Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
fan va gutt, de kanske har sån slags sov-telepati Moa o snäckan!
Gud vilka fina grejer de fanns på de stället med fjärilarna! man blev nästan inspirerad till at beställa
Moa är verkligen trött idag med, sov 2 timmar vid middag och har nu sovit snart en timma igen! hon har varit lite snorig nu et par dagar kanke beror på det.
På tal om det, alla i min familj är snoriga. Pappa, hans tant, syrran med sambo+barn, andra syrran o hennes sambo, min sambo osså Moa.
Är nog nåt som går
Idag o igår har pappa varit här och snickrat halles, så den ska bara målas en gång till + taklister upp så är den klar
Blir så jäkla braaaaa!!!
Imorgon ska ja o moa åka o storhandla inför dopet på söndag.
Smörgåstårtan är beställd, bullarna bakade och philadelfiatårtorna görs på lördag
Sen återstår bara all städningen..
Altså såhär är läget: var har börjat renoveringen i många rum. Kök, tvrum, badrum och så hallen då. Inget är helt klart
Det fattas lister och sånt skit, som så lätt blir uppskjutet. Men vi lever bara på nedervåningen i huset för upp ser ut som hej kom och hjälp mig. Inte renoverat sen -53 och allt vårt skit sen flytten ligger överallt. Men att det ska ta sån tid att städa när det bara är 4-5 rum är helt sjukt! och vad man skitar ner, gud!
Jag skyller allt på kattasen
Ps, Nya bilder i bildtråden