Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Men hallå eller... Skulle dom inte välja förste kämpe idag??

Vad vidrig hon är A-K

En sån som tror hon är världens mittpunkt. Pinsamt.

Att hon inte blivit diskad för allt hon vräkt ur mig mot Paul är ett mysterium. Hade Paul sagt samma ord hade han blivit diskad.

Mycket vidrig människa är hon. Gapar och skriker. Ja troligen hade Paul fått packa ihop på bumset.

Men hallå eller... Skulle dom inte välja förste kämpe idag??

Vad vidrig hon är A-K

Tror ni inte det bara blir en förstekämpe nu, som sen får köra tvekamp mot någon av dem i skogen? Så de får slå sig in i Farmen så att säga?

Därför de väljer förstekämpe idag...

Såhär står det...

Farmen ikväll:
Del 24 av 50. Dagen efter festen är alla trötta och slitna och storbonden resonerar kring vem som ska utses till förstekämpe. Sedan är det dags att berätta vem det blir. Linda kommer till farmen med ett överraskande besked. Förstekämpen väljer ut andrekämpen.

KL
A-K växte i mina ögon efter dagens avsnitt.
Jag har nog missbedömt henne, eller så har hon ändrat sig.
Jag hade fel.
Det var tydligen en engångsföreteelse att det kom något vettigt ur hennes mun.
Nu är hon lika gapig och egocentrisk som vanligt igen.

Såhär står det...

Farmen ikväll:
Del 24 av 50. Dagen efter festen är alla trötta och slitna och storbonden resonerar kring vem som ska utses till förstekämpe. Sedan är det dags att berätta vem det blir. Linda kommer till farmen med ett överraskande besked. Förstekämpen väljer ut andrekämpen.

Fast den kanske får välja vem av de tre? :laugh:

I vinjetten står ju Erik och har dragkamp mot någon. Det är ju ingen tvekampsgren, så vad kan det vara?
Inte lägger dom väl ut bilder ur finalen där?

I vinjetten står ju Erik och har dragkamp mot någon. Det är ju ingen tvekampsgren, så vad kan det vara?
Inte lägger dom väl ut bilder ur finalen där?

Jo Linda berättade idag att det var en ny tvekampsgren istället för säcken eftersom den var "använd" tre gånger.

:D

Puh.

Han blev kvar :D:D

AM

Det var avsnitt 25 av 50, det innebär att det är en för mycket deltagare relaterat till antal avsnittsveckor. En ska bort, jag tror det blir ett extrating när nya deltagarna kommer. Det kan vara där erik är med i dragkamp.

Ja, tyvärr tror jag att jag har rätt. Skulle hellre se att AK & Maria kryper hemåt än att vare sig utmanarna eller erik gör det..

Nu har jag också sett! Somnade i reklamen igår :o

Jag undrar jag vem som blir storbonde. Hade ju varit fantastiskt kul om det blev Janikke. Frågan är hur kämpevalet skulle se ut nu när de nya trillar in då. Skulle tippa någonstans på att hon väljer AK eller Maria för att de är hennes största hot men nu blir det ju körigt när det kom in nya och de där två tanterna har fler än varandra att välja mellan... Då är det ju ingen garanti för att någon av dem åker ut så att säga.

Det var avsnitt 25 av 50, det innebär att det är en för mycket deltagare relaterat till antal avsnittsveckor. En ska bort, jag tror det blir ett extrating när nya deltagarna kommer. Det kan vara där erik är med i dragkamp.

Men det kan väl lika gärna vara tjejerna i dragkamepen eller Paul och någon av utmanarna?

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka