Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande så är det märkligt om min andra röst skulle vara ulvigare än din tredje och Airlines fjärde.Fast det hade väl med röstningen igår att göra? Inte att någon "bara sagt det"?
NiyamaVem glömde rösta?
Niyama?Vem glömde rösta?
Säger detsamma.Nu känns det rätt kört.
Jag tycker personligen att både @Habina och @hemlig är skumma men det tycker jag nästan alltid så vill inte lägga nån ev avgörande röst på någon av dem som läget ser ut just nu.
@Artline är lite smygande och tillmötesgående än så länge och även om hon alltid har en charming disposition love: så är hon alltid smidigast när hon är ond.
Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.
Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.
Jag blir alltid lite tveksam när det gäller både HAbina och hemlig och Snurris hade ändå inga röster och så var det ju så att med noll koll så hängde jag på q.Antar att du inte hann se min och Habinas röständring. På något sätt känns det rimligt att du röstade på mig som endå hade en röst men samtidigt så undrar jag varför du inte röstade på någon av habina, hemlig och snurrfian? För att förhindra att ulvarna styr röstningen. Dvs om du är god.
Eller hur? Jag har läst tråden sen start och sitter som på nålar innan varje deadlineVarför blir jag stressad över röstningen? Jag blir ju inte ens påverkad
Eller hur? Jag har läst tråden sen start och sitter som på nålar innan varje deadline