Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig går det lika bra som vanligt. Slängde ut australiensaren och känner att jag aldrig någonsin mer vill träffa någon.
Tråkigt! Det som verkade så bra!Och vi gjorde just slut
Och vi gjorde just slut
Men, inte du också?Det verkar vara många som gjort slut i tråden just nu
Även jag
Har varit tungt senaste veckan men jag vet att det är det bästa. Så igår och idag började det kännas lättare![]()
Jo tyvärrMen, inte du också?
Jag tror också att när man träffar en ny person som man inte känner sen tidigare och inleder något snabbt så är det extra viktigt med kommunikation. Man måste visa och säga vem man är och vad man vill ha i relationen.Det är svårt, mycket som ska klaffa när man inleder en relation och mycket som tar tid innan det kommer fram. Man ser ju inte gärna några negativa sidor eller saker där man är väldigt olika i början liksom.
Men jag tycker att det är lika svårt att ta det lite lugnt och låta saker växa fram i lugn och ro. När man är helt nykär vill man ju bara att allt ska hända på en gång!
Ja så känner jag också! Min nya och jag verkar kunna kommunicera på ett bra sätt om det mesta och det känns jätteskönt. Så har inte jag haft det innan och det gör ju allt omöjligt.Jag tror också att när man träffar en ny person som man inte känner sen tidigare och inleder något snabbt så är det extra viktigt med kommunikation. Man måste visa och säga vem man är och vad man vill ha i relationen.
Det är viktigt för mig har jag insett. Och det var bla där det brast dvs jag kände att jag inte släpptes in. Och då fungerar det inte för mig.
Men @Bison, vad tusan? Han var ju guldklimpen?
Ja då får jag acceptera det och i detta fallet kunde jag inte det och ville då gå vidare.Ja så känner jag också! Min nya och jag verkar kunna kommunicera på ett bra sätt om det mesta och det känns jätteskönt. Så har inte jag haft det innan och det gör ju allt omöjligt.
Sen måste man fortfarande stå upp för sina egna behov och jag tycker inte det är fel att säga "det är sån jag är", om det handlar om något som man faktiskt inte ens vill försöka förändra eller om det är något man av erfarenhet vet att man har väldigt svårt att förändra. Då är det kanske bättre att inse att man inte passar ihop, precis som ni kan fram till.
Åh trist.Jag vet. Men tydligen så tog jag fel igen.
Precis! Man måste båda stå upp för sina behov, både den som inte vill förändra och den som hade behövt annat!Ja då får jag acceptera det och i detta fallet kunde jag inte det och ville då gå vidare.
Synd! Det verkar ju ha svängt på en femöring. Hoppas du inte tappar sugen.Jag vet. Men tydligen så tog jag fel igen.