Haha, klassiker blir det nog iofs inte, men vi får seJa en sån där klassiker som ingen egentligen vill se men visst krävs för att verka bildad.Låter perfekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, klassiker blir det nog iofs inte, men vi får seJa en sån där klassiker som ingen egentligen vill se men visst krävs för att verka bildad.Låter perfekt.
Haha, tyvärr diskuterade vi att vi båda inte sett så mycket film genom åren, utan att vi skulle försöka se nått ingen av oss sett men som man "borde" sett![]()
Ser nog hellre nått jag vill se, med risk att man får spola tillbaka en bitVälj något som man borde ha sett men egentligen inte vill se då![]()
Tänkte lite på den här tråden idag, jag var på ett bröllop där de som gifte sig träffats via wordfeud för några år sedanDet går visst att träffa en partner på lite alla möjliga sätt.
Film ja... "Såg" två filmer ihop med trevligt sällskap tidigare i veckan... Den första filmen minns jag att den slutade bra. Den andra var ok. Emellanåt!![]()
Tänkte lite på den här tråden idag, jag var på ett bröllop där de som gifte sig träffats via wordfeud för några år sedanDet går visst att träffa en partner på lite alla möjliga sätt.
Ser nog hellre nått jag vill se, med risk att man får spola tillbaka en bitSist jag såg på film med en dejt var det en aaaaskass film, med "killen som luktade" och då det bara blev några kyssar var det klart inte vört att genomlida den filmen!
Haha, tyvärr diskuterade vi att vi båda inte sett så mycket film genom åren, utan att vi skulle försöka se nått ingen av oss sett men som man "borde" sett![]()
Gör inte som jag gjorde en gång bara, jag sa "Nu ska du få se min favoritfilm" och drog på Krigarens själ, som är det mest blytunga och drabbande jag sett.Haha, klassiker blir det nog iofs inte, men vi får se![]()
Gissar att de spelat en del, börjat chatta i wf-chatten osvAlltså jag tycker det är skithäftigt! Hur hade de hittat varandra på WF?
Haha, jag ska försöka låta bliGör inte som jag gjorde en gång bara, jag sa "Nu ska du få se min favoritfilm" och drog på Krigarens själ, som är det mest blytunga och drabbande jag sett.
Det slutade med att han satt och grät hejdlöst och fick gå hem för att försöka skaka av sig den otäcka upplevelsen.![]()
Du får rapportera efter vad ni "såg" och om det är nått att rekommenderaHaha okej då!![]()
Tror som sagt inte det, det var lite andra typer av filmer vi diskuterade att "en borde sett"Åh, hoppas det blir en fin gammal klassiker!(filmgalningen vaknar till liv!)
Hojta till om du vill/behöver låna några filmer (nu finns ju typ allt ändå på netflix osv men ändå)Tror som sagt inte det, det var lite andra typer av filmer vi diskuterade att "en borde sett"Men blir det en riktigt klassiker så lovar jag att säga till
![]()
Jag känner också till ett par som träffats via wf -coolt juh!
Gissar att de spelat en del, börjat chatta i wf-chatten osvJag var bara där som fotografassistent/extrafotograf och känner inte paret, så jag har inte hela storyn bakom det där.
Och frågade du om svarstiden på sms?
Nej gjorde faktiskt inte det, för sen igår har svarstiden varit riktigt bra, så tyckte det var onödigt.
Jo, det var ju på arbetstid så att säga, och sen kanske han glömde bara.
Det var en snubbe som stötte på mig på WF eller om det var Quizkampen. På den tiden hade jag en användarbild där jag håller en av mina favoritråttor innanför tröjan.
Efter ett tag börjar han antyda nåt om mina "magnifika bröst". Jag förklarade att det där inte är bröst utan en råtta.
Sen hördes han aldrig mer av.