Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp.. vetetusan om det blir en nästa dejt. Var lite smått tal om det så får väl se.

Men jag är inne i en kass period igen, känner mig så förbannat ensam och jag tror inte längre att jag kommer att hitta någon. Visst hoppas jag fortfarande, men jag vet inte om jag tror det längre. Och jag skulle ju så gärna vilja träffa någon som vill träffa mig. Som själv tar initiativ och inte bara går med på saker för att jag svansar efter och frågar.

Och ja, detta är ju verkligen inte bara för att jag inte träffar någon, jag är väl helt enkelt inne i en generell livssvacka där jag inte ser att jag har ett syfte eller värde för folk. Där jag känner mig ensam och bitter och allt går i en ond spiral - känner jag mig ensam, bitter och oälskad så beter jag mig ju också bittert och skarpt och då är det ju inte direkt så att folk slåss om att få hänga med mig... :grin:
Jag älskar att vara vuxen med allt vad det innebär. Men ibland önskar jag att jag fick börja om som barn eller något, på den tiden det inte var konstigt att träffa nya människor och man gjorde grejer tillsammans med andra som också hade blivit placerade i samma grupp som en själv. Och som inte redan hade sina liv fulla med annat.

Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det här. För jag fattar ju också att så länge jag känner sånt missnöje så kommer det ju inte riktigt att öppna upp för nya saker.

Vill du bilda klubb? Du hade lika gärna kunnat skriva om mig!!!

Jag ger snart upp på riktigt. Känner mig just nu som ett sexobjekt. Finns ingen som är intresserad av att lära känna mig, och vara med mig. De vill bara ligga. Vet fan inte vad jag ska göra, men är jävligt trött på det :cool:

Jag tycker inte att det måste vara dåligt att ställa den frågan. Det kan vara himla trevligt att träffas för sex. Om man inte är intresserad eller om den andre inte kan ta ett nej, då får man ju säga ifrån.
Fast just den här mannen valde ju att "tjata" och bli sur när han fick ett nej... Jag håller helt klart med om :yuck:-smileyn pga det.

Jag tycker inte att det måste vara dåligt att ställa den frågan. Det kan vara himla trevligt att träffas för sex. Om man inte är intresserad eller om den andre inte kan ta ett nej, då får man ju säga ifrån.
Absolut inte, men lite som @RedChili säger så är det tjatandet och att han blev otrevlig jag valde den smielysen av...

Jag tycker absolut inte att det var fel att ställa frågan en gång. Men när jag har sagt nej, jag vill inte, då tycker jag att man ska respektera det och inte propsa på att "vi kan väl visst ha en sån relation". Jag ska inte behöva upprepa mitt svar tills jag blir irriterad för att det ska gå in.

För mig går det lika bra som vanligt. Slängde ut australiensaren och känner att jag aldrig någonsin mer vill träffa någon.

Nu har det gått tre dagar och ingen mer kontakt med personen jag fick svar från. Det var ju synd, kanske är han bara seg. Jag har hittat en till jag kontaktade igår, men han har ännu inte läst meddelandet såvitt jag kan se.

Har suttit en lång stund och flippat igenom "looksfunktionen" som är typ en Tinderfunktion där man kan snabbkolla medlemmar utan att gå in på profilen. Man ser deras bilder, användarnamn, ålder, hemort och matchtalet. Och så swipar man höger för att säga att man vill veta mer. Gör båda det får man upp dem i en lista med andra ömsesidigt nyfikna. Smidigt! Och jag konstaterade att det finns bättre utbud här i stan än där jag bodde sist! Jag satt nog 1h igår och bläddrade sammanlagt, och närmar min något liknande idag, och jag känner inte igen dem ännu, så jag tror inte att jag gått varvet runt ännu bland kandidaterna som har ok match.

Här gäller uppenbarligen inte regeln "alla killar swipar höger på allt", för så värst många napp har jag ännu inte fått i mitt fiskande.

Det är någon enstaka som jag känt, herregeeeuuud inför, och tänkt att den skulle jag nog kunna trivas med. Som den förste jag kontaktade, men de är inte jättemånga. Lite svårt att veta när man inte träffats.

Jag själv gör mig också klart bättre live.

Uppdatering från mej ...

Killen jag träffa för 3 veckor sen har sovit i min lgh alla dagar utom 4 sen dess...
Har haft en dipp som jag höll för mej själv då de berodde på mej och mina (dumma) känslor/erfarenheter...
Men nu är jag nästan övertygad om att han "is for real" och faktiskt börjar tro på att han inte kommer "fly"... (som han säger att han inte kommer göra)

Så här går det än så länge väldigt bra :love:

Att han är snygg, söt och sexig gör ju inte saken sämre :d

Och vi gjorde just slut

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 303
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI