Det tänkte jag skriva när du skrev att du trodde det var kört för dig.Fast i teorin kan ju du ryka också... Om nån av de dolda rösterna ligger på dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tänkte jag skriva när du skrev att du trodde det var kört för dig.Fast i teorin kan ju du ryka också... Om nån av de dolda rösterna ligger på dig.
Haha härligt! Jag tänkte att jag inte hade tid att spela, men har ju tydligen haft tid att följa spelet ganska intensivt så att jaJag älskar temat och har förberett en avatar-ändring ifall jag ryker nu.
Det tänkte jag skriva när du skrev att du trodde det var kört för dig.
Men varför? Jag har aldrig varit med i någon ulvlek men om jag blir såhär stressad, hur hemskt är det inte för dem som är med?Eller hur? Jag har läst tråden sen start och sitter som på nålar innan varje deadline
Du vill inte veta...Men varför? Jag har aldrig varit med i någon ulvlek men om jag blir såhär stressad, hur hemskt är det inte för dem som är med?
Man vänjer sig. Iallafall delvisMen varför? Jag har aldrig varit med i någon ulvlek men om jag blir såhär stressad, hur hemskt är det inte för dem som är med?
Då måste du ju prova! Det är fantastiskt kul och vansinnigt nervpirrande, men när man lyckas teoria någon så dom tror en Då känner man sig stolt över sin prestation!Men varför? Jag har aldrig varit med i någon ulvlek men om jag blir såhär stressad, hur hemskt är det inte för dem som är med?
och beroende framkallande! Man får en kick.Då måste du ju prova! Det är fantastiskt kul och vansinnigt nervpirrande, men när man lyckas teoria någon så dom tror en Då känner man sig stolt över sin prestation!
Man vänjer sig. Iallafall delvis
Räknar med att du är med i nästa lek då @Ferrari?Då måste du ju prova! Det är fantastiskt kul och vansinnigt nervpirrande, men när man lyckas teoria någon så dom tror en Då känner man sig stolt över sin prestation!
Då måste du ju prova! Det är fantastiskt kul och vansinnigt nervpirrande, men när man lyckas teoria någon så dom tror en Då känner man sig stolt över sin prestation!
Istället för att stirra på skrämen och trycka på f5???Jag sitter och moffar mackor nu jag.
Titta ovanför ditt inlägg!Meeen, uppdatering!
Jodå! Jag vet att jag trodde på din godhet en lekHänder aldrig mig.
Lilla Ru frågar Heffaklumpen "om man är en ängel, är man osynlig då?" Och Heffaklumpen svarade att hon inte tror det. Hon tror att man som ängel är synlig för de man vill synas för.
Ru blir konfundersam och frågar "jaha, men om man är Nasse då? Är man osynlig då?". Heffaklumpen slutade lyssna här, hon orkade inte med Rus tjat så Heffaklumpens mamma steppar in. Hon viskar från andra sidan "ja Lilla Ru, är man demon är man osynlig. Vet du tex hur Nasse ser ut?". Mamma Heffaklump har rätt, Ru vet inte hur Nasse ser ut.
hemlig var I-or (ängel)
Natt DL kl 09.00 imorgon!
Det här får mig än mer fundersam på @HabinaLilla Ru frågar Heffaklumpen "om man är en ängel, är man osynlig då?" Och Heffaklumpen svarade att hon inte tror det. Hon tror att man som ängel är synlig för de man vill synas för.
Ru blir konfundersam och frågar "jaha, men om man är Nasse då? Är man osynlig då?". Heffaklumpen slutade lyssna här, hon orkade inte med Rus tjat så Heffaklumpens mamma steppar in. Hon viskar från andra sidan "ja Lilla Ru, är man demon är man osynlig. Vet du tex hur Nasse ser ut?". Mamma Heffaklump har rätt, Ru vet inte hur Nasse ser ut.
hemlig var I-or (ängel)
Natt DL kl 09.00 imorgon!
Antagligen inteDu vill inte veta...