Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!
oh söt hon är alltså, helt gudomlig!
gäsp, ännu en skitnatt. Och imorgon åker sambon iväg en hel vecka
vet inte hur detta ska gå, för det är det att han tar henne på kvällarna som gör att jag inte har gått in i väggen känns det som
Men det får väl gå på nåt sätt, hästen kommer få mycket mer uppmärksamhet nu, syrran kommer få vara mer barnvakt, vi ska till Ullared, mammaträff *2 och bvc
Jag tror att hon är i ett sånt däringa utvecklingssprång nu. Hon vill INTE ligga i gymet länge alls, inte sitta i knät ibland sover inte på dagen lika mycket (i förrgår var hon vaken från 15 - 22!). Hon står helt plötsligt grymt bra i knät. Ställer man henne och bara håller henne i händerna för balansens skull så kan hon stå i 40 sekunder (klockat
)! Hon byter grejer mellan händerna för full rulle med. Om hon bara kunde lära sig att rulla tillbaka till rygg skulle jag vara en väldigt glad mamma
Hon pratar jämt. Inte tyst en sekund. Hon tränar skyhöga IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, kör bil i olika tempon vilket resulterar i olika tempon på salivforsen med, aoaoaoaoooooaaaaaaaaaa, eeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjeeeeeeeeeeeejjjjjjj, har börjat med hårda vokaler med, bababab, dadadad osv. Och när hon är lessen låter det som hon säger mama
Igår på föräldraträffen var det bara hon som hördes, pfffftttttt pfffttttt *spott spott*
När jag är riktigt riktigt trött (som idag) tål jag inte hennes ljudträning, känns som jag har en liten eskimå som ger upp sina försöka att hacka sig ut ur huvudet och exploderar istället
Men det är ju bara att bita ihop, hon är ju så underbar!!