Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu sitter jag här och överanalyserar igen.. :banghead:
Frågade om träff i helgen men han var upptagen vilket innebär att vi som tidigast kommer kunna ses om typ 3v, vilket i sig känns ..inte bra så här tidigt..

Och nu sitter jag här och väntar på att han ska höra av sig (för det känns som att jag har varit den som hört av mej först hela tiden)

Jag har verkligen försökt intala mej själv att jag inte ska göra såhär, bli alldeles för.. tänkande och funderande och.. ja jag vet inte, alldeles för mycket fjortis.. Hjälp mej?!
Sysselsätt dig med annat under tiden, läs varje tråd på hela buke eller något för att få annat att tänka på ;)

Hade i stort sett gett upp om dejten då han inte svarat på smset sen igår morse. I eftermiddags skickade jag och frågade hur han tänkte inför helgen, och att vi kunde ta det i telefon istället för sms om han ville. Var rätt säker på att han nog tappat sugen, alternativt träffat någon annan. Men ville kolla så han kunde ge besked iaf. Men trott eller ej så ringde han efter några timmar och vi spikade dejt på lördag :) Nu ska vi bara komma på vad vi ska hitta på :confused: Har inga bra uppslag, mer ön att bada om vädret blir bra (vilket inte det lär bli...)

Minns ni att jag i en tidigare nätdejtingtråd trodde att en snubbe jag pratat med aslänge ville ses och jag bara nojade över att ta upp den här jäkla sexfrågan, och så visade det sig att han bara undrade vad jag heter så jag nojade helt i onödan?

Han har precis hittat mig på bc - problem solved :D

Hade i stort sett gett upp om dejten då han inte svarat på smset sen igår morse. I eftermiddags skickade jag och frågade hur han tänkte inför helgen, och att vi kunde ta det i telefon istället för sms om han ville. Var rätt säker på att han nog tappat sugen, alternativt träffat någon annan. Men ville kolla så han kunde ge besked iaf. Men trott eller ej så ringde han efter några timmar och vi spikade dejt på lördag :) Nu ska vi bara komma på vad vi ska hitta på :confused: Har inga bra uppslag, mer ön att bada om vädret blir bra (vilket inte det lär bli...)

Det skulle jag tolka som att han hellre pratar i telefon än sms:ar faktiskt!
Det blir mer prata än skriva för er helt enkelt! :)
Kul att dejten blir av! Ska ni träffas på dagen eller kvällen?

Det skulle jag tolka som att han hellre pratar i telefon än sms:ar faktiskt!
Det blir mer prata än skriva för er helt enkelt! :)
Kul att dejten blir av! Ska ni träffas på dagen eller kvällen?
Jo, samtalet flöt inte helt bra heller, men jag är rätt obekväm i telefon (förutom i jobbet :p ) och vi har bara träffats en gång så det känns ok ;) Så kanske är han bara dålig på att svara helt enkelt. Kommer nog fråga på lördag, precis som många sa här :)

Vi ska ses tidig eftermiddag. Tänker att dejten eventuellt leder ut på kvällen, men han verkar vara rätt uppbokad så kanske inte :p

Tycker det känns lovande att han ringde upp ändå, då vill han ju faktiskt ses och kanske bara tycker sms är svårt! Tycker absolut att du ska ta upp det med honom dock, så du vet! :)

Jag pausade kontot på HP idag. Igen! :laugh: Det händer då och då! ;)

Men jag har typ träffat nån... Jag är tillräckligt "fast" för att inte vara intresserad av nån annan just nu. Sen vet jag inte vad det blir av det. Inte lätt att få tillfällen att träffas när vi har barn på hyfsat olika tider plus att en av oss är arbetsnarkoman. Och det är inte jag... :angel: Ger det ett tag och ser vad som händer!

Jo, samtalet flöt inte helt bra heller, men jag är rätt obekväm i telefon (förutom i jobbet :p ) och vi har bara träffats en gång så det känns ok ;) Så kanske är han bara dålig på att svara helt enkelt. Kommer nog fråga på lördag, precis som många sa här :)

Vi ska ses tidig eftermiddag. Tänker att dejten eventuellt leder ut på kvällen, men han verkar vara rätt uppbokad så kanske inte :p

Jag tycker också det kan va svårt med telefon, man hinner liksom fundera mer på vad man vill ha sagt och på vilket sätt när man skriver.:) Iaf i början.
Promenad kanske? Eller picknick om vädret tillåter?
Tycker också du ska fråga om det!

Frågade om träff i helgen men han var upptagen vilket innebär att vi som tidigast kommer kunna ses om typ 3v, vilket i sig känns ..inte bra så här tidigt..

Och nu sitter jag här och väntar på att han ska höra av sig (för det känns som att jag har varit den som hört av mej först hela tiden)

Jag har verkligen försökt intala mej själv att jag inte ska göra såhär, bli alldeles för.. tänkande och funderande och.. ja jag vet inte, alldeles för mycket fjortis.. Hjälp mej?!

Prata med andra killar/gå på andra dejter/gör roliga saker rent generellt och låt grejen med den där killen utveckla sig naturligt, utan att du behöver känna dig drivande. Man ska absolut visa intresse, men resten bör gå relativt lätt med kontakt och dejter, annars är det ju ärligt talat mest huvudbry. :)

Blä... aktiverade mitt konto på pannkakan igen och jag känner bara WHY!?? :arghh:

Det finns inget som lockar - det är, och jag skojar inte, fasen bara samma gamla nötter jag redan antingen träffat eller ratat. Och det är bara så deprimerande - jag är ju också "avskrapet" som är kvar. Goddammit vad jag är bitter just nu och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Oavsett om jag letar eller inte letar så blir det ingen framgång någonstans och jag känner mig så förbannat jävla ensam.

Blä... aktiverade mitt konto på pannkakan igen och jag känner bara WHY!?? :arghh:

Det finns inget som lockar - det är, och jag skojar inte, fasen bara samma gamla nötter jag redan antingen träffat eller ratat. Och det är bara så deprimerande - jag är ju också "avskrapet" som är kvar. Goddammit vad jag är bitter just nu och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Oavsett om jag letar eller inte letar så blir det ingen framgång någonstans och jag känner mig så förbannat jävla ensam.

Oj vad jag känner igen mig i det där. Jag tror inte att du är "avskrapet" även om jag förstår att det känns så. Till slut blir det att man funderar på vad det är för fel på en...

Jag tycker också det kan va svårt med telefon, man hinner liksom fundera mer på vad man vill ha sagt och på vilket sätt när man skriver.:) Iaf i början.
Promenad kanske? Eller picknick om vädret tillåter?
Tycker också du ska fråga om det!
Du har säkert rätt, tycker bara det känns lite ologiskt då meddelandena på tinder ändå flöt på rätt bra. Men allt är inte logiskt, och som sagt hade han ju semester när vi messade på tinder, nu jobbar han igen. Men ska nog fråga när vi ses, som sagt :)

Ja, det funkar ju absolut :) Ska kolla lite om jag hittar nått trevligt event/loppis/gårdsbageri eller nått och se om det kan vara aktuellt. Han skulle också spåna lite på idéer :)

Eftersom det är så himla nytt och tidigt tänker jag också att du kan hålla det öppet och prata lite med andra under tiden! Kan nog vara bra för ens egen känsla, att man liksom inte bara sitter där hemma och väntar utan känner att man har lite kontroll och valmöjligheter.
Sen behöver du ju inte boka in en massa dejter om du inte vill men bara att prata med någon annan är ju inte fel :)

Jag är jätteglad idag iallafall! Hade bestämt mig för att jag ville ha "the talk" innan J reser bort igen (han var bara hemma typ 1,5 dygn) och vågade till sist få ur mig frågan igår kväll precis när vi skulle somna :D. Sådär typiskt bra tillfälle att ha seriösa och känslomässigt laddade samtal :angel:

Vi var iallafall överens om att vi båda ser oss som ett par nu. Så Minili är inte längre singel :love:

Eftersom det är så himla nytt och tidigt tänker jag också att du kan hålla det öppet och prata lite med andra under tiden! Kan nog vara bra för ens egen känsla, att man liksom inte bara sitter där hemma och väntar utan känner att man har lite kontroll och valmöjligheter.
Sen behöver du ju inte boka in en massa dejter om du inte vill men bara att prata med någon annan är ju inte fel :)

Egentligen så vet jag att det är det jag borde göra, eller bara göra nåt annat..
Har därför försökt boka upp mej på så mycket som möjligt de närmaste dagarna innan jag börjar jobba igen nästa vecka. Väl tillbaka på jobbet tror jag det blir enklare att vara "kall"..

Och Grattis till din nya relationsstatus! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 655
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 895
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 309
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka