Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
I min värld skulle det bli så att den som maskar på arbetet inte får någon mat!
Du får komma hit till helgen så får du festa ihop med mig o Virre, dock inte nakenjanne
Men det verkar som om Paul ändrat taktik. Tänk om det visar sig finnas en människa bakom den där också? Jag blev nästan lite glad, hoppas att det håller i sig så det inte bara är att han nyttjar det för att inte sitta löst till kämpevalet.
Rimon och Dolores är fruktansvärda människor. Jag hoppas verkligen att jag inte känner människor som ens i den speciella situationen skulle bete sig på det grisiga sättet.
Paul är ju bara knäpp och Matilda korkad så de kan jag ha lite mer tålamod med....
Jag fattar att det skall vara drama och underhållning men någon måtta får det vara på det hela!
Hoppas tvekamperna/storbondeval går åt rätt håll så stockholmspakten splittras, förstör ju hela programmet...
Björk: Det är (några av) Farmen-deltagarna som har myntat begreppet "stockholmspakt". AK tror jag var den som nämnde det först?
Vad jag förstår har han dessutom någon "högre" roll på hemmaplan som han kanske är rädd om
Då ska jag göra ett nytt försök att hitta info om deltagarna.