Heffaklumpen och hennes vänner (Ulvlek )

Jag hinner ju inte tänka färdigt!!!

Artline röstar på hemlig.

Jag tror hon kan vara en ond som försöker få ut habina.
 
Men helvete!
Har glömt leken!

Jag har inte hunnit hänga med ikväll och slänger nu in en halvdan röst för att inte missa:

LenaH röstar på Artline helt enkelt för att jag har en svag känsla av att @qitis är god så om @Artline också är det så är det qitis fel. :p
 
DL 3 21:00
19:09 hemlig röstar på Habina
19:31 Hedinn röstar på hemlig
19:45 Madalitso röstar på habina
20:18 Qitis röstar på Artline
20:23 Habina röstar på snurrfian
20:47 snurrfian röstar på Habina
20:57 Habina ändrar röst till hemlig
20:58 Artline röstar på hemlig
20:58 LenaH röstar på Artline

Habina 3
hemlig 3
Artline 2
 
Jag tycker personligen att både @Habina och @hemlig är skumma men det tycker jag nästan alltid så vill inte lägga nån ev avgörande röst på någon av dem som läget ser ut just nu.

@Artline är lite smygande och tillmötesgående än så länge och även om hon alltid har en charming disposition :heart:love: så är hon alltid smidigast när hon är ond. :D
 
Jag tycker personligen att både @Habina och @hemlig är skumma men det tycker jag nästan alltid så vill inte lägga nån ev avgörande röst på någon av dem som läget ser ut just nu.

@Artline är lite smygande och tillmötesgående än så länge och även om hon alltid har en charming disposition :heart:love: så är hon alltid smidigast när hon är ond. :D

Jag tror både hemlig och artline kan vara onda. Likväl som bägge kan vara goda. :arghh:
 
Men helvete!
Har glömt leken!

Jag har inte hunnit hänga med ikväll och slänger nu in en halvdan röst för att inte missa:

LenaH röstar på Artline helt enkelt för att jag har en svag känsla av att @qitis är god så om @Artline också är det så är det qitis fel. :p
Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.
 
Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.

Fast i teorin kan ju du ryka också... Om nån av de dolda rösterna ligger på dig.
 
Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.
Jag blir alltid lite tveksam när det gäller både HAbina och hemlig och Snurris hade ändå inga röster och så var det ju så att med noll koll så hängde jag på q.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 336
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 979
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 464
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 193
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp