Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

Tack, Det var inte mycket att läsa, men e3n liten vink fick man ju i alla fall.

Aha, jag trodde han hade anställning som politiker och alltså tjänade på det. Tyckte väl att det var konstigt att han var med där. Haha, googlade lite på karln nyss och fann att han verkar ha föföljt en kvinna som var med i ensam mamma söker så pass att hon bett produktionsbolaget att säga ifrån åt henne :p ajajaj!

Såklart inte, det var kanske inte min poäng heller.
Jag har en vän med ADHD och hon är i allra högsta grad snäll med både djur och folk.
Man må väl få tycka illa om hur Paul beter sig även om han har ADHD.

Du får tycka illa om vem du vill, men min poäng var att man inte kan jämföra två individer med samma problem för de kommer ändå inte att bete sig lika.

Ofta är ju personer med ADHD väldigt vänliga med just djur, att Paul skrek och gormade till synes åt bl a hönsen har inget med dem att göra utan mer och den situation han befann sig i och som han inte behärskade.

Mina också, OM de var innerligt menade.

Hans trygghet försvann, då måste han skaffa sig en ny. Det är ju inte så svårt att förstå åt vilket håll han söker sig då, Paul vänder kappan efter vinden och har ingen egen åsikt. Han baserar sin aktuella åsikt på vad de övriga tycker som han sympatiserar med.

Han är helt enkelt livrädd för att åka ut, och därför ändrar sig hastigt och lustigt.

Aha, jag trodde han hade anställning som politiker och alltså tjänade på det. Tyckte väl att det var konstigt att han var med där. Haha, googlade lite på karln nyss och fann att han verkar ha föföljt en kvinna som var med i ensam mamma söker så pass att hon bett produktionsbolaget att säga ifrån åt henne :p ajajaj!

Men tvi vad läskigt.

*delvis knapp

Jag blev först glad över Pauls nya sida men sen började jag tänka att han antagligen mest blev rädd om sitt eget skinn.
Han kom på att Rimon kanske inte var hans bästis och måste nu försöka hitta nån ny.

Jag håller med dig om Rimon och Dolores..

Jag såg precis mina första 7,5 minuter av farmen vilka till största del visade upp just denna Rimon och Dolores.
Rimon diskuterade med någon annan kille, de verkade väl inte helt sams, men det som sades gav tillräckligt.

Rimon är typen som kvalar in som "intrigerande kappvändande riktigt lat jävel som bara orkar jobba med käften" och Dolores är hans kvinnliga dito men med annan agenda.
Det största straffet de kan utsättas för är starkt ledarskap som kräver att de måste jobba med både knopp och kropp.

Jag tycker att det är tråkigt att de flesta som är med i den här typen av dokusåpa redan från första stund har vinsten i fokus och paktar från första sekund. De låter aldrig spelet börja sjysst, det är samma sak med robinson. Folk är inte sig själva, de skapar en tillrättalagd bild av sig själva för att göra tv, sen pallar de inte formatet. Fegt.

kl

Äsch, nu har jag börjat kolla, hade inte tänkt det men har jag väl börjat så är det svårt att sluta... jag vet ju det, varför kan jag inte hålla mig?? :)

Jag pustade ut när Dolores och Rimon åkte, vilka totalt odrägliga människor, jag hade blivit galen att ha dem omkring mig. Just det där nollställda ansiktsuttrycket Rimon hade, det tycker jag är otäckt - så ser folk ut som ljuger, som inte går att lita på. Och Dolores, ja, snacka om elak människa. Jag tror de åkte ut, iaf Rimon fick rött kort, för hotet om att slå ner Paul. Och då vågade inte Dolores stanna heller. Såå galet löjligt när de står och pratar framför kameran i slutet. Klockrent det Honung säger, de pallade inte rollen de själva skapat.

Men jag tycker det gnälliga i luften finns kvar, folk är missnöjda och ingen verkar ha riktigt kul. Känns som nästa bråk ligger i luften. AK är lite mer än lovligt gnällig. Sören ger mig lite mammakänslor. Kalle - ja som nån sa, trodde aldrig jag skulle tycka nån blonderad med bandana var läcker, men det är han! Paul är ändå lite kul, en sån som man kan ha jäkla kul med men å andra sidan lika gärna vill strypa... :D

Min intuition gissar Erik eller Janikke som vinnare.

:rofl: ...ja eller hur, nu kan dom lägga ner det där programmet eller ta in Virre o Qristina, o nakenjanne o psykopaten sebastian :)

Qristina ja, det är väl den burdusa kvinnan från första säsongen? Hon hade blivit perfekt att fotboja med Rimon - DET hade kunnat bli riktigt bra TV :D

Qristina ja, det är väl den burdusa kvinnan från första säsongen? Hon hade blivit perfekt att fotboja med Rimon - DET hade kunnat bli riktigt bra TV :D

Martha är starstruck i föredettingar/ b/c-kändisar. Jag tycker de kan ta in nytt folk som däremot klarar lite drama, och som bjuder på sig själva helt enkelt utan att göra sig själva till minnesvärda puckon.

Martha är starstruck i föredettingar/ b/c-kändisar. Jag tycker de kan ta in nytt folk som däremot klarar lite drama, och som bjuder på sig själva helt enkelt utan att göra sig själva till minnesvärda puckon.

Det verkar ju som puckona säljer mer än själva programidén. För att bli uttagen till *den här typen av dokusåpa är det väl en merit om man verkar ha personlighet att kunna bli ett minnesvärt pucko.

*Farmen, Villa Meduza, Big Brother, Paradise Hotel mfl

Vill man ha det du efterlyser finns väl andra dokusar, jag tänker exp Robinson kanske?

*kl*

Men herreminje vad tramsigt det är i år. :eek:
Tips till tv4, ta bara med folk som verkligen vill vara med och som vet vad dom ger sig in på. Ja det kan vara lite smutsigt på en farm.
Bah!!

Och så försvann mitt ögongodis :mad:

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 568
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 210
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka