Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte samma skydd men har inte testat ännu. Har du upplevt hur pass "värmande" de är? Om de svettar benen? Tänkte nämligen ha mina som hagskydd ev.Har nu handlat lite på mellandagsrean
Dels blev det en rosa hink och lite krokar - dessa var inte på rea. Sen köpte jag också en rutig grimma och ett par benskydd på rean.
Var lite orolig för storleken på benskydden. L såg spontant för långa ut i butik men ville vara helt säker. Så jag åkte hem - mätte Herr Hästs ben med tumstock - och åkte tillbaka och köpte M. När jag tog upp de ur förpackningen tyckte jag dock att de såg lite smala ut istället. Provade idag - och de satt perfekt!
De är dessutom väldigt lätta och känns "luftiga".
Benskydden
Herr Hästs åsikt om färgen.....
(Det mesta han har går i blått/turkost, vilket också är mina favoritfärger, men här tyckte jag modellen fick överväga färgen på desamma.)
Nu har visserligen Herr Häst inte så tjock päls, inte ens på vintern, men iaf på honom upplever jag de som väldigt svala och "luftiga". Har haft de som hagskydd nu enstaka dag i samband med stallflytt, annars bara som vanliga ridskydd, men jag har öht inte upplevt att det blivit varmt eller så underJag köpte samma skydd men har inte testat ännu. Har du upplevt hur pass "värmande" de är? Om de svettar benen? Tänkte nämligen ha mina som hagskydd ev.
De är faktiskt ganska svala. Jag fick en uppsättning av en stallkompis som tog bort sin häst och jag har använt skydden ganska mycket. Sitter bra och hästen blir inte särskilt svettig under skydden.Jag köpte samma skydd men har inte testat ännu. Har du upplevt hur pass "värmande" de är? Om de svettar benen? Tänkte nämligen ha mina som hagskydd ev.
Ok! Han har nu Catagos dressyrskydd och de tycker jag nästan är hårdare, men denna typ av skydd är den enda han inte får skav av Bak måste han ha senskyddDe är faktiskt ganska svala. Jag fick en uppsättning av en stallkompis som tog bort sin häst och jag har använt skydden ganska mycket. Sitter bra och hästen blir inte särskilt svettig under skydden.
Däremot hade jag tyckt att de var alldeles för hårda och stela för att sitta på en hel dag.
Jag blev lite sur för de extra 20%, för jag var såklart inne dagen innan och handlade för 500 spännTittade in på rean idag. Hade ju turen att de kör med ytterligare 20% på reapriset för medlemmar hela helgen. Jag snålade lite för jag ska till Ullared på måndag, men ett par snabb-stallbandage till 70% rabatt kändes helt okej så de fick följa med hem .
Det är då man går tillbaka och lämnar igen sakerna, för att sen köpa dom på nyttJag blev lite sur för de extra 20%, för jag var såklart inne dagen innan och handlade för 500 spänn
Jag skäms lite för sånt men jag har egentligen stor lust.Det är då man går tillbaka och lämnar igen sakerna, för att sen köpa dom på nytt
När brukar vår/sommar katalogen komma? Känns som det är snart