Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skrik till om tåg och tid, eller annan plats, så står jag där och är alldeles klädd i rosa med rosa vagn eller något annat diskret Jag kan pm:a mitt nummer, så kan du få tag på mig
Edit: nu har jag skickat nummer och en liten beskrivning av mig
förresten, jag har bytt mobil nu till en sån där hightech sak och jag har tydligen inte sparat några av era nummer så om ni vill får ni suuupergärna skicka dom till mig antingen här eller messa de som har numret på mobilen o skriva vem det är
jag vill ha onsdag idag, jag är så översocial att jag nästan dör!
Vet ni vad? Inatt fick jag sova mellan 00.30 - 04.10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Då vaknade hon, och vad jag minns åt hon inte utan jag flyttade henne bara längre ifrån mig och lade henne på sida, sen var klockan 6-nånting!
Tror att det inte gör så mycket att sambon åker iväg en vecka om det gör att jag få sova
Kungsträdgården tyckte iaf jag lät bra, centralt och mkt ätmöjligheter.
Uteserveringarna bör ju vara i gång då också? Blivit tipsad om Fridays uteservering, men själv aldrig varit där.
Så som utealternativ är väl kungsan bra?
Men fler alternativ är ju inte dumt, vi har ju ett tag på oss innan alla kommer
Innealternativ kanske vi ska ha flera av? Är ju runt 7 vagnar som ska få plats
Var i Stockholm i Fredags och tog en tur till Globens shopping. Kollade extra noga om jag skulle se ett helt barnvagnsgäng från buke, men ni håller ju er till Onsdagar....
Ja hon hördes genom väggen när vi skulle klä på oss efter badet din lilla huligan Men så söööt ändå när hon plaskade runt! Trevlig karl hade du också! Min var så förkyld så kunde ej bada och kände sig inte så social. Men han vart sugen på att hoppa i nästa gång faktiskt!
Haha ja Chelsea älskade det!
Men kan du fika på torsdag så kan du väl kolla med kpist om hon också kan?? Vore ju kul om alla kunde ju!
Han kommer säkerligen hoppa i, lät mkt sugen (sen såg han att fler pappor var med, så då var det mer ok haha, blygis!). Annars kommer jag också ensam nästa gång, var lite varmt med kläder på där inne.
Men det var riktigt roligt och mysigt att bada med de små
Hästmänniskan
Hej!
Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips.
Har hästar i ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.