Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förutom det rent uppenbart o-charmiga så känns det märkligt att man väljer att skriva att man har kvinnor och sex som "intresse". Som nån slags hobby då, eller vad?? :confused:
Ja, och det här:
Jämte på 60 som känner sig som okysst 33-åring. Och den lilla busungen på slutet. Så jäkla pinsamt! :yuck:

Alltså, @tott , @mandalaki !

Det där måste vara det värsta som överhuvudtaget har beskrivits i de här trådarna, och då har vi ändå genom dessa trådar fått vara med om mycket!

Fy fan vilket djävla gubbslem! Jag saknar ord!

Så djävla fantastiskt också att han fan inte kan skriva begripligt (det kan knappt jag heller på grund av det sinnestillstånd jag försattes i) och så ska han vara journalist och författare och ha en kvinnlig varelse som musa vid sin sida.

Det är väldigt, väldigt fint, också, @kolbklakkur att du hjälper @tott med hur hon ska bemöta den här typen av män så att de slipper bli upprörda. Lite rörande, liksom. Jag tror att det är exakt det som, bland annat, som den 60-årige okysste 33-årige 57-åringen med två barn vill ha sin kvinnliga varelse till. Och du prickade det i första försöket! Grattis!

(Jag mer om ursäkt för en möjligen överdrivet ironisk ton, men det här tar priset. Kan vi inte inrätta en Dejtingtrådarnas Hall of Fame?)

Alltså, @tott , @mandalaki !

Det där måste vara det värsta som överhuvudtaget har beskrivits i de här trådarna, och då har vi ändå genom dessa trådar fått vara med om mycket!

Fy fan vilket djävla gubbslem! Jag saknar ord!

Så djävla fantastiskt också att han fan inte kan skriva begripligt (det kan knappt jag heller på grund av det sinnestillstånd jag försattes i) och så ska han vara journalist och författare och ha en kvinnlig varelse som musa vid sin sida.

Det är väldigt, väldigt fint, också, @kolbklakkur att du hjälper @tott med hur hon ska bemöta den här typen av män så att de slipper bli upprörda. Lite rörande, liksom. Jag tror att det är exakt det som, bland annat, som den 60-årige okysste 33-årige 57-åringen med två barn vill ha sin kvinnliga varelse till. Och du prickade det i första försöket! Grattis!

(Jag mer om ursäkt för en möjligen överdrivet ironisk ton, men det här tar priset. Kan vi inte inrätta en Dejtingtrådarnas Hall of Fame?)
Jag håller med! I all enkelhet lyckas han skriva det sämsta jag också sett här. Kukbilder framstår som bättre. Det är, fortfarande i all enkelhet, så bortom gräsligt. :rofl:

Jag håller med! I all enkelhet lyckas han skriva det sämsta jag också sett här. Kukbilder framstår som bättre. Det är, fortfarande i all enkelhet, så bortom gräsligt. :rofl:
Ja, herregud, en kukbild, vad är det att bråka om? Jag fick tex lämna fingeravtryck när jag skaffade nytt pass häromdagen. Vad är ens den principiella skillnaden?

(Hade jag varit @tott hade jag tänkt med vemod på de gubbslem som inte var värre än att de sände kukbilder.)

Ja, herregud, en kukbild, vad är det att bråka om? Jag fick tex lämna fingeravtryck när jag skaffade nytt pass häromdagen. Vad är ens den principiella skillnaden?

(Hade jag varit @tott hade jag tänkt med vemod på de gubbslem som inte var värre än att de sände kukbilder.)
Slutklämmen är så fin: Än en gång ursäkta att jag inte följde ditt direktiv. Du var för spännande för det och än finns lite busunge kvar i mig.

Hon borde ha svarat Tihi. :rofl:

Alltså, vad är det med män som först är jätteintresserade av att ha kontakt osv, sedan (enligt mig) tydligt visar att de är ointresserade/har tröttnat och därefter (ungefär en vecka eller två efter att man helt slutat tänka på deras existens) hör av sig igen och vill vara sociala :banghead: Varför kan de inte bara bestämma sig för om de vill ha kontakt eller inte? Varför är alla sådana? Kanske är det något med hur jag beter mig som får andra att bli så, men fan, då kan de väl åtminstone berätta det så att jag får möjlighet att förstå något?

Alltså, vad är det med män som först är jätteintresserade av att ha kontakt osv, sedan (enligt mig) tydligt visar att de är ointresserade/har tröttnat och därefter (ungefär en vecka eller två efter att man helt slutat tänka på deras existens) hör av sig igen och vill vara sociala :banghead: Varför kan de inte bara bestämma sig för om de vill ha kontakt eller inte? Varför är alla sådana? Kanske är det något med hur jag beter mig som får andra att bli så, men fan, då kan de väl åtminstone berätta det så att jag får möjlighet att förstå något?
Ren chansning, kan det vara så att det dyker upp någon annan som är mer lockande (med allt vad det kan innebära) men så blir det inget och de återvänder?

Ren chansning, kan det vara så att det dyker upp någon annan som är mer lockande (med allt vad det kan innebära) men så blir det inget och de återvänder?
Jo, så är det säkert... Med vissa så VET jag att det är så, men oftast med personer som jag är ointresserade av, de raggar upp någon annan när jag är ointresserad och hoppas sedan på att jag ska ha ändrat mig när den nya tröttnat.

Det är inte på riktigt förrän det finns på facebook så i helgen frågade jag J om han ville bli ihop med mig på FB :D
FB är ju bara en rolig grej, men jag tyckte faktiskt att det var lite pirrigt och liksom himla härligt att få upp den där "MiniLi är i ett förhållande med J" :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka