Jag köpte Faxachapsen på rean. Så jäkla sköna!!! Klarar inte ens av att ha långkalsonger men dessa störde inte ett dugg, kunde rida som vanligt o jättesmidiga både vid ridning o i stallet o underbart med värme över framsidan på låren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som testat eller kännt på aachentränset dunloy fairfield? Tycker det är supersnyggt men bli lite tveksam av den negativa kommentaren..
Alltså. Jag tycker absolut att breda nosgrimmor kan vara fint, särskilt på t.ex. Herr Häst, som har ett ganska långt huvud. Men det där nya JH-Collection tränset var ju t.om väl mycket för min smak
Verkar vara trevligt läder dock (av bilderna att döma iaf)
Vilket träns tänker du på? *nyfiken och sysslolös*
Cavaria?Kommer inte ihåg vad de kallar det. Men finns under Träns -> Sidan 4 iaf
Bild?Jag köpte Faxachapsen på rean. Så jäkla sköna!!! Klarar inte ens av att ha långkalsonger men dessa störde inte ett dugg, kunde rida som vanligt o jättesmidiga både vid ridning o i stallet o underbart med värme över framsidan på låren!
Håller helt med här, shires är toppen för kralliga hästar! Båda kallblod, rejäla ponnysar och stora halvblod med mycket nacke och bred rygg.Köp ett Shires eller Three Crown (Shires som tillverkar dessa också) istället. Då får du ett täcke som passar kallblod både i halsen och runt hela magen. På min förra stack alltid magen ut på andra täcken, och jag fick köpa en storlek för stort för att kunna dra fram över halsen så det skulle passa i bogen. De håller tätt och är hållbara samt har en stor svanslapp som aldrig blåser upp, så det regnar aldrig in på rumpan. Three Crown är väldigt prisvärda tycker jag. Min erfarenhet av Hööks täcken är att de mycket sällan är något för kralligare hästar men de kan ju ha ändrat designen på senare år.
Bild?
Håller helt med här, shires är toppen för kralliga hästar! Båda kallblod, rejäla ponnysar och stora halvblod med mycket nacke och bred rygg.
Köpte kjolen jag väntat på sen i somras, nöjd!Helt värdelös black friday rea..
säg gärna till hur dom är efter ett tag. är ganska sugen på dom
låter bra. kan nog bli ett par såna i vår då. inget skoskav är ju ett stort plus. får alltid skoskav av nya skor eller när jag ska plocka fram dom för säsongenNu har jag använt trail-skorna på heltid i drygt tre veckor skulle jag tro och är så lär långt nöjd. Väldigt sköna, inga skoskav eller behov av att 'gå in'. Tyckte det var lite knöliga att snöra i början men det gav sig efter några dagar. Har förvisso inte använt dem så länge men de ser fortfarande nya ut.
Hur är padden?Var och köpte mig fårskinnspadden till hopplatta och en stallboken.
Den har inte kommit längre än till påsen än men jag tyckte den verkade ordentlig och ha bra fastsättning. Mina hästar är väldigt skavkänsliga så det känns verkligen bra att ha ludd även på hopplatta inte bara sadelgjord.Hur är padden?
Den har inte kommit längre än till påsen än men jag tyckte den verkade ordentlig och ha bra fastsättning. Mina hästar är väldigt skavkänsliga så det känns verkligen bra att ha ludd även på hopplatta inte bara sadelgjord.