Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Jag tror Janikke blir storbonde. På det vistet så kan ju Sanna skydda Martin lite. För med Janikke vid storbonde stolen så väljer hon A-K eller Maria till kämpe.

Tror ni att nånting skulle bli gjort om ingen storbonde sa till vad som ska göras? Tvivlar jag på. Som storbonde ska man väl inte behöva jobba OCH samtidgt hålla koll på alla latmaskar.

Jo det tycker jag nog att man ska.
En bra chef ska väl inte bara stå och peka och skrika?
Det finns bättre sätt att motivera folk på.

Tuttlisa eller Träsktroll??? Tycker nog dom andra kärringarna är bra mycket mer omogna.

Dom andra kärringarna gillar jag inte heller, dom har ju aldrig betett sig speciellt väl, men alla tycker ju att Jannicke är så himla bra.
Just Tuttlisa tycker jag är väldigt lågt. Vad har Sannas bröst med saken att göra? Är hon en sämre människa för att hon har stora bröst?

Sanna är ju för den delen den enda (som vi har fått se) som på ett bra sätt har sagt åt Maria att hennes beteende inte är okej.

Jag ser ingen negativ klang i Tuttlisa alls. Inte värre än att kalla någon för Träsktroll.

Det står väl en miljon på spel? Eller en halv?
Då skulle jag nog också tagga mig ordentligt inför tvekampen, och då ingår att fåna sig över motståndaren.

Dom andra kärringarna gillar jag inte heller, dom har ju aldrig betett sig speciellt väl, men alla tycker ju att Jannicke är så himla bra.
Just Tuttlisa tycker jag är väldigt lågt. Vad har Sannas bröst med saken att göra? Är hon en sämre människa för att hon har stora bröst?

Sanna är ju för den delen den enda (som vi har fått se) som på ett bra sätt har sagt åt Maria att hennes beteende inte är okej.

Jag håller med dig, jag blev förvånad över Janikkes ordval och tycker inte att det hedrar henne.

Varför är det mer okej att säja sånt bara för att andra har sagt värre saker?
:confused:
Det går inte ihop alls.

Håller med dig gällande ledarskapet. Jag tycker inte någon har varit direkt bra som storbonde (det har ju varit Maria hela tiden typ), AK var ändå klart bäst. En chef/ledare som är trevlig mot sina "underlydande" och själv hjälper till är betydligt trevligare och proffsigare än att skrika och domdera och bara gå runt och kontrollera att alla andra sköter sig. Tycker att det är på tiden att det blir en vettig storbonde på Farmen nästa vecka.

Skulle det bli en kamp mellan Maria och AK nästa fredag hoppas jag faktiskt AK blir kvar. Hon är gapig och gåpåig, men hon känns ändå schysstare än Maria på något sätt.

Absolut!

Men vad var det där med Jannike och Erik? Hon fnissade ju som tusan när hon pratade om hur hon tillbringat första natten i storbondestugan...

Ihopklippt skulle jag gissa för att det ska börja spekuleras. Men alltså, ska man skratta eller gråta åt AK och Paul?

Ak och Paul hade jag skickat ut på gödselstacken tills dom kunde antingen ignorera varandra eller prata med varandra som normala människor!
Ibland blir man sugen att själv söka till farmen men tror inte jag hade pallat med allas skrikande och gormande och gliringar!

Är det någon som vet vilken typ av hästar AK har hållit/håller på med?
Känner igen människan men kan inte placera varifrån....

Jaa.. Förstod inte riktigt hur han ville att selen skulle sitta? Verkar som om han vill ha en rät vinkel mellan lokorna och marken, det kan väl aldrig stämma? Jag var tvungen att läsa in mig lite på det och enligt det jag hittade verkar vinkeln vara hyfsat lik så som den var, eller?

Får se vad den där paulgubben hittar på i morgon, verkar som om han lämnar. Jag gillar honom inte men han står ju onekligen för underhållningen. AK och Maria kanske kan stå för den utan något direkt motstånd från Paul...

kl
Stod på löpbandet på gymet idag och var på strålande humör, tills jag såg att jag plötsligt hade 14 storbilds-tv med maria och AK framför näsan. Det blev något kajko med tv-kanalerna och alla skärmar visade plötsligt en och samma kanal - reprisavsnittet av farmen på fyran. När jag såg dessa vedervärdiga människor i multipel upplaga blev jag deprimerad. Jag tror jag tappade livslusten. Nu försöker jag trösta mig och återfå livslusten med andra tv-serier och choklad. :(

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka