Har inte träffat min älskling på.... snart två månader. Längtar massor
Som jag då.. De är så jobbigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inte träffat min älskling på.... snart två månader. Längtar massor
Jag har aldrig träffat min!
Gah! Jag fick svar, ganska långt, och han låter väldigt sympatisk och ganska kul! = Pluspoäng. Båda är väldigt friluftsintresserade och har skrivit liknande saker i profiltexten. Fotoalbumen har övervägande aktivitetsbilder och det är en hög match på personlighetstesten. Så so far so good! Jag ska köpa medlemskap så jag kan upprätthålla kontakten, och se om det ev. finns fler som jag skulle vilja/ våga träffa. För det är ju väl optimistiskt att hoppas på att det räcker med att träffa en, så mycket förstår jag. Men kul att han svarat!! Och vi får se om det blir dejt. Ska skriva med honom ett tag först och se om han plötsligt får tourettes och börjar skriva fula ord och vifta med "tissen" som den heter i det här landet. Eller om han verkar vettig även efter det att man lär känna honom lite bättre.
Gah! Jag fick svar, ganska långt, och han låter väldigt sympatisk och ganska kul! = Pluspoäng. Båda är väldigt friluftsintresserade och har skrivit liknande saker i profiltexten. Fotoalbumen har övervägande aktivitetsbilder och det är en hög match på personlighetstesten. Så so far so good! Jag ska köpa medlemskap så jag kan upprätthålla kontakten, och se om det ev. finns fler som jag skulle vilja/ våga träffa. För det är ju väl optimistiskt att hoppas på att det räcker med att träffa en, så mycket förstår jag. Men kul att han svarat!! Och vi får se om det blir dejt. Ska skriva med honom ett tag först och se om han plötsligt får tourettes och börjar skriva fula ord och vifta med "tissen" som den heter i det här landet. Eller om han verkar vettig även efter det att man lär känna honom lite bättre.
Nej men urk, hur reagerade han?Jag bestämde mig för att avsluta med snubben jag träffade några gånger. Helt klart rätt beslut, med tanke på reaktionen. Orkar inte med män
Alltså vad är det för fel på folk på tinder? De plockar bort mig antingen efter jag börjar en konversation eller mitt i. Någon som ville träffas tog helt plötsligt bort mig. Varför gilla till att börja med? Jag skriver inget konstigt. Först tänkte jag att det va för att jag skrev att jag va feminist, vego å vänster i presentationen , men när jag tog bort det fortsatte folk unmatcha mig. Skumt! Aja jag tröttnade å raderade kontot. (Det bor ändå för få människor i min stad för att få till en tinderdejt. Fick inte många matcher när personerna bara tar slut.)
Har ni andra förresten varit med om att bli raderade?
Nej men urk, hur reagerade han?
Jag plockade också bort folk ibland utan att skriva nåt att de anledningarna du skriver. Vill inte heller ha nåt meddelande. Jag undrar bara varför helt plötsligt alla plocka bort mig typ samtidigt. Känns som slöseri med tid att skriva med folk i flera dar å sen bli bortplockad av alla. Hade tillslut bara en kille kvar med psykiska problem som ändå inte ville ses. Jag letar inget seriöst, bara en flört eller så. Konstigt att det ska va så himla svårt.Jag plockade bort (och blev bortplockad) ibland. Det kunde vara pga misstags-matchning eller att jag helt enkelt ändrade mig ang personen. Alternativt att jag hittade andra som kändes mer intressanta att fokusera på. Att skriva typ "jag är inte intesserad av dig ändå, men lycka till i sökandet!" eller liknande kändes för mig överflödigt såvida man inte faktiskt setts. Jag skulle själv inte vilja ha sånna meddelanden, föredrog definitivt avmatchning istället. Jag tycker liksom inte att det är en stor grej.
Men fy Låter verkligen som ett bra beslut att avsluta den relationen!"Vi kan väl fortsätta träffas och bara ha sex?" Fick säga nej, jag är inte intresserad av det typ fyra gånger innan han gav upp, då hade jag hunnit bli ganska irriterad. Och han blev sur för att jag var kort och tvär
Du har kanske träffat honom men vet bara inte vem det är ... ;-)Jag har aldrig träffat min!
Nä, jag tror tyvärr att min dog i någon tragisk barnsjukdom eller blev kidnappad av aliens.Du har kanske träffat honom men vet bara inte vem det är ... ;-)