Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag tycker att det är märkligt att du fortsätter försöka använda dig av cirkus till och med i röstmotiveringen på mig @Habina? Vi är ju helt överens om att hon inte har siat mig? Det här gör att jag faktiskt tror att det är något märkligt med Habina. snurrfian röstar på Habina eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker göra sig god med hjälp av en död god.
 
D

du själv och Habina kunde jag också valt istället för carrro_lina. Såg inte habinas röstöndring till Artline innan jag ändrade min röst. Så nog hade jag alternativ
Men om du inte sett Habinas röständring borde du inte heller ha sett andrarösten på Habina?
 
DL 3 21:00
19:09 hemlig röstar på Habina
19:31 Hedinn röstar på hemlig
19:45 Madalitso röstar på habina
20:18 Qitis röstar på Artline
20:23 Habina röstar på snurrfian
20:47 snurrfian röstar på Habina

Habina 3
hemlig 1
Artline 1
Snurrfian 1
 
Jag tycker att det är märkligt att du fortsätter försöka använda dig av cirkus till och med i röstmotiveringen på mig @Habina? Vi är ju helt överens om att hon inte har siat mig? Det här gör att jag faktiskt tror att det är något märkligt med Habina. snurrfian röstar på Habina eftersom jag tror att hon är en ulv som försöker göra sig god med hjälp av en död god.

Men va? Vi har väl aldrig pratat om att cirkus skulle ha siat nån? Speciellt inte att hon skulle ha siat dig? Vi pratade ju om att hon INTE hade siat mig, eftersom hon inte vari siaren. Nu känns du helsnurrig.
 
Jag är fortfarande lite skavig från dl 1 kring hela den där vi-grejen också. Men jag är helt ok med att ändra ifall jag får ett bättre alternativ än att rösta på mig själv. ;)
Varför röstar du inte på hemlig som redan har en röst? Därför undrar jag om du är trollad.
 
Men va? Vi har väl aldrig pratat om att cirkus skulle ha siat nån? Speciellt inte att hon skulle ha siat dig? Vi pratade ju om att hon INTE hade siat mig, eftersom hon inte vari siaren. Nu känns du helsnurrig.
Men i och med att vi med all säkerhet vet att hon inte är siare, det är du väl ändå överens med mig om? Så kan hon inte ha siat mig så det känns ju väldigt vagt att rösta på mig för att någon annan har sagt att jag skulle kunna vara ulv.
 
Men om du inte sett Habinas röständring borde du inte heller ha sett andrarösten på Habina?
Men om du inte sett Habinas röständring borde du inte heller ha sett andrarösten på Habina?
Hann och trycka på visa nyare skrivna inlägg och såg den faktiskt. Men hade ju inte tid att kolla igenom allt som skrevs såg bara de sista inläggen
jag hade bråttom med att skriva röständringen
 
Men i och med att vi med all säkerhet vet att hon inte är siare, det är du väl ändå överens med mig om? Så kan hon inte ha siat mig så det känns ju väldigt vagt att rösta på mig för att någon annan har sagt att jag skulle kunna vara ulv.

Nä, jag litar ju mer på en känd god som är misstänksam mot en person som jag inte vet om den är god eller ond.
 
Men i och med att vi med all säkerhet vet att hon inte är siare, det är du väl ändå överens med mig om? Så kan hon inte ha siat mig så det känns ju väldigt vagt att rösta på mig för att någon annan har sagt att jag skulle kunna vara ulv.
Fast det hade väl med röstningen igår att göra? Inte att någon "bara sagt det"?
 
Eftersom jag vill ha en liten chans att rädda mig själv (tror iofs att chansen är liten).

Habina ändrar röst till hemlig
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp