Farmen 2013 - tråden

Sv: Farmen 2013 - tråden

*kl*

Man får ju ha med i beräkningarna att Paul har en diagnos ADHD som gör att han beter sig som han gör ..

Ja, Erik är verkligen en riktig man!
Jag tror han är en ganska stark kandidat till första platsen faktiskt :)

Det är kanske en förklaring, men knappast en ursäkt för att gapa på både djur och människor..

Det är väl inte riktigt relevant att ge folk öknamn på grund av utseende!
Riktigt Doloresdåligt faktiskt.

Nu var det hon själv som gav sig det namnet då hon sa i första eller andra avsnittet att hon kallades för 'hästkäften' då.

Ok, det är ju synd att hon ska se sig själv så!
Men du skrev"hon som jag kallar ....."

Ja, för jag minns inte hennes namn, men nu har jag lärt mig att det är hon som är AK. Vad det nu står för, det vet jag fortfarande inte...:)

Såklart inte, det var kanske inte min poäng heller.
Jag har en vän med ADHD och hon är i allra högsta grad snäll med både djur och folk.
Man må väl få tycka illa om hur Paul beter sig även om han har ADHD.

Rimon och Dolores är fruktansvärda människor. Jag hoppas verkligen att jag inte känner människor som ens i den speciella situationen skulle bete sig på det grisiga sättet.

Paul är ju bara knäpp och Matilda korkad så de kan jag ha lite mer tålamod med....

Jag fattar att det skall vara drama och underhållning men någon måtta får det vara på det hela!

Hoppas tvekamperna/storbondeval går åt rätt håll så stockholmspakten splittras, förstör ju hela programmet...

Det finns ju ganska många både rimon o dolores här på buke så så ovanligt är det ju inte att folk är på det viset ;)

*kl*

I min värld skulle det bli så att den som maskar på arbetet inte får någon mat!

Måste säga att min tankar om Paul förbättrades avsevärt efter det här programmet. :)

Men det verkar som om Paul ändrat taktik. Tänk om det visar sig finnas en människa bakom den där också? Jag blev nästan lite glad, hoppas att det håller i sig så det inte bara är att han nyttjar det för att inte sitta löst till kämpevalet.

Ja, det blir lite tradigt i längden.

delvis kl

Nu när Matilda åkt hem borde ju AK får komma tillbaka i och med att Dolores fick komma tillbaka sist.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 567
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 204
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 254
Senast: gullviva
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 345
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka