hej hej! Jag heter qitis
och jag är äntligen online ordentligt för första gången i denna leken !
Så nu kan ni bomba mig med frågor/ anklagelser/ifrågasättande hur mycket ni vill det kommer iaf besvaras!
har en kväll ledig utan jobb,hästar, barn och andra måsten så är " all yours"
Jobbar med ett yrke som har fått ökad belastning iom coronakrisen så flaggade för det redan innan lekstart att jag INTE kommer delta som jag gjorde för ca 2 år sedan om nu någon glömt det?
Med det sagt så går jag vidare med leken och mina funderingar
Jag HAR hunnit läsa leken då och då- inte följa den slaviskt som jag annars kan göra
Ja jag höll koll på röstningsresultatet för jag VET att jag är ett tacksamt offer i första DL, oavsett hur jag deltar / inte deltar/ vad jag skriver osv. Hade ingen tid att följa vad som skrevs och diskuterades så ville bara ha koll på hur jag låg till helt enkelt inför DL.
Igår hade jag lite bättre tid att läsa under dagen iaf även om jag inte hade tid att skriva och teoria så mycket. det är ju ändå första DL - så det ÄR ju svårt
Idag har jag jämt nyss börjat läsa igenom och ska nu lägga mig vinn om att teoria och göra mitt bästa för att föra leken framåt i den mån jag kan
Börjar med det väsentligaste jag läst hittills
det var illa att
@Gabby_Ossi rök med den rollen hon hade
Många goda roller som vill ha bekräftelse från spionen förstås, såsom trollkarl, ängel, siare och röstfifflare
Men vi reder nog ut detta ändå skulle jag tro!
jag hade inga bra argument igår för min röst jag la först ( på
@LenaH) och det ber jag om ursäkt för.
Jag förstår om det blir misstänkt för att man röstar på någon pga inaktivitet. Heck. jag själv blir ju det
Men jag vill ju ändå att någon skriver något mer än "hittat leken" så det går att se något av vad denna anser om leken . Nu var jag tidig med att rösta och är medveten om att andra kan komma in senare så menar inget illa
Jag la min första röst på LenaH och hon valde ändå att inte rösta på mig sedan så kanske att
@LenaH s q-radar faktiskt är välkalibrerad i denna leken - det hoppas jag om inte annat det vore på tiden att den fungerar!
Att jag är misstänkt från andra kan jag förstå och ska bemöta ordentligt idag/ ikväll vad ni skriver!
Med det sagt ska jag grotta ner mig i vad som faktiskt skrivits och återkommer med fler inlägg
@Madalitso kanske inte tusen st ( men lämnar inga garantier!) men välfyllda