Fyller hon åt den där som var tatuerad?
Grattis i så fall!
Haha! Ja det gör hon, tack
@tigerflicka Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fyller hon åt den där som var tatuerad?
Grattis i så fall!
Tråkiga grabbkompisarTror det inte är särskilt tjejigt så sett. Men att prata om det, och gör man det som karl kallar grabbkompisarna en för "jävla kärring"!
Hör väl med till avdelningen korkade förutfattade meningar, eller kanske snarare onödiga förutfattade meningar.
Det blir nog bra, den där J kommer väl hem så småningom.
Jo, visst är det så. Jag bara hoppas (för min egen skull) att det inte kommer ta såå lång tid generellt om vi fortsätter dejta. Känns som upplagt för osäkerhet (iaf i början)...
Nä jag vet att det inte är tjejigt egentligen, men kändes bara typiskt 14-årig tjej när jag vankade omkring här hemma med katastroftankar som "han tycker nog inte om mig egentligenTror det inte är särskilt tjejigt så sett. Men att prata om det, och gör man det som karl kallar grabbkompisarna en för "jävla kärring"!
Hör väl med till avdelningen korkade förutfattade meningar, eller kanske snarare onödiga förutfattade meningar.
Det blir nog bra, den där J kommer väl hem så småningom.
Blä, J är utomlands och jag har haft något slags breakdown här hemma
Det är fan asjobbigt att vara ifrån varandra såhär tidigt när man typ tror sig veta vart man står men ändå inte vet säkert eftersom man inte pratat om det
Hej överanalyserande och typiskt tjejigt beteende![]()
Han kommer hem imorgon så det var ingen jättelång resa.. Men tillräckligtFörstår dej precis!
Hur länge ska han va borta?
Ni har ju kommit bra mycket längre i er relation än vad "vi" har men jag kan ändå inte låta bli att fundera, massor! Försöker på nåt sätt distansera mej och inte dra iväg för mycket i planerandet för att slippa bli sårad men det går sådär
Nu kommer vi troligtvis inte kunna ses på flera veckor heller och det känns ju sådär såhär tidigt. Det finns en liten teoretisk chans att vi skulle kunna träffas i helgen men då får nån av oss packa in hund/hundar i bilen och köra 35mil.. Och jag är nog tyvärr för feg/ rädd för att verka för påstridig, för att lägga fram förslaget.. HÄR snackar vi överanalyserande och "tjejigt" beteende!![]()
Jag är inte så aktiv på HP men loggar in nån gång ibland. Har alltid massa nya mejl från män som är 50+ trots att jag angett att jag söker man 25-45. Och är 29 själv. Flera har skrivit upprepade gånger trots att jag inte svarat. Ett par har frågat vad jag söker. jag svarade "som du kan se i min profil söker jag en man mellan 25-45".
![]()
Alltså, jag blir så osäker. Jag upplevde verkligen att det klickade med dejten, och han har utryckt att han "gärna träffas igen" samt föreslog dag. Men nu har han återigen inte svarat på ett dygn? Går jag på min upplevelse från dejten, och det han skrivit i sms sen dess (två sms på tre dagar) så vill han ju ses igen. Men tycker han borde svara samma dag åtminstone som jag skickat mitt?
Avskyr att låta så här neurotisk, men tänker att det är skönt att ventilera lite. Hade någon annan varit i denna sitsen hade jag helt klart rått dem att hålla huvudet kallt. Det tänker jag med försöka göraHar han inte svarat tills dess skickar jag nått imorgon eftermiddag och frågar om han fortfarande vill ses på torsdag. Hellre få ett nej då än att bara gå och vänta. Tycker ni jah resonerar ok? Hade ni gjort annorlunda?
Jag har haft liknande diskussioner om en väns dejtande. Och får hon dålig respons skickar hon ett "har du tappat intresset"-sms. Alla gånger hon har skickat det har hon fått luddiga svar, men inga mer träffar. Jag avskyr uttrycket, men tror ändå man riskerar att "skrämma bort" folk genom att göra så.Jag tycker att du resonerar OK! Jag är ju typ bokstavligt talat livrädd för att bli sårad så jag hade ställt in om jag inte hade fått mer respons än du fått. Men mina vänner säger att man inte ska göra så haha...
Alltså, jag tror inte det finns någon poäng med ett sånt meddelande (har du tappat intresset?) men däremot skulle nog mitt egna intresse minska. Men gå på den där andra träffen och så kan du ju fråga hur det kommer sig att han svarar så sällan!Jag har haft liknande diskussioner om en väns dejtande. Och får hon dålig respons skickar hon ett "har du tappat intresset"-sms. Alla gånger hon har skickat det har hon fått luddiga svar, men inga mer träffar. Jag avskyr uttrycket, men tror ändå man riskerar att "skrämma bort" folk genom att göra så.
Nej, ska nog försöka följa mitt eget råd (om inte annat för att se hur bra det är) och lita på att han faktiskt vill ses, och sen får jag se hur det går. Det är inte som att jag kommer bli förkrossad om det inte blir av, lite besviken säkert, men sen får jag gå vidare
![]()
Jag har haft liknande diskussioner om en väns dejtande. Och får hon dålig respons skickar hon ett "har du tappat intresset"-sms. Alla gånger hon har skickat det har hon fått luddiga svar, men inga mer träffar. Jag avskyr uttrycket, men tror ändå man riskerar att "skrämma bort" folk genom att göra så.
Nej, ska nog försöka följa mitt eget råd (om inte annat för att se hur bra det är) och lita på att han faktiskt vill ses, och sen får jag se hur det går. Det är inte som att jag kommer bli förkrossad om det inte blir av, lite besviken säkert, men sen får jag gå vidare
![]()
@MiniLi @TantAgda tacl för svaren! Alltså, på ett sätt vill jag ju fråga honom, om dejten blir av. Men är inte det lite tidigt att göra det på andra dejten? Visst för min egen sinnesfrids skull hade det ju varit skönt, men blir det inte risk att det upplevs som ett "krav att förändras" för honom? Känns inte ok att be en människa ändra sig efter två dejter![]()
Nu har han svarat iaf. Han hade visst råkat dubbelboka sig på torsdag, så vi försöker ses till helgen istället. Smset kändes innerligt och han bad om ursäkt två gånger för att han inte kunde på torsdag. Känns fortfarande som han vill ses, men ja, det är rätt jobbigt/trist att inte kunna små messa/chatta emellan dejterna..
Nä men jag menade inte att du ska ställa krav eller be honom ändra sig, bara rätt upp och ner fråga hur det kommer sig att det tar sån tid innan han svarar. Kan ju göras lite lättsamt@MiniLi @TantAgda tacl för svaren! Alltså, på ett sätt vill jag ju fråga honom, om dejten blir av. Men är inte det lite tidigt att göra det på andra dejten? Visst för min egen sinnesfrids skull hade det ju varit skönt, men blir det inte risk att det upplevs som ett "krav att förändras" för honom? Känns inte ok att be en människa ändra sig efter två dejter![]()