Min bästa förstadagsteori någonsin, synd bara att jag inte höll fast i den resten av leken baraTyp som att skriva god med stort G?
LÖV YOU @Idahoe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min bästa förstadagsteori någonsin, synd bara att jag inte höll fast i den resten av leken baraTyp som att skriva god med stort G?
Hade inte heller tänkt på det . Hittar ju fortfarande inte outningar heller .När @Niyama skrev det så insåg jag att jag hade aldrig kommit på tanken att jag borde ha röstat på samma som i leken för att spionen skulle kunna hitta mig om jag hade varit röstfifflaren.
Fast jag var misstänksam mot alla er tre. Synd att jag var död bara. Men jag röstade bara på ulvarVi hade tur som fick ut spion, siare och ängel så snabbt, och tur med att inte bli misstänkta
Varför tror du vi käkade dig?Fast jag var misstänksam mot alla er tre. Synd att jag var död bara. Men jag röstade bara på ulvar
Hur vanligt är det egentligen att goda vinner? Tycker onda vunnit nästan varje lek jag läst
Jamen jag har ju sagt att jag är överförtjust i Heffaklumpen! Dessutom har ni lärt mig att LLs ord är lag och om jag säger att jag är Heffaklumpen så måste jag väl ändå vara god? Och i så fall måste väl det vara lag?Det är för att LL är ond.
Wow, nasse demon, det tror man inte om honom
Och attans jag är jättedålig på att spela ond, min syster hittar mig alltid dag ett som ond, tur hon inte är med
Haha, Nasse var en av de som letade efter Heffaklumpen i filmen så därför är han ond nu
//Team Heffaklumpen