Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krigarens själ som lite småputtrig film att se med ett tilltänkt ragg?Gör inte som jag gjorde en gång bara, jag sa "Nu ska du få se min favoritfilm" och drog på Krigarens själ, som är det mest blytunga och drabbande jag sett.
Det slutade med att han satt och grät hejdlöst och fick gå hem för att försöka skaka av sig den otäcka upplevelsen.![]()
Haha, vad ska de polisanmäla menar de??Uppskattar alla modiga småpojkar på Tinder som inte vågar ha bilder på sig själva där, utan istället snor lite modellbilder på Google - och sen hotar att polisanmäla än när man "råkar" röja deras bluff![]()
Hm, tråkigt att du känner dig skeptisk.. Tror du att du träffar honom igen för att se om känslorna kommer? Vet du hur han tänker/känner?Det blev ingen film, det blev TV istället!
Det var trevligt, men jag känner mig på något sätt jäkligt skeptisk. Känns inte som att det klickar riktigt. Äh, får se vad som händer.
Hm, tråkigt att du känner dig skeptisk.. Tror du att du träffar honom igen för att se om känslorna kommer? Vet du hur han tänker/känner?
Låter bra att ge det en ärlig chans, så får du se hur det kännsJa, men samtidigt hade jag inte räknat med något annat heller... Ja jag ska träffa honom ett par gånger till så får vi se sen (om han vill förstås). Har ingen aning om hur han tänker!
Låter bra att ge det en ärlig chans, så får du se hur det känns![]()
Småputtrigt finns inte i min värld. Men jag får nog lära mig lite om nyanser, det där var inte helt välbetänkt ...Krigarens själ som lite småputtrig film att se med ett tilltänkt ragg?
Den är så fruktansvärt tung! Utan jämförelse den jobbigaste film jag någonsin har tagit mig igenom.
Jag tycker det var ett genuint försök att sila agnarna från vetet.Småputtrigt finns inte i min värld. Men jag får nog lära mig lite om nyanser, det där var inte helt välbetänkt ...
Dessvärre kontraproduktivt i det här fallet. Jag tyckte att det var på plussidan att han bröt ihop av en tung film. Men det skulle visa sig att det fanns en del på minussidan också.Jag tycker det var ett genuint försök att sila agnarna från vetet.
Vad tänker ni om ålders skillnad? Han jag träffar nu är 13 år äldre än mig
Hej å hå !
Har inte skrivit här på ett tag...
Reggade mej som sagt på bc... Gav inte speciellt mkt så vågade mej på att skriva en egen kontaktannons.. (vi behöver inte gå in på detaljer)
Men iaf efter ca 50 svar och minst 40 nya blockeringar så tog jag bort annonsen och chattade med några av dom... 2 st såg på förhand väldigt trevliga ut och slutade med att den ena kom hem till mej samma kväll. De va i onsdags 27/7... Och han är fortfarande kvar... Han ligger just nu och sover gott i min säng (tyvärr utan mej som är på jobbet
)
Vi har pratat och pratar ... Om ALLT ... Han är en fantastisk person...
Redan dag 2 hemma hos mej pratade jag om att jag såg honom som "pojkvän" och inte ens det skrämde iväg honom... Han tycker det går fort, men inte FÖR fort... Han höll med om att vi va båda på samma linje. Vi letar inte nån annan, vi är definitivt exklusiva och är helt nöjda med det vi har. (vilket för mej är samma sak som att "ja vi är ihop") Sen vet man ju aldrig vad som händer...
Så i lördags bestämde vi oss för att "jo vi är pojkvän/flickvän" ...
Hans enda "farhågor" är att det ska va en flash and burn variant ..... Han tyckte vi klickade redan från första stund, jag va inte lika snabb, men gillar honom och har redan börjat få "känslor"... Vill inte säga "kär" än men känns mer som om att "törs inte riktigt ge efter än" .... Men vi har även pratat om det med... Han vet att jag är "osäker" eftersom jag är som jag är (intensiv och vill så mkt) men han skräms inte av det och menar på att han tycker om mej som jag är....
Det enda han VERKLIGEN hängt upp sej på är vad jag röstar på... Han röstade på V (och är röd/grön) och jag på sd (fast blå)... Så vi har kommit fram till att vi inte ska diskutera politik i våra respektive familjer... Och jodå han går i taket när han tar upp det. Men han vet vart jag står i mina värderingar och iom det förvisso har ännu svårare att förstå varför jag röstade på sd... Men ja han gillar mej ändå...
Jag har sagt att han får flytta in hos mej om han vill, han bor hemma och letar lägenhet och säger att han vill flytta till eget... Vi får väl se helt enkelt vad som händer nu när vardagen kommer ikapp... Dvs jobb mm...
Men om det nu ska sållas stenhårt på att få fram det perfekta vetekornet bland alla agnar och mer eller mindre defekta andra vetekorn, så är ju filmvalet som gjort för uppgiften;Dessvärre kontraproduktivt i det här fallet.
Kan iofs vara syftningsfel, han har ett hus på Kreta men funderar på att hyra på Sicilien? Men varför inte fråga honom?Han jag skrivit med litegrann på HP är nog en "fuling" tror jag. Han har skickligt undvikit att svara på frågan om bilderna. Men titta nu på det här; för två veckor sedan skrev han följande i en konversation som handlade om resor och resmål:
Tack....nu är väl jag inte så exotiskt långväga som du.....men Kreta där jag har hus och Spanien där jag har en del vänner.....
Jag frågade om kopplingen till Kreta och han gillade arkitekturen där osv. och köpte alltså ett hus där.
Igår skriver han följande:
...ska nog själv ta lite semester framöver.....kanske hyra ett litet hus på Sicilien eller Kreta....vi får se hur allt utvecklar sig......
Jag kanske läser helt fel, men jag tolkar det som om han funderar på att hyra ett hus på Kreta. Och varför gör man det om man har ett hus där??
![]()