Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Härligt! Vi har också sovit något bättre än normalt, funderar på att fika varje dag, eftersom det tydligen är utmattande:p

Vi började dagen vid 7 idag med glada tjut och sparkningar, vilket är oändligt mycket bättre än 4-5 på morgonen.

jo, men hejdå beach 2010:D

Jag måste hitta en baddräkt till det jäkla babysimmet:eek: Provade min gamla som jag i och för sig gillar, men den är gjord för min gamla rumpa, inte den nya:rofl: Jag fick 4 skinkor istället för två!
Vill ha tag på något som döljer lite, och inte framhäver min blåaktiga hud som inte skådat sol på x antal år. Spännande det här. Kollade på Lindex och konstaterade att jag inte är trekantsbikinimänniska, tuttarna får inte plats, vilket kan skrämma främmande människor, samt att magen trillar över kanten som en hängrumpa.
Jag har celluliter på magen tror jag:rofl:
Högt skuren svart baddräkt var heller ingen hit då den i och för sig höll in magen, men plattade ut tuttarna så det blev en jättetutte mellan mage och haka ungefär. Som en stor platt limpa. Väldigt spolformat.

Jag dör.

Lika bra att ta en kaka för att pigga upp sig:D

Haha ja vilka bekymmer man kan ha! Men jag inbillar mig att alla på babysimmet är hyfsat nyförlösta och pluffsiga som jag :D
Har inte provat mina vanliga badkläder ännu, hoppas de funkar då jag älskar dom! Är som tur är byxor som har lite ben och så en bh som lyfter lite och sen ett linne över som döljer alltihopa :idea: risken finns att jag inte får på mig detta ens hehe.

Hörrni allvetare! Vart kan jag finna fjärilar i typ tyg eller så (gjorda i typ ståltråd , klädda i tyg), som jag kan fästa i typ gardiner... typ typ typ :D

Om ngn fattar vad jag menar så tipsa gärna :p

fja02-rosa.jpg

Nåt sånt?

De har lite allt möjligt, blommor mm

Jaaaaaaa! Perfekt till lilla C:s rum :D
Just gått igenom vår ekonomi för månaden, och jag ska nu botanisera den hemsidan hihi.

På tal om smeknamn i går, mina föräldrar skriver alltid lilla C när de pratar om Chelsea på facebook, sms eller mail. Så det blir väl en form av smeknamn iaf. Kanske bättre än tjockis? :angel:

åh gud jag var hos läkaren och vet ni vad han konstaterade!?

jag har barn FAST JAG INTE ÄR GIFT!!!!!!! :eek: MY GOOOOOOOD!

suck...

fan va gutt, de kanske har sån slags sov-telepati Moa o snäckan!

Gud vilka fina grejer de fanns på de stället med fjärilarna! man blev nästan inspirerad till at beställa:d

Moa är verkligen trött idag med, sov 2 timmar vid middag och har nu sovit snart en timma igen! hon har varit lite snorig nu et par dagar kanke beror på det.

På tal om det, alla i min familj är snoriga. Pappa, hans tant, syrran med sambo+barn, andra syrran o hennes sambo, min sambo osså Moa.
Är nog nåt som går:D

Idag o igår har pappa varit här och snickrat halles, så den ska bara målas en gång till + taklister upp så är den klar:banana: Blir så jäkla braaaaa!!!
Imorgon ska ja o moa åka o storhandla inför dopet på söndag.
Smörgåstårtan är beställd, bullarna bakade och philadelfiatårtorna görs på lördag:bump:

Sen återstår bara all städningen..
Altså såhär är läget: var har börjat renoveringen i många rum. Kök, tvrum, badrum och så hallen då. Inget är helt klart:angel: Det fattas lister och sånt skit, som så lätt blir uppskjutet. Men vi lever bara på nedervåningen i huset för upp ser ut som hej kom och hjälp mig. Inte renoverat sen -53 och allt vårt skit sen flytten ligger överallt. Men att det ska ta sån tid att städa när det bara är 4-5 rum är helt sjukt! och vad man skitar ner, gud!
Jag skyller allt på kattasen:cool:

Ps, Nya bilder i bildtråden :D

undrar vad han hade sagt om jag sa att jag var lebb, åh det måste jag prova...
jag måste sluta att älska o provocera hahaha...

Haha vad är det för stofiler ni träffar på hela tiden :D Jaaaaaaa säg att du är leb nästa gång, eller ta med en tjejkompis och gå in hand i hand och se hans reaktion ;)

Jag vet eakt vad du menar med dessa ständiga renoveringar hemma. Att få upp taklister kan ta år, och vårt kökstak var halvmålat i 1.5 år :angel:

Nu har vi "bara" trappen kvar att måla, men det är trapp upp och trapp ner, i hemsk furu... och vi började måla på den i somras... sen har det stått halvmålad sen dess haha. Ser hemskt ut men det är varken roligt eller så har vi inte tiden.. Skulle ta tag i det förra helgen. Har vi ens öppnat färgburken? Nej :p

Bästa är att nu för tiden kan man skylla på en liten knodd :idea:

Åhh dom där såg jag när jag var gravid och ville köpa, men glömde bort! :love: älskar ju kossor jag hehe

Just varit på MAXI (vart annars?!) och köpt skedar i rooosa till lilla C, ska ju smaka potatis i helgen, då måste man ju ha egna skedar... eller hur??!
Köpte 4mån gröt och majskrokar också, så man har hemma om hon blir helt galen i mat.

kul!

Jag har köpt skarvsladdar på Clas Ohlson och....tadadadadadaaaaa: En baddräkt:rofl:
En Miraclesuit, som utlovar mer än den håller:D

ser ut såhär:

1.jpg

jamen va fan han tyckte jag skulle be till gud oxå... jag säger då det...
ikväll ska luckan vara ensam med mormor, mamman ska få fira sin födelsedag i efterskott!

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 944
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hata mat
  • Motionscykel?
  • Vad gör vi? Del CCV

Hund, Katt, Andra Djur