Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Fast egentligen, hur mycket är inte TV4:s vinkling och klippning? Jag har svårt att tro att någon av deltagarna är nöjda med hur de vinklas i programmet.

Det är inte bara hon som klagat, tyvärr verkar det finnas ett drev på TV4:s egen Farmensida med diverse hot och hat mot deltagarna, apropå tråden om näthat. :crazy:

AK har ju sagt att väldigt mycket är klipp och klistrat.

Liksom det spelar ju ingen roll. Vad vi ser är ju vad vi ser. Klipp och klister är ju sammanhang - jag ser en gapig uppmärksamhetstörstande medelålders kvinna som njuter av uppmärksamheten hon får av att vara med i en dokusåpa. Det går inte hem hos mig. Hos Paul ser jag en dito manlig variant som försöker 'göra tv' - det går inte heller hem hos mig. Maria är en tvär medelålders kvinna med ständiga mungipor nedåt, som bara ler när hon får vara elak i sällskap av någon annan på någon tredjes bekostnad.
Jag skulle inte vilja umgås med någon av dem, oavsett hur de själva vill framställa sig själva på annorlunda sätt.

AK, Maria & Paul går naturligtvis hem i några stugor, precis som de inte går hem i andra, så som det är för alla deltagare- Det är ett satans gnäll på dokusåpadeltagare tycker jag. Vad fasen tror de, att de ska framställas som helgon? Dokument inifrån?

Innan på Farmen sidan på FB kunde man läsa inlägg från andra. Nu är det borta hos mig, är det likadant hos er?

Om du har rätt så hoppas jag att Erik får tävla mot han den unga killen, han ser svag ut. :angel: Den andra manliga utmanaren och tjejen verkar väl däremot rätt vettiga av det lilla som de varit med. Jag hoppas i alla fall att både utmanarna och Sörens storbonde-val kommer röra runt i AK och Marias lilla gryta nästa vecka. Är det bara jag som tycker att det var lite barnsligt att bli så sura för Eriks och Jannikkes så kallade pakt med Paul? Alltså, Maria och AK har ju en egen pakt, det är bara två som kan stå i final och de hade ju inte tvekat att köra över varken Sören, Erik eller Jannikke för att själva komma dit. Varför är det då så fel att andra paktar? Är det för att det är med Paul = the devil? Eller för att Maria är sur för att Kalle åkte ut? Jag gillade Kalle, han verkade bra, så inget ont om honom, men det är ju en tävling, hon måste ju ha fattat att även personer hon gillar kan åka ut? Jag fattar inte logiken. :p

Alltså Paul...

Stackars nya killen, han måste ju känt sig visuellt våldtagen av AK:s jättebamsingar (var det så han beskrev dem?). Han ser så himla liten och oskyldig ut :p

Usch så hemskt ja. Stackars Martin.
Så söt han var när han gick och pratade med djuren.

Men vilken satkärring Maria är :mad: Gah!
Härligt att hon får lite mothugg nu.

Paul, ja herregud. Vilken man :rofl:

Senast ändrad:

Tyvärr tycker jag att Erik och Jannike också sjunker i mina ögon, dock är de fortfarande de vettigaste..

Paul är ju som en kåt unghund som precis upptäckt sina hormoner :crazy:

Maria borde fatta att det kan vara smart att alliera sig med de nya, hon ligger ju rätt risigt till så fort hon slutar vara storbonde

Ja de har sjunkit liite i mina ögon oxå, men fortfarande de bästa tycker jag. Maria har varit en riktig bitterfi**a den här veckan tycker jag. AK har bra sidor, men det blir för mkt för min smak. Se mig, hör mig, bekräfta mig... Skrikigt, skränigt o hjälper inte det så slänger jag fram brösten, typ. Men jag hoppas att Amria, AK, Erik eller Jannike vinner. De har trots allt arbetat hårt under alla veckor. Det har däremot inte Paul.

Alltså Paul...

Stackars nya killen, han måste ju känt sig visuellt våldtagen av AK:s jättebamsingar (var det så han beskrev dem?). Han ser så himla liten och oskyldig ut :p

Ja och han är väl förmodligen homosexuell också , stackarn få dom där bomberna detonerade framför ögonen :rofl::rofl:

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka