Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Jisses!!!!!!

Missat två avsnitt och naturligtvis då när det hänt massor...:p

Vet inte om jag vill eller inte vill titta mer....Har inte följt Farmen sen Virre o Nakenjanne, men nu....Nja...

Gillade ju Mathilda, och ogillar en del av dem som är kvar.

Fast å andra sidan är ju dalmasen kvar (kommer aldrig ihåg vad han heter, med hatt o skägg), dessutom några som inte gjort så mycket väsen av sig än, kanske framtida vinnare?

Jag tror INTE att någon av de som framställs så mycket nu kommer att vara i final! Är ju trots allt TV....

*kl*

I min värld skulle det bli så att den som maskar på arbetet inte får någon mat!

Precis så tänkte jag också!

Fine om man inte vill arbeta, men då ska man minsann inte äta något av det som alla hjälpts åt att sätta på bordet heller.

Du får komma hit till helgen så får du festa ihop med mig o Virre, dock inte nakenjanne :D

Haha, ja det är V75 på Färjestad denna helgen och då brukar vi träffs om alla är lediga vilket vi är nu.....annars får du komma framledes eller till stochampionatet , där har vi stående campingplatser varje år :) ...då får du träffa farmenLena också, hon som hade den lilla hunden samma året ...oavsett skulle det vara kul o träffa dig nångång :D

Men det verkar som om Paul ändrat taktik. Tänk om det visar sig finnas en människa bakom den där också? Jag blev nästan lite glad, hoppas att det håller i sig så det inte bara är att han nyttjar det för att inte sitta löst till kämpevalet.

Jag blev också lite glad först, men sedan fick jag en känsla av att det ändå var taktik...Gött att "Stockholmspakten" verkar vara på fallrepet i alla fall.

Fast å andra sidan, de pratar ju med honom ensam och då verkar han ju stå fast vid åsikterna. Han kräker ju ut sig allt möjligt om hur taskiga de är där med. Vad jag förstår har han dessutom någon "högre" roll på hemmaplan som han kanske är rädd om :)

Rimon och Dolores är fruktansvärda människor. Jag hoppas verkligen att jag inte känner människor som ens i den speciella situationen skulle bete sig på det grisiga sättet.

Paul är ju bara knäpp och Matilda korkad så de kan jag ha lite mer tålamod med....

Jag fattar att det skall vara drama och underhållning men någon måtta får det vara på det hela!

Hoppas tvekamperna/storbondeval går åt rätt håll så stockholmspakten splittras, förstör ju hela programmet...

Jag håller med dig om Rimon och Dolores. Faktiskt mest Dolores. Hon är som en sån där som verkar skaffa sig allierade o sen sprider skit omkring sig. En riktig mobbartyp.

Paul växte i mina ögon när han sa ifrån och inte ville vara delaktig längre i deras "pakt".

Däremot förstår jag INTE det du skriver om "stockholmspakten" - så har det sagts på Farmen också av AK t ex. Det är väl bara Matilda och Dolores i hela Farmen-gänget som är från just Stockholm?
(och nu har Matilda åkt hem)

Rimon är från Örebro, Paul från södra landsändarna.

Ja, man HOPPAS ju åtminstone att hans förändring beror på att han insett att han betett sig illa och vill gottgöra...Då förtjänar han lite respekt faktiskt. Men det återstår ju att se :)

Björk: Det är (några av) Farmen-deltagarna som har myntat begreppet "stockholmspakt". AK tror jag var den som nämnde det först?

Björk: Det är (några av) Farmen-deltagarna som har myntat begreppet "stockholmspakt". AK tror jag var den som nämnde det först?

Ja, men begreppet är ju nonsens, menar jag. Jag reagerade direkt när hon sa det på TV. Hon kallade dem för "08-orna" och det är ju som sagt i princip bara två med det riktnumret där.

Ja, det håller jag med om. Speciellt med tanke på att den som snackar mest av dom alla är från Blekinge.

Fast jag är inte så säker på att Paul verkligen har bytt sida. Skulle tro att detta är ett spel bara.

Vad jag förstår har han dessutom någon "högre" roll på hemmaplan som han kanske är rädd om :)

'Högre' vetisjutton, om man är en arbetslös socialdemokratisk lokalpolitiker. Men man har iallafall ambitionen att vara ett representativt ansikte utåt, och om valet står mellan att vara fånig eller dum så borde han kanske avstått från att vara med i en dokusåpa? Eller, när jag tänker efter, så är kanske just de egenskaperna en kvalifikation för att vara med i ett sånt här program OCH ha ambitionen att bli politiker? :D
Jag tror Paul kanske glömde att vara förtroendeingivande, en pajas går inte hem i stugorna. Gergils var på sin tid iallafall inte någon clown när han var med och sen vann.

Jag saknar mathilda, hon var underhållande att titta på. Jag vilar fortfarande mina ögon på Kalle och Rimon. :d

Man kan ju läsa om deltagarna på tv fyras hemsida och där uttalar sig Dolores om att hon är allergisk mot all form av mobbing! Hmm, går hon på allergimedicin under inspelningen tro, för mobbing är det i allra högsta grad som hon håller på med!

Då ska jag göra ett nytt försök att hitta info om deltagarna.

Apropå och OT det så s-u-g-e-r tv4's nya hemsida & play! Jag trodde det var något fel som var trasigt, men det ska visst se ut sådär. Vitt vitt och man tror inte sidan är färdigladdad liksom.

Ja!!!!! Visst är den helt kass??? Dessutom hittade juag inte nu heller vart man kan läsa om deltagarna.

Klicka på Farmen och så fliken där det står artiklar så kommer det upp info om deltagarna.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka