Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Yay! Kul :bump: Är det nån från nätet eller nånannanstans ifrån?

--------

Själv har jag skickat ett meddelande till dejten nu och sagt att jag gärna ses igen (och skickade med mitt telefonnummer :o). Fick intrycket vid träffen att han också ville ses igen :)

Det är en från HP, jag var lite skeptisk innan, men han var trevlig. Vi lyckades fördriva några timmar utan att det blev konstigt. Verkar vara seriös och mogen! Men vi får se, jag är ju som jag är så risken är stor att jag fuckar upp det. Men vi ska ses igen iaf :)

Kul! Hoppas att han vill ses igen!

Tumhållningen funkade! :D
Vi träffades på stan efter att vi båda varit med vänner på olika håll, gick en promenad och pratade en massa för att sen fortsätta prata på hans hotell. Timmarna bara flög iväg så det är absolut inget svårt att hitta saker att prata om! :)
Han säger att han vill fortsätta träffas, och det vill jag också, men avståndet och hans jobb kommer ställa till det.. Vi får se hur det utvecklar sig!

När ni får kukbilder ...

biller0723.jpg

(Från ETC)

:D

Själv har jag skickat ett meddelande till dejten nu och sagt att jag gärna ses igen (och skickade med mitt telefonnummer :o). Fick intrycket vid träffen att han också ville ses igen :)
Ta mig inte för seriöst nu, men börjar bli besviken på att han inte svarat.. Förstår att det kan finnas massor av anledningar till detta, som inte innebär att jag är dissad, men hade varit så kul med ett positivt svar :p När jag väl träffat nån jag vill träffa igen vill jag liksom gärna att det ska gå fort :angel: Men är väl en bra situation för mig att träna på ;)

Ta mig inte för seriöst nu, men börjar bli besviken på att han inte svarat.. Förstår att det kan finnas massor av anledningar till detta, som inte innebär att jag är dissad, men hade varit så kul med ett positivt svar :p När jag väl träffat nån jag vill träffa igen vill jag liksom gärna att det ska gå fort :angel: Men är väl en bra situation för mig att träna på ;)
Jag förstår dig! Hade också blivit besviken om jag fått vänta såhär länge. Jag är väldigt otålig när det gäller liknande situationer :angel:

Har fått mail ifrån en man med låsta bilder, men han har öppnat dem för mig.
Och han ser väldigt bra ut. "Dessvärre" ser varenda bild ut att vara hämtat ifrån något mode- ellet inredningsmagasin...
Är inte så säker på att det verkligen är autentiska bilder så att säga.

Hur frågar jag utan att göra bort mig?? Jag vill inte verka dryg och otrevlig, om det nu faktiskt råkar vara han på bilderna.

Och han ser väldigt bra ut. "Dessvärre" ser varenda bild ut att vara hämtat ifrån något mode- ellet inredningsmagasin...

Hur frågar jag utan att göra bort mig?? Jag vill inte verka dryg och otrevlig, om det nu faktiskt råkar vara han på bilderna.
Det går ju på något vis att bildgoogla med hjälp av bilder man redan har. Vet inte om det är @Bison som är proffs på det? Då borde det ju gå att se om bilderna hör till någon helt annan person.

Skulle du kunna fråga om det är proffs som har tagit bilderna eller om han är fotograf själv, eller något liknande? Om bilderna ser ut att vara hämtade från magasin, ser de väl också så bra ut att det är rimligt att fråga något sådant om dem?

Jag hade också varit besviken! Såpass snabbt förväntar jag mig svar...

Jag hade också varit besviken! Såpass snabbt förväntar jag mig svar...
Nu har han svarat iaf, och han ville med ses igen. Hans svar på mitt svar dröjde visserligen 12 h till, men får väl se hur det blir när vi ses igen.. Troligtvis blir det på torsdag :) Hoppas han kan svara lite snabbare framöver, annars blir det stressigt att hinna planera när/var/hur ;)

Det går ju på något vis att bildgoogla med hjälp av bilder man redan har. Vet inte om det är @Bison som är proffs på det? Då borde det ju gå att se om bilderna hör till någon helt annan person.
Med chrome är det bara att högerklicka på bilden och sedan välja rätt alternativ. Men det krävs ju att bilderna funnits någon annanstans på nätet för att det ska ge något.

Nu har han svarat iaf, och han ville med ses igen. Hans svar på mitt svar dröjde visserligen 12 h till, men får väl se hur det blir när vi ses igen.. Troligtvis blir det på torsdag :) Hoppas han kan svara lite snabbare framöver, annars blir det stressigt att hinna planera när/var/hur ;)

Kul! Ibland har man ju bara mycket annat för sig, då kan det ju ta lite tid innan man hinner svara! :)

Kul! Ibland har man ju bara mycket annat för sig, då kan det ju ta lite tid innan man hinner svara! :)
Jo, visst är det så. Jag bara hoppas (för min egen skull) att det inte kommer ta såå lång tid generellt om vi fortsätter dejta. Känns som upplagt för osäkerhet (iaf i början)...

Blä, J är utomlands och jag har haft något slags breakdown här hemma :angel:
Det är fan asjobbigt att vara ifrån varandra såhär tidigt när man typ tror sig veta vart man står men ändå inte vet säkert eftersom man inte pratat om det :nailbiting:

Hej överanalyserande och typiskt tjejigt beteende :banghead:

Blä, J är utomlands och jag har haft något slags breakdown här hemma :angel:
Det är fan asjobbigt att vara ifrån varandra såhär tidigt när man typ tror sig veta vart man står men ändå inte vet säkert eftersom man inte pratat om det :nailbiting:

Hej överanalyserande och typiskt tjejigt beteende :banghead:

Tror det inte är särskilt tjejigt så sett. Men att prata om det, och gör man det som karl kallar grabbkompisarna en för "jävla kärring"!

Hör väl med till avdelningen korkade förutfattade meningar, eller kanske snarare onödiga förutfattade meningar.

Det blir nog bra, den där J kommer väl hem så småningom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 663
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 903
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 319
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka