Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Då måste du ju prova! Det är fantastiskt kul och vansinnigt nervpirrande, men när man lyckas teoria någon så dom tror en 😁 Då känner man sig stolt över sin prestation!
Räknar med att du är med i nästa lek då @Ferrari? :) ;)
@Aliisa tycker definitivt du ska vara med i nästa lek! Jag har lekt två gånger och är LL för första gången (som du kanske förstått). Det är superkul! :up:
 
Lilla Ru frågar Heffaklumpen "om man är en ängel, är man osynlig då?" Och Heffaklumpen svarade att hon inte tror det. Hon tror att man som ängel är synlig för de man vill synas för.
Ru blir konfundersam och frågar "jaha, men om man är Nasse då? Är man osynlig då?". Heffaklumpen slutade lyssna här, hon orkade inte med Rus tjat så Heffaklumpens mamma steppar in. Hon viskar från andra sidan "ja Lilla Ru, är man demon är man osynlig. Vet du tex hur Nasse ser ut?". Mamma Heffaklump har rätt, Ru vet inte hur Nasse ser ut.

hemlig var I-or (ängel)


Natt DL kl 09.00 imorgon!
 
Lilla Ru frågar Heffaklumpen "om man är en ängel, är man osynlig då?" Och Heffaklumpen svarade att hon inte tror det. Hon tror att man som ängel är synlig för de man vill synas för.
Ru blir konfundersam och frågar "jaha, men om man är Nasse då? Är man osynlig då?". Heffaklumpen slutade lyssna här, hon orkade inte med Rus tjat så Heffaklumpens mamma steppar in. Hon viskar från andra sidan "ja Lilla Ru, är man demon är man osynlig. Vet du tex hur Nasse ser ut?". Mamma Heffaklump har rätt, Ru vet inte hur Nasse ser ut.

hemlig var I-or (ängel)


Natt DL kl 09.00 imorgon!
:down:
 
Lilla Ru frågar Heffaklumpen "om man är en ängel, är man osynlig då?" Och Heffaklumpen svarade att hon inte tror det. Hon tror att man som ängel är synlig för de man vill synas för.
Ru blir konfundersam och frågar "jaha, men om man är Nasse då? Är man osynlig då?". Heffaklumpen slutade lyssna här, hon orkade inte med Rus tjat så Heffaklumpens mamma steppar in. Hon viskar från andra sidan "ja Lilla Ru, är man demon är man osynlig. Vet du tex hur Nasse ser ut?". Mamma Heffaklump har rätt, Ru vet inte hur Nasse ser ut.

hemlig var I-or (ängel)


Natt DL kl 09.00 imorgon!
:( Det här får mig än mer fundersam på @Habina :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 335
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp