Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar PostNord!?Ska jag komma ihåg sånt? Men det stämmer säkert, brukar få jobbiga roller som ond. Som god blir jag typ alltid bybo eller den där h***v***s brevbäraren.
Det är fan så jag känner mig som brevis! Delar konstant ut brev till fel mottagare, och som tillägg till det röstar jag enbart på goda också. Jag är mer ond när jag är god än vad jag är när jag är ond.Du menar PostNord!?
Fö hade jag jätteroligt när @hemlig var upprörd över att jag inte röstade på @Snurrfian fast jag gjorde det också.
Vem siade @qitis mer än LenaH?
Vad dramatiskt det lät.mig men jag dog
Sist jag satt i lyan i en lek med brevbärare tror jag vi fick två skydd, en sia och en spioninfo eller något såntDet är fan så jag känner mig som brevis! Delar konstant ut brev till fel mottagare, och som tillägg till det röstar jag enbart på goda också. Jag är mer ond när jag är god än vad jag är när jag är ond.
När @Niyama skrev det så insåg jag att jag hade aldrig kommit på tanken att jag borde ha röstat på samma som i leken för att spionen skulle kunna hitta mig om jag hade varit röstfifflaren.Jag hade ingen aning om att jag skulle rösta på samma i leken som dolt, så spionen kunde hitta mig. Så jag röstade dolt på den som röstade på mig helt enkelt.
När @Niyama skrev det så insåg jag att jag hade aldrig kommit på tanken att jag borde ha röstat på samma som i leken för att spionen skulle kunna hitta mig om jag hade varit röstfifflaren.
Jag var ulv i typ 7 lekar i rad (minst!!). Tror vi ulvar vann typ två gånger. Det beror mycket på om de viktiga goda rollerna överlever och hittar varandra.Hur vanligt är det egentligen att goda vinner? Tycker onda vunnit nästan varje lek jag läst
Vi hade tur som fick ut spion, siare och ängel så snabbt, och tur med att inte bli misstänktaHur vanligt är det egentligen att goda vinner? Tycker onda vunnit nästan varje lek jag läst
Du hade ju i alla fall kontroll, tänk på oss andra som behövde sitta bredvid och bara försöka lita på att du skulle posta din röst i tidJag vill aldrig mer vara fårulv, var så sjukt stressad varje DagDL
Det var mitt minsta problem, jag hade gott om fönster uppeDu hade ju i alla fall kontroll, tänk på oss andra som behövde sitta bredvid och bara försöka lita på att du skulle posta din röst i tid