Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan sak med honom som jag tycker är lite konstig är att det står "Barn: inga" men att han redan i andra meddelandet skrev att han och barnen skulle göra nåt. Jag reagerade och frågade och han skrev att han tyckte det var konstigt att det står inga barn då han har 3 st.
Näpp, inte tror jag han blir min framtida partner...
Heh, låter minst sagt som en inte allt för bra typ... Lägg energin på någon annan istället.

Här har vi tagit ett gäng kliv framåt känns det som! J har träffat mina närmsta vänner och jag har träffat hans familj. Jag har dessutom för första gången lagt upp bild på honom på min insta :D

För ett tag sedan funderade jag ganska mkt på det där med när det känns som att man har ett förhållande eller inte. Men nu går jag mest with the flow. Det känns bra, vi kommer framåt och så får vi se vart saker landar :)

Jag såg bilden på insta och funderade faktiskt på om det var han :) Kul att det går åt rätt håll!

Ska in till stan på tinder-dejt sen. Tänker att är det inget att spinna vidare på kan jag ju alltid hitta lite nya pokemons och snurra pokestops där de finns lite tätare :angel:
Låter helt rimligt!!

(Jag hoppas ju i smyg på att det är någon jag tindrade fram åt dig men jag tvivlar på det :D)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 661
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 900
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 318
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka