Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

:rofl: ...ja eller hur, nu kan dom lägga ner det där programmet eller ta in Virre o Qristina, o nakenjanne o psykopaten sebastian :)

Linda har ju skrivit på sin blogg att det blir livat och mycket tjafs på Farmen i år. :confused: Ska dom tjafsa om vem som ska skicka mjölken till Sören då eller??

Hahaha! Gött! Visserligen betedde de sig som två praktarslen men varför blev de diskade egentligen?

Det står en del om det på fb, deltagare som diskuterar kring ämnet efter
gårdagens avsnitt. Borde inte vara så svårt att hitta igen :)

Exakt varför har jag inte sett något svar på..men min gissning är väl att de totalt gått över gränsen, kanske även för vad produktionen anser är okej.

Det står en del om det på fb, deltagare som diskuterar kring ämnet efter
gårdagens avsnitt. Borde inte vara så svårt att hitta igen :)

Det första jag hittade var en Rutger som skrev "Det kan bara var mindre intelligenta som tittar på dyngan och skitkanalen TV4." (för att kunna skriva på tv4's facebooksida måste man först 'gilla' sidan...varför gör man så? Är inte det extremt korkat?), sen hittade jag någon hätsk kommentar av AK. Är inte hon bunden till kontrakt med Tv4 vilket innebär munkavle? Är hon något osmart? Snacka om sandlåda, var hittar de alla träsktroll egentligen? Är såna här program en magnet för såna?

Aha. Undrar varför jag döpt honom till 'melker' i mitt huvud? Finns det någon melker med alls? :o

Aha. Undrar varför jag döpt honom till 'melker' i mitt huvud? Finns det någon melker med alls? :o

Japp det fanns en Melker, men han åkte hem eftersom han saknade sin flickvän/sambo. "En snäll åkte hem (Melker) och vi fick en elak tillbaka Dolores" Om det nu vara Maria eller AK som sa det... ;)

Ja, just det. Så var det ja. Jag har svårt att hålla isär namn och ansikten om de är okarismatiska. Svarte sören borde man kanske ha koll på eftersom han ser ut som han gör, men min hjärna funkar inte så, den sorterar bara bort ointressanta människor...:o

Iallafall, den här svarte sören - vilket pucko? Först skriver han:
Har tittat på Farmen på TV4play. Vikket skitsnack av Rimon och Dolores men förstår att det vill framställas som om dom gick frivilligt.
Vid ett möte utan kameror konfronterade jag och Calle Rimon och vi talade om att vi uppfattade honom som hotfull. Då exploderade han, skrek en massa, packade sin kappsäck och smet iväg med svansen mellan benen och Dolores fegade också ur och hängde på. Om någon protesterar mot detta så är vi ett flertal Farmendeltagare + 2 från produktionen som var med och kan bekräfta detta.
Men en looser vill ju alltid skylla på andra.

TVå timmar senare skriver han:
Nyss ringde någon från Expressen och ville ha en kommentar till mitt uttalande om Rimon. Vägrade uttala mej så klart så om något skriv så är det påhittat.
Hänvisade till Produktionen.....
Ska hädanefter ta betalt för uttalanden i riksmedia....

Hallå? Lyset tänt ingen hemma? Förstår de här taffliga deltagarna vad ett kontrakt innebär och vad det kan kosta dem att slinta på tangenterna och med tungan? Suck.

Men men hur tänker Paul?? Det kvittar ju vem han väljer så väljer du den gren... Det snyggaste han kan göra är att välja Erik, lägga sig och välja Jannika eller Erik till storbonde.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010