Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Välj något som man borde ha sett men egentligen inte vill se då :D
Ser nog hellre nått jag vill se, med risk att man får spola tillbaka en bit :angel: Sist jag såg på film med en dejt var det en aaaaskass film, med "killen som luktade" och då det bara blev några kyssar var det klart inte vört att genomlida den filmen!

Gör inte som jag gjorde en gång bara, jag sa "Nu ska du få se min favoritfilm" och drog på Krigarens själ, som är det mest blytunga och drabbande jag sett.

Det slutade med att han satt och grät hejdlöst och fick gå hem för att försöka skaka av sig den otäcka upplevelsen. :crazy:
Haha, jag ska försöka låta bli :angel:

Gissar att de spelat en del, börjat chatta i wf-chatten osv :p Jag var bara där som fotografassistent/extrafotograf och känner inte paret, så jag har inte hela storyn bakom det där.

Det var en snubbe som stötte på mig på WF eller om det var Quizkampen. På den tiden hade jag en användarbild där jag håller en av mina favoritråttor innanför tröjan.
Efter ett tag börjar han antyda nåt om mina "magnifika bröst". Jag förklarade att det där inte är bröst utan en råtta.
Sen hördes han aldrig mer av.

Och frågade du om svarstiden på sms?
Nej gjorde faktiskt inte det, för sen igår har svarstiden varit riktigt bra, så tyckte det var onödigt.
Jo, det var ju på arbetstid så att säga, och sen kanske han glömde bara.

Vill bara påpeka att det så här i nådens år 2016 fortfarande finns arbetsplatser med mobilfri zon. Jag jobbar på en sådan, och kan på väg hem få en serie sms från folk som tror att jag måste ha dött.

Det var en snubbe som stötte på mig på WF eller om det var Quizkampen. På den tiden hade jag en användarbild där jag håller en av mina favoritråttor innanför tröjan.
Efter ett tag börjar han antyda nåt om mina "magnifika bröst". Jag förklarade att det där inte är bröst utan en råtta.
Sen hördes han aldrig mer av.
hBBE34505

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 652
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 894
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023