Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Sv: Höstmammorna 2009 #2- Fortsättningen!

Fy vad läskigt!!! Skönt att det gick så bra! :bow:

Japp jag har numret :-)
Pm a mig vilket tåg du kommer med sen, så kan jag vara din fadder och möta upp dig! :idea:

öhm jo jag behöver mötas upp! :D Ser ni en virrig bonne med uppsatt hår (japp, har jämt! skitsexigt) och out of fashion är det jag:D

vet inte än vart vi ska bo, men i stockholms län gissar jag.

:p

Nisse: Gud vad läskigt, skönt att det gick bra!

Japp, jag pm:ar!

Här är en bild på eländet:
24094_103328783032681_100000666788146_87554_5947010_n.jpg

Jag kan ta hand om dig:devil::D

Skrik till om tåg och tid, eller annan plats, så står jag där och är alldeles klädd i rosa med rosa vagn eller något annat diskret:D Jag kan pm:a mitt nummer, så kan du få tag på mig:)

Edit: nu har jag skickat nummer och en liten beskrivning av mig:D

Senast ändrad:

förresten, jag har bytt mobil nu till en sån där hightech sak och jag har tydligen inte sparat några av era nummer så om ni vill får ni suuupergärna skicka dom till mig antingen här eller messa de som har numret på mobilen o skriva vem det är :p

jag vill ha onsdag idag, jag är så översocial att jag nästan dör!

Numret är sparat:D

Vet ni vad? Inatt fick jag sova mellan 00.30 - 04.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då vaknade hon, och vad jag minns åt hon inte utan jag flyttade henne bara längre ifrån mig och lade henne på sida, sen var klockan 6-nånting!

Tror att det inte gör så mycket att sambon åker iväg en vecka om det gör att jag få sova:laugh:

varsågod:D

Hör bara av dig när du vet när och var jag ska vara.

Fler åsikter om mötesplats??

Kungsträdgården tyckte iaf jag lät bra, centralt och mkt ätmöjligheter.
Uteserveringarna bör ju vara i gång då också? Blivit tipsad om Fridays uteservering, men själv aldrig varit där.
Så som utealternativ är väl kungsan bra?
Men fler alternativ är ju inte dumt, vi har ju ett tag på oss innan alla kommer :banana:
Innealternativ kanske vi ska ha flera av? Är ju runt 7 vagnar som ska få plats :rofl:

Kämpar för att C ska sova ett tag nu innan simningen, vill inte ha en trött unge i bassängen :D

Mina badkläder passade!! Eller ja... hyfsat! Är för lat för att köpa nya så de får duga. Lite korvskinnsvarning men ääääh... :p

Terror aka snäckan vägrar sova, så hon kommer väl vara i toppform:eek:

Med lite tur somnar hon på vägen, en powernap gör susen med henne för det mesta.

Min magen ser ut som en hängrumpa har jag insett, så är grymt tacksam över baddräkt...Men det ska bli kul:D

KL

Var i Stockholm i Fredags och tog en tur till Globens shopping. Kollade extra noga om jag skulle se ett helt barnvagnsgäng från buke, men ni håller ju er till Onsdagar....

Till och med min man höll utkik :rofl:

Haha vad gulligt :D

Förresten ang fika, jag kan på torsdag om övriga kan, så kanelbullen kan vara med :idea:
Kan både onsdag och torsdag!

jag är flexibel :p
bara jag får träffa någon som inte har fyra ben o stinker liniment :p

vad du är söööt:D

Här har vi schysstaste frillan nånsin:rofl: det står rakt upp överallt.
Bad var kul, på och avklädning traumatiskt. Tror vi har ett bvc-trauma...

Chelsea var ju värsta badnymfen:D

Ja hon hördes genom väggen när vi skulle klä på oss efter badet din lilla huligan :D Men så söööt ändå när hon plaskade runt! Trevlig karl hade du också! Min var så förkyld så kunde ej bada och kände sig inte så social. Men han vart sugen på att hoppa i nästa gång faktiskt!

Haha ja Chelsea älskade det! :love:

Men kan du fika på torsdag så kan du väl kolla med kpist om hon också kan?? Vore ju kul om alla kunde ju! :laugh:

:o

Tvinga på honom badbrallorna:)

Nästa vecka kommer bara jag och snäckan, Sambon jobbar i London.

Jag kollar med kpist, så jag får vara social också. Kan hon inte, så får ni fika på onsdag utan mig.

Han kommer säkerligen hoppa i, lät mkt sugen (sen såg han att fler pappor var med, så då var det mer ok haha, blygis!). Annars kommer jag också ensam nästa gång, var lite varmt med kläder på där inne.

Men det var riktigt roligt och mysigt att bada med de små :love:

Bra, kolla med kpist och meddela oss sen :banana:

*ryser* en anlledning till att jag hatar vinterväglag!
Låg i ett liknande dike för ett par år sedan, jag kör fortfarande i 30 i den kurvan :crazy:

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 952
Senast: Human
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 524
Senast: Spike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25