Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen aning varför det blir så sällan.
Och idag var inte bvc-tanten där så det blev bara information från tandhygienisten.
Så vi får väga och mäta på torsdag med dsk istället.
Ångrar mig att vi inte gick på babysimmet istället för att gå till tandhygenisten.
Det vi fick lära oss var att vi skulle borsta hennes tänder morgon och kväll när hon fått dem och att vi inte fick ge henne söta drycker i nappflaska.
Och det visste vi ju inte av sunt förnuft eller? .
Ja här går vi med 1 gång per månad till bvc, vi skall ditt nu den 16 på hennes 5 mån kontroll och även få spruta då.. jag tycker det är för lite för jag gillar tjejen vi har på bvc så skulle gärna gå ditt lite oftare.
Grannens tjej går 1 gång i månaden tills hon var 1 år sen blev det mindre och mindre tillfällen =(
vi ska till bvc i morgon, vågar inte ens gissa vad C väger nu... men tror det är runt 9kg
Vi fick ingen inbokad tid mellan 3 mån och 5mån sprutan, utan får gå på öppen mottagning. Men helt ok för oss, brukar inte vara så mkt folk.
Fikafolket: halsen är helt ok, så kommer i morgon om jag inte är sämre på morgonen
Vi har tid för 6-månaders läkarbesök tionde, blir kul. dock halv två, så den fikan missar jag om ni inte vill träffas vid 15,00 istället
C är en dam med pondus
Toppen att halsen är bra! Vi är på som vanligt, snäckan är i toppform och pigg till tuuuuusen. Och bits, så vi tar munkorg...det uppstod blodvite på sambon igår
hörrni, idag kommer ni slippa mig haha
jag har vart superäckligt vinterkräksjuk och även om jag är bra nu på så vis så känns det inte riktigt 100...
både jag o mamma har vart sjuka men hittills har luckan bara vart glad, jag hoppas det håller i sig...
Vi kommer sakna dig och liv-i-luckan!
Jag får ha med mig kameran fler gånger, för alla ska dokumenteras
Jag och C kommer vara lite trötta idag, två dåliga nätter i rad. C ligger och vrider sig och stånkar och stönar. Enda som hjälper är tutten i munnen... så jag har legat på sidan två hela nätter och är mör och trött.
Men som vanligt brukar jag piggna till på dagen rätt bra, och en fika piggar alltid upp extra bra!
Nej asså det känns väldigt bra att jag inte ätit något sen i måndags så man e ju inte direkt pigg o så... Får hoppas jag får i mig något idag för man är ju inte direkt sugen om man säger så
Fast just nu är jag mest glad att jag typ orkar vara uppe o så haha.
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.