Imorgon fick jag mail om. Men det bästa med rean är att det brukar börja ploppa upp nyheter i samma vevaJanuari-rean skulle visst starta i mitten av kommande vecka har jag hört
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon fick jag mail om. Men det bästa med rean är att det brukar börja ploppa upp nyheter i samma vevaJanuari-rean skulle visst starta i mitten av kommande vecka har jag hört
Haha, fick också mail imorseImorgon fick jag mail om. Men det bästa med rean är att det brukar börja ploppa upp nyheter i samma veva
har funderat mer och mer på en kjol. termobyxorna känns knöliga i grenen och man halkar så förbannat.Alltså jag är fortfarande så himla löjligt nöjd med både de korta termochapsen o ridkjolen. Rekommenderas varmt!
Har kjolen när jag ska galoppera (eller vill vara helt insvept) eftersom jag har svårt att sitta bra i galoppen o man sitter lite på chansen i framkant o det blir lite för halt för mig då.
har funderat mer och mer på en kjol. termobyxorna känns knöliga i grenen och man halkar så förbannat.
det hjälper inte när det är den glansiga insidan som är problemet . blir lite bättre om jag har helskodda under men inte tillräckligtFinns käcka termobyxor med mocka i rumpan och på insidan av låren, toppenbra!
Dessutom är det dragkedjor på sidorna så man får dom över även vinterskor lätt
det hjälper inte när det är den glansiga insidan som är problemet . blir lite bättre om jag har helskodda under men inte tillräckligt
har funderat mer och mer på en kjol. termobyxorna känns knöliga i grenen och man halkar så förbannat.
Ja, det var ju typ 2 hästprylar. De måste väl ändå fylla på lite.Som vanligt numera en värdelös rea
Som vanligt numera en värdelös rea
Fast rean har ju inte ens börjat än. Den börjar kl 10.Ja, det var ju typ 2 hästprylar. De måste väl ändå fylla på lite.
Precis, så jag tror de fyller på. Men rean har varit ganska kass de sista åren.Fast rean har ju inte ens börjat än. Den börjar kl 10.
Fast rean har ju inte ens börjat än. Den börjar kl 10.
Tycker också rean var tråkig, inget intressant. Antagligen bättre utbud i affärerna men det är för långt till närmsta Hööks för att köra dit "bara för att kika", tyvärr. Men å andra sidan är det väl bara bra, behöver inget speciellt i hästprylsväg just nu och jag borde verkligen spara.. Massor med extra utgifter i januari med medlemsavgifter, försäkringar och annat som ska betalas.Jag gick in när jag fick mailet. Tänkte det skulle finnas mer än inatt då. Men nej. Och min åsikt kvarstod tyvärr även efter kl 10