Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon här som bor i Stockholmsområdet?
Jag har hört att det finns singelträffar att gå på. Dvs man går och gör någon aktivitet och träffar andra.
Jag skulle gärna gå på något sådant. Orkar inte sitta och skriva på dejtingsidorna.

Om någon vill följa med kan vi ta en mini-buketräff samtidigt. :D
Dejtingsidorna är inte min grej. Jag vill känna om det finns personkemi direkt

Jag bor i sthlm. Hakar gärna på.
Just just nu är jag inte sugen.
Gråter mest hela tiden

Dyster läsning de senaste sidorna, känner med er :(

Jag och mitt söta ragg spenderade en ganska intensiv period ihop när vi båda hade semester en vecka samtidigt som sonen var med sin far. Skönt att kunna lära känna honom bra ganska tidigt, det känns bra och jag hoppas att det utvecklar sig till något mer än tillfällig flirt. Just nu har jag mycket med jobbhelger och 30-årsfirande så jag vet inte när vi kan ses härnäst. :( Försöker leva på dejten förra fredagen vilken var alldeles fantastisk :love:

Vad har hänt??

Har egentligen haft en dålig känsla länge och försökt lämna en gång men vi tog oss igenom de, vi skulle ju träffas nu i helgen han har inte sagt ett ord om de och han slutade svara igår och har fortfarande inte svarat :cry: så de va väl droppen för mig för jag har verkligen försökt att de ska funka men har inte fått nånting tillbaka

Vad säger ni om det här då?
Gubbe 57 lååångt ifrån min hemort:
Trots din vädjan skriver jag några rader som du kan strunta i att läsa och radera.
Jämte på 60 som känner sig som okysst 33-åring NÅJA... Bor i modern hus strax utanför Östersund och har stuga mitt i urskogen i de östra delarna av länet. Jakt och fiske två intressen liksom kvinnor och sex. Mina två utflyttade barn betyder alltid mest så klart. Har jobbat 30 år som ournalist men har nu sagt upp mig för att skriva böcker istället. Söker kvinnlig varelse som kan vara med i jobbet så att det inte blir för gubbigt och för att två gör bättre jobb än en-
Nu får du avgöra resten. Än en gång ursäkta att jag inte följde ditt direktiv. Du var för spännande för det och än finns lite busunge kvar i mig
Kram
XXX

Jag: INTE intresserad!!!

Gubben som tydligen var 60:
ok jag FÖRSTÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det vAR DÅ JÄVLAR I MIG VAD DU TOG I MED VERSALER OCH UTROPSTECKEN
jag hade nog förstått ändå och är tacksam för att jag inte behövde komma närmare en ragata med det humöre.......

Blockeliblock

Trots din vädjan skriver jag några rader som du kan strunta i att läsa och radera.
Jämte på 60 som känner sig som okysst 33-åring NÅJA... Bor i modern hus strax utanför Östersund och har stuga mitt i urskogen i de östra delarna av länet. Jakt och fiske två intressen liksom kvinnor och sex. Mina två utflyttade barn betyder alltid mest så klart. Har jobbat 30 år som ournalist men har nu sagt upp mig för att skriva böcker istället. Söker kvinnlig varelse som kan vara med i jobbet så att det inte blir för gubbigt och för att två gör bättre jobb än en-
Nu får du avgöra resten. Än en gång ursäkta att jag inte följde ditt direktiv. Du var för spännande för det och än finns lite busunge kvar i mig
Kram
XXX

jag hade nog förstått ändå och är tacksam för att jag inte behövde komma närmare en ragata med det humöre.......

Blockeliblock
Förmodligen är han född 1957.

Kram
XXX

Blockeliblock
Söker kvinnlig varelse som kan vara med i jobbet så att det inte blir för gubbigt och för att två gör bättre jobb än en-

Ge hit internets största spysmiley, någon!

Ja och ska hjälpa honom göra jobbet? Han ska vara den store kulturmannen och hon ska hjälpa och stötta?

Alltihop är helt igenom vidrigt. Och så blir han så stött av att få nobben att han måste kalla dig ragata för att få kontroll. Vilken jubelidiot.
Ja riktigt ruskig gubbe. Vad ska den kvinnliga varelsen göra så han, den stora författaren, skriver? Städa, laga mat och suga av?:yuck:
Skrev ännu ett kort fult svar på det där, men hann inte vänta på att han hade läst det, så jag blockade honom utan att han hade läst. Lika bra det.

Utdrag ur längre nätkonversation:

Jag: Jag tycker att det är lite synd att jag bara kan några ord på spanska, faktiskt. Det är ett vackert språk.
Han: Det är det. Men du behöver bara kunna säga en sak när vi träffas ...
Jag: Jaha? Vadå?
Han: Papi.
Jag: (betänkt att jag blev aningen överrumplad) HAHAHA, nej. Aldrig i livet.
Han: Vadå, har du blivit sårad av en latino tidigare? Jag är annorlunda, mamacita. Kommer ge dig allt du någonsin saknat.

Konversationen hämtade sig aldrig riktigt efter det där.

Kram
XXX

Blockeliblock
Ärligt talat så tycker jag att du svarade otrevligt. Versaler och en massa utropstecken låter otrevligt. Förstår att han reagerade, även om det var lite väl.

Ärligt talat så tycker jag att du svarade otrevligt. Versaler och en massa utropstecken låter otrevligt. Förstår att han reagerade, även om det var lite väl.
Problemet när en pösmunk till långväga 60-åring kontaktar henne är väl knappast hennes svar? Hon har ingen skyldighet att vara artig mot någon som uppenbarligen helt struntar i hennes önskemål på ålder och geografisk närhet. Han verkar dessutom så självupptagen att det verkligen finns anledning att inte gulla med honom.

Tycker du inte att det är mer problematiskt att han kallar henne ragata bara pga hennes svar?

Förutom det rent uppenbart o-charmiga så känns det märkligt att man väljer att skriva att man har kvinnor och sex som "intresse". Som nån slags hobby då, eller vad?? :confused:
HUA!! :wtf:
(förlåt för versaler och utropstecken ;))

Undrar på riktigt vad han hade tänkt använda den kvinnliga varelsen till :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 297
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka