Nej det har jag aldrig tänkt på. Kan utveckla om du vill.Artline, ska jag tolka dig som att du tror att jag är fårulven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det har jag aldrig tänkt på. Kan utveckla om du vill.Artline, ska jag tolka dig som att du tror att jag är fårulven?
Nej det har jag aldrig tänkt på. Kan utveckla om du vill.
Om fio inte är ulv så undrar jag om inte lyan har outat sig en smula
Eller så gör dolda röster att nån annan än fio åker nu....och då kan vem som helst vara i lyan.
Snurrfian i första hand.
(en smula bethöver inte betyda alla liksom)
men även du och Art kan vara kandidater. LenaH tror jag faktiskt mindre på.
Jag fokuserade mest på rösterna på carro. Hade Q varit fårulv så hade det varit rätt onödigt och slöseri med energi attt ändra rösten om den endå inte räknades i tråden.Tänkte mest eftersom du skrev att Q inte var fårulven, men däremot inte att jag inte var fårulven. Du får gärna utveckla.
Så du tror mer på mig som ulv?Jag tror inte att habina som ulv hade förtsatt med att envias med att hemlig var ond. Jag tror heller inte att Q hade lagt en udda röst på mig om hon vore ulv, eftersom det hade varit enklare för ulvarna att få ut habina, hemlig eller snurrfian. Om Q hade varit ond med någon av dem så hade inte alla tre kunnat vara onda.
Det har jag inte sagt rakt ut än. Även goda kan misstänka en god och vara väldigt envisa. Jag ska fundera lite mer på dig innan jag utalar mig.Så du tror mer på mig som ulv?
Men det är sådana saker som är rätt typiska för Habina att skriva. Har du andra anledningar till att misstänka henne? Förutom det och känslan?Jag är öppen för ändring om jag blir övertygad, men nu gör jag såhär.
hemlig röstar på Habina
Tycker hon vill godförklara sig själv lite väl enkelt, särskilt när siaren ju redan var ute.
Trots hennes sista inlägg. Nåt skaver med Habina, för mig.
Q som ulv men inte fårulv då? Jag tänkte att varför skulle hon se till att lyncha en annan ulv, men fanns det egentligen alternativ i det läget om hon ville rädda sig själv?Jag fokuserade mest på rösterna på carro. Hade Q varit fårulv så hade det varit rätt onödigt och slöseri med energi attt ändra rösten om den endå inte räknades i tråden.
Du har helt klart en poäng. Men samtidigt så hade väl habina två röster på sig också? Men visst. Det är möjligt att de alla tre är ulvar.Q som ulv men inte fårulv då? Jag tänkte att varför skulle hon se till att lyncha en annan ulv, men fanns det egentligen alternativ i det läget om hon ville rädda sig själv?
du själv och Habina kunde jag också valt istället för carrro_lina. Såg inte habinas röstöndring till Artline innan jag ändrade min röst. Så nog hade jag alternativQ som ulv men inte fårulv då? Jag tänkte att varför skulle hon se till att lyncha en annan ulv, men fanns det egentligen alternativ i det läget om hon ville rädda sig själv?
Jag tänker! Av dig, hemlig och snurr så är du den jag tror minst på som ulv.. Så snälla, var inte ulv nu.Varför väntar alla med att rösta?