Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var lite aktiv här hörut, träffade en härlig snubbe och allt kändes jättebra - tills han tyckte att han inte kände något alls. Jag bröt ihop fullständigt, tror det var lika mycket på grund av min oförmåga att läsa av honom som av smärtan i att bli dumpad. Men men, vi har fortfarande lite kontakt, fast på vänskaplig nivå vilket känns jättebra.

Igår träffade jag en ny man efter någon veckas mejlande. Hade väldigt bra känsla inför dejten, vi har hela tiden haft en "matig" konversation i mejlen, och det var precis likadant när vi sågs. Jag har nog aldrig träffat någon som varit så lätt att hålla en konversation med vid ett första möte! Vi har dessutom samma humor, om jag ser chansen att skämta om en sak men står över plockar han upp det istället. :D Dessutom var han mycket finare i verkligheten än på bild. :love:

Vi hade båda en bra känsla efter kvällen och jag hoppas att vi får till en andra dejt så fort det finns tillfälle. :bump:

Egentligen så vet jag att det är det jag borde göra, eller bara göra nåt annat..
Har därför försökt boka upp mej på så mycket som möjligt de närmaste dagarna innan jag börjar jobba igen nästa vecka. Väl tillbaka på jobbet tror jag det blir enklare att vara "kall"..

Och Grattis till din nya relationsstatus! :banana:

Jag tycker inte det är lättare att vara "kall" när jag jobbar, däremot har jag inte tid att grubbla så mycket då. Därav försöker jag hålla mig så uppbokad jag kan även när jag är ledig!

Ny är det alldeles strax dags för dejt nr två :) vi ska gå och bada i havet nära där jag bor. Hoppas det blir bra :)
Tänk nu så här:

collegehumor.efd18c11e9906536d82840c2436b851c.jpg

;)

Det var supertrevligt :D Först var vi och badade, sen satt vi på min balkong i några timmar och bara pratade. Inget "fysiskt" än, men det könns väldigt trevligt och mysigt. Jag föreslog film nån kväll till veckan och det ville han gärna, könns som lättare att få till nån form av mys då ;)

Låter ju toppen än så länge! Är han lätt att prata med? Och frågade du om svarstiden på sms?

Låter ju toppen än så länge! Är han lätt att prata med? Och frågade du om svarstiden på sms?
Han är väldigt lätt att prata med, även om vi inte gått in på nått super-djupt än så länge.

Nej gjorde faktiskt inte det, för sen igår har svarstiden varit riktigt bra, så tyckte det var onödigt. Får se hur det blir till nästa gång, då kanske jag tar upp det ;)

Han är väldigt lätt att prata med, även om vi inte gått in på nått super-djupt än så länge.

Nej gjorde faktiskt inte det, för sen igår har svarstiden varit riktigt bra, så tyckte det var onödigt. Får se hur det blir till nästa gång, då kanske jag tar upp det ;)

Det djupa behöver man inte diskutera när man bara träffats ett par gånger, jag tycker det brukar växa fram såna diskussioner...

Ja men dåså! Han var säkert bara upptagen/osäker/annat då! Hoppas att det håller i sig med svarstiden så du inte behöver fundera på det!

Det djupa behöver man inte diskutera när man bara träffats ett par gånger, jag tycker det brukar växa fram såna diskussioner...

Ja men dåså! Han var säkert bara upptagen/osäker/annat då! Hoppas att det håller i sig med svarstiden så du inte behöver fundera på det!
Nej precis, inget jag har saknat än så länge ;)
Jo, det var ju på arbetstid så att säga, och sen kanske han glömde bara.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 653
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 894
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025