Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

jösses amalia! varför då?

Kul med partaj, jag fick precis tacka nej till 30-års fest eftersom snäckans pappa är i London då.
Trist:(

Jag vill ut och svänga mina lurviga ju!

Lilla C ska på sin första fest i april, sin farfars bröllop :D

Måste hitta ngn söt klänning som matchar dessa :love:
02907340_l.jpg

heeelt onödiga, men man går ju ej på bröllop så ofta :D

Vilka fina! :)
Kolla H&Ms rea på nätet. Såg fler finklänningar där häromdagen. :)

Tänk vad en bebis kan göra med DN på sex minuter?:D

Trasor! Till och med ekonomidelen:eek:

kl

Idag har vi firat lilla C:s 4månadersdag ett par dagar för tidigt, genom att smaka potatis! Hon grimaserade lite, men spottade knappt ut ngt alls! Två skedar fick hon, och det mesta slank ner! Såg inte ut som det var det godaste hon ätit, men svalde ju fint!
Så ska få ett par skedar ett par dagar nu så får vi se, ska ta det lugnt! :D

såädärja , nu heter Moa Moa och är upptagen i jesu famn!:D

Men åh pärs jag är helt slut:crazy: de senaste två nätterna har varit såna helvetesnätter igen, högst 3 timmars sömn totalt, och igår började jag röja vid 10 och slutade vid 00.... i morse höll vi på från 9-12. Snacka om att i har rent i varenda vrå!

så mitt i middagen, runt 16 idag höll jag på att trilla av stolen så trött var jag!! men vi överlevde iaf, och det blev väldigt lyckat allting. Moa var jätteduktig i kyrkan och flinade mest åt prästen:laugh:

Min kusin gjorde smörgåstårta, sen av mig gjorda hemmagjorda biskvier och hemmagjord vetelängd och till efterrätt himmelskt god philadelfiatårta! men är rätt mätt nu haha!

så nu återstår bara att städa igen:cool:

förresten, idag har jag sålt min sadel:bump:
passar bra med lite extra cash nu, för den 10onde åker vi till Ullared igen:D
voltis du kanske skulle beställa beatlesbodies som jag kan ta med upp i april;)

KL

Jag blir förmodligen internetlös nu igen. Nån kan väl skicka ett sms om det inte blir något på onsdag?
Vet inte om jag kan komma än, smsar någon om jag inte kommer. :)

Skulle just in och fråga om vi bestämde ngn fika på onsdag, tagit det helt förgivet nu haha. Jag kan iaf om resten kan! Samma tid samma plats!
Hoppas du kommer kpist! :laugh:

Kul att det gick bra på dopet, fast det verkar ha tagit på krafterna :D Får man se några bilder på huvudpersonen?? :banana:

Mitt tagetbord har fått spader... bokstaven n försvinner lite då¨och då.

Ska vi inte dukumentera nästa fika, så det finns bildbevis på the fabulous four?

hahaha jag oxå, jag tänkte inte mer på det lixom... :p
o dokumentera... herre... jag blir sjukt ful på kort haha.

Alltså jag har haft med mig min systemkamera att par gånger, men aldrig kommit ihåg att fota! Kan ta på mig att ta med den på onsdag och dokumentera :D Sen de som inte vill vara offentliga kan man ju alltid blurra bort ansiktet på ;)

Idag har Chelsea gjort två nya saker:
1. suttit i sin nya matstol och ätit sin potatis-smakis
2. rullat från rygg till mage själv!

:banana:

breccia_ Jag tänkte ju att våra osedvanligt tjusiga barn kunde vara med på bild, jag är anti-fotogenique och skelar på alla kort eller grimaserar. ÄVEN om jag försöker se vettig ut.

Voltis, vårt hopp står till dig, och på onsdag har jag säkert glömt det så du får komma ihåg:D

Kameran kommer absolut med!

Men hoppas jag kan komma, för vaknade just med så ont i halsen! Har jag tur går det över under dagen, jag är mkt sällan sjuk. Vill dock ej riskera att smitta ngn liten bukebebis med förkylning.
Men i så fall hör jag av mig!

Snart ska vi iväg på tredje massage-stunden. :banana:

Sååå fuskigt att ni har mammaträffar varje vecka! :mad::p
Då måste stora höstmammeträffen bli nåt extra om det ska bli rättvist för mig och comfort ;).

Idag blir det inget babysim för mig och Molly.
Ska på bvc och vill inte gärna boka om den tiden för då måste vi komma jäääättelångt fram och vi har ju inte varit där sen mitten på december.
Ska bli spännande att se vad hon väger :p.
Och på torsdag ska vi dit igen för andra sprutan, men då är det inte ett vanligt bvc-besök utan det är dsk som ska ge henne sprutan.

Ooops, nu har hon vänt på sig och fastnat i babygymmet.
Skitsur hehe :D.

Idag har Chelsea gjort två nya saker:
1. suttit i sin nya matstol och ätit sin potatis-smakis
2. rullat från rygg till mage själv!

:banana:

Vad duktig hon är!!!
Jag vet inte om Moa har gjort det än, det har hänt två gånger att jag har lämnat henne på rygg i gymmet för att sen några minuter senare komma tillbaka och hon ligger på rygg en meter därifrån..

Hon orkar lyfta sig lite på knäna nu, och försöker krypa hela tiden. Ligger aldrig kvar där man lämnar henne och är superexpert på att snurra runt ett halvvarv så huvet kommer där fötterna var, och det tar inte många sekunder innan det är klart

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 944
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama