Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även du var så spännande att den lilla busungen i honom tittade ut, alltså?

:yuck:

Fräscht att han var äldre än din pappa. :grin:
Ja, det verkar inte krävas så mycket för att locka fram lilla busungen. Även till mig skrev han nåt om att han inte kunde låta bli att skriva då jag verkade så spännande. Intressant med tanke på att jag hade en väldigt kortfattad presentation och mina intressen inte överhuvudtaget matchade med hans (och inte heller är speciella eller ovanliga på något sätt). Iofs är jag ju ung kvinna så jag ÄR ju hans hobby :yuck:.

HP fråga! Om man blockerar en medlem vars profil man varit inne på, ser den att man varit där då? Jag tror jag hittade min bror där :eek:.

Det här har väl inte med dejting att göra.. Men post-dating. Jag och J blev ihop på facebook i helgen och sedan dess har jag upprepat blivit gratulerad med kramar, stora leenden och liksom GRATTIS!!
Wtf liksom? Grattis nu är du en komplett och lycklig människa igen?
Tvåsamhetsnormen är så sjukt stark, jag blir jätteprovocerad :rage:

Nog för att jag är kär och lycklig och allt det här, men folk beter sig som om det är någon slags prestation som behöver hyllas nu när jag lyckats hitta mig en man igen :wtf::banghead:

Jag skrev till en kompis: grattis, Den där x är en lyckligt lottad kille.

Han har ju dragit storvinsten. Om hon gjort det vet jag inte. Men det är lurigt, hade jag inte fått spunk på alla "grattis" då hade jag nöjt mig med att gilla.

Ja, det verkar inte krävas så mycket för att locka fram lilla busungen. Även till mig skrev han nåt om att han inte kunde låta bli att skriva då jag verkade så spännande. Intressant med tanke på att jag hade en väldigt kortfattad presentation och mina intressen inte överhuvudtaget matchade med hans (och inte heller är speciella eller ovanliga på något sätt). Iofs är jag ju ung kvinna så jag ÄR ju hans hobby :yuck:.
Fascinerande att han skriver samma smörja till flera :laugh:

HP fråga! Om man blockerar en medlem vars profil man varit inne på, ser den att man varit där då? Jag tror jag hittade min bror där :eek:.
Det är han! Fan, vill ta bort detta konto också men har precis börjat skriva med en snubbe som verkar trevlig.
:wtf: :arghh: O_o han är blockerad men vet inte om han kan se "mig" men inte gå in på min profil? Jag klickade ju in på hans trots att jag såg direkt att det kunde vara han :banghead:.

Det är han! Fan, vill ta bort detta konto också men har precis börjat skriva med en snubbe som verkar trevlig.
:wtf: :arghh: O_o han är blockerad men vet inte om han kan se "mig" men inte gå in på min profil? Jag klickade ju in på hans trots att jag såg direkt att det kunde vara han :banghead:.
Nej, han kan inte se dig utan får bara ett meddelande att medlemmen inte finns eller ngt liknande.

Är du ovän med din bror? Annars är det väl inte så farligt? :confused:

Det här har väl inte med dejting att göra.. Men post-dating. Jag och J blev ihop på facebook i helgen och sedan dess har jag upprepat blivit gratulerad med kramar, stora leenden och liksom GRATTIS!!
Wtf liksom? Grattis nu är du en komplett och lycklig människa igen?
Tvåsamhetsnormen är så sjukt stark, jag blir jätteprovocerad :rage:

Nog för att jag är kär och lycklig och allt det här, men folk beter sig som om det är någon slags prestation som behöver hyllas nu när jag lyckats hitta mig en man igen :wtf::banghead:

Jag tänker som @mandalaki, att när sådant "skyltas med" på Facebook så är det för att personen vill ha uppmärksamhet för det. Å andra sidan är jag kanske extrem åt andra hållet istället, när jag haft pojkvän har jag inte berättat det ens för föräldrarna, för jag tycker inte att de har med det att göra :p

Jag tänker som @mandalaki, att när sådant "skyltas med" på Facebook så är det för att personen vill ha uppmärksamhet för det. Å andra sidan är jag kanske extrem åt andra hållet istället, när jag haft pojkvän har jag inte berättat det ens för föräldrarna, för jag tycker inte att de har med det att göra :p
Hmm, nja jag vet inte. Det blir ju liksom automatiskt en nyhet i folks flöden om man inte går igenom en massa extrainställningar på FB.

Jag fattar ju såklart att bror finns därute och lever sitt liv som "alla andra" men det blev ändå en chock att se honom där. Och att allt såklart ser helt normalt ut. Hade nyligen lyckats bli av med känslan att alla män är dömda våldtäktsmän som döljer det väl och spelar normala.

Jag fattar ju såklart att bror finns därute och lever sitt liv som "alla andra" men det blev ändå en chock att se honom där. Och att allt såklart ser helt normalt ut. Hade nyligen lyckats bli av med känslan att alla män är dömda våldtäktsmän som döljer det väl och spelar normala.
Usch, jag känner ju till din historia men tänker aldrig att det finns alla möjliga sorter på datingsidorna. :crazy: Jag förstår att det inte är möjligt rent praktiskt men det skulle vara skönt att veta vilka man ska undvika. :cautious: Jag har en helknepig figur som stalkade mig på en annan sida, varje gång jag blockerade skaffade han nytt konto. Nu bytte jag site och har sett hans fula tryne några gånger där med, men då jag bara har dolda bilder, helt annan presentation och nu blockerar direkt jag ser honom i flödet så tror jag inte han vet att det är jag. :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka