården.
Säg att hen vill göra arbetsuppgifterna men inte gör dem tillräckligt bra. Är det adjöss då?

Kommer att tänka på bonde söker fru. En tjej som var med och det kändes som hon ville ha en dräng...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Svar
1 045
· Visningar
107 970
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser