snurrfian
Har ju redan dividerats en del om hemlig och snurrfians vi och ni.- konversation tog bara med några citat för att komma ihåg det ordentligt.
Håller nog med
@Habina lite, att det ser faktiskt lite skumt ut. Men det behöver inte vara det dock
Lite sticker det även i ögonen att snurris kommer med den kommentaren ang carrro_lina, innan resultatet kommer? Jag tror ju att jag var uppe till lottning mot carrro_lina och det är ju inte omöjligt att även
@Habina var det? Beror ju på vart röstfifflaren och fårulven la sina röster helt enkelt.
Lottning mellan minst 2 är ju troligt att det blev då LL skrev att vi gjorde det svårt för henne
men det KAN vi ju å andra sidan inte veta utan bara spekulera i (de enda som vet är röstfifflare och ulvar eftersom spionen dog första natten)
Och ett tredje "det sticker i ögonen" är även Snurrfians lilla "försvar" av mig
efter att flera andra dividerat ang om jag skulle vara ulv/ fårulv igår. Det är iofs trevligt
men oerhört risky att med det lilla jag skrev dag 1 kunna rycka ut till försvar av mig?
Jag hade inte hunnit skriva något än igår, om jag minns rätt? Känns lite lite som en ulv som vill stryka en god medhårs och om inte annat kunna säga sedan om jag skulle rykt att hon minsann inte trodde på det / inte röstade på mig
Återigen allt detta är bara spekulationer och tankar från mig